sport styl życia

PUMA prezentuje koszulkę Manchester City Rok Smoka

18.01.2024 | Puma

Warszawa, 18 stycznia, 2024 — Marka PUMA oraz Manchester City prezentują specjalną kolekcję kapsułową stworzoną z okazji Roku Drewnianego Smoka. To specjalne wydanie łączy 20 lat bogatej historii stadionu Etihad z żywiołowym wzorem. Dzięki niemu fani the Citizens będą świętować wejście w nowy rok w wyjątkowym stylu.

Rok Drewnianego Smoka

Centralny element kolekcji stanowi koszulka, zawierająca ręcznie rysowane oraz rzeźbione w drewnie ilustracje, które w artystyczny sposób łączą siłę Drewnianego Smoka z architektonicznym wzornictwem kultowych wieżyczek stadionu Etihad.

„Projektując tę kolekcję, oddaliśmy hołd kultowym symbolom siły i wytrzymałości, które rezonują z fanami Manchesteru City - smokowi i słynnym wieżyczkom Etihad. Naszym celem było stworzenie projektu, który fani będą nosić z dumą, odzwierciedlając ich niezachwiane wsparcie i bogactwo kulturowe, jakie Rok Drewnianego Smoka wnosi do społeczności.” – mówi Marco Mueller, PUMA Senior Head of Product Line Management Teamsport Apparel

Manchester City ma dużą i rosnącą globalną społeczność fanów, którzy uwielbiają okazywać swoją pasję do klubu, nosząc nasze produkty. Po sukcesie naszych ostatnich zestawów, jesteśmy podekscytowani wprowadzeniem kolejnej wyjątkowej kolekcji, która łączy innowację i tradycję. Mamy nadzieję, że naszym fanom na całym świecie spodoba się koszulka stworzona z okazji Roku Drewnianego Smoka oraz towarzyszące jej dodatki.” – dodaje Serena Gosling, Director of Retail & Licensing

Kolekcja została ozdobiona metalicznymi detalami i motywem smoka, który owija się wokół herbu klubu. Znajdziemy w niej m.in. koszulkę, kurtkę, spodnie dresowe i T-shirt. Każdy element kolekcji zawiera ikonografię smoka, symbolizującą moc i płynność, które są cechami charakterystycznymi zarówno legendarnego stworzenia, jak i klubu piłkarskiego.

Technologie PUMA

Nowa koszulka wyposażona jest w najnowocześniejszą technologię zapewniającą optymalną wydajność
i komfort na boisku. Zaprojektowany z tkaniny ULTRAWEAVE, zestaw ma strukturalną, rozciągliwą w 4 kierunkach konstrukcję, która zmniejsza wagę i tarcie, umożliwiając graczom swobodne i wygodne poruszanie się. Z kolei technologia dryCELL zintegrowana z tkaniną została zaprojektowana tak, aby chronić ciało przed potem.

Kolekcja PUMA Manchester City Rok Smoka jest już dostępna na PUMA.com oraz u wybranych partnerów handlowych.

ZDJĘCIA:

PUMA x Manchester City Rok Smoka - zdjęcia piłkarzy

PUMA x Manchester City Rok Smoka - zdjęcia produktowe

kontakt dla mediów
Michał Wędrychowski
Senior Account Executive, MSL
Michał Wędrychowski

michal.wedrychowski@publicisgroupe.com

tel: 882140098

informacje o firmie

PUMA

PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, która projektuje i sprzedaje obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 75 lat PUMA nieustannie rozwija sport i kulturę, tworząc szybkie produkty dla najszybszych sportowców na świecie. PUMA oferuje wydajne i inspirowane sportem produkty lifestyle’owe w kategoriach takich jak piłka nożna, bieganie i trening, koszykówka, golf i sporty motorowe. PUMA współpracuje ze znanymi projektantami i markami, aby wprowadzić wpływy sportowe do kultury ulicznej i mody. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf i stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 20 000 osób na całym świecie, a jej główna siedziba znajduje się w  Herzogenaurach w Niemczech.

załączniki

kontakt dla mediów
Michał Wędrychowski
Senior Account Executive, MSL
Michał Wędrychowski

michal.wedrychowski@publicisgroupe.com

tel: 882140098

informacje o firmie

PUMA

PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, która projektuje i sprzedaje obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 75 lat PUMA nieustannie rozwija sport i kulturę, tworząc szybkie produkty dla najszybszych sportowców na świecie. PUMA oferuje wydajne i inspirowane sportem produkty lifestyle’owe w kategoriach takich jak piłka nożna, bieganie i trening, koszykówka, golf i sporty motorowe. PUMA współpracuje ze znanymi projektantami i markami, aby wprowadzić wpływy sportowe do kultury ulicznej i mody. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf i stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 20 000 osób na całym świecie, a jej główna siedziba znajduje się w  Herzogenaurach w Niemczech.