wydarzenia towary konsumpcyjne

Blisko 600 lokali walczy o tytuł Najlepszej Restauracji 2024

Do końca stycznia trwa głosowanie w plebiscycie na „Najlepszą Restaurację 2024.” Konkurs organizowany jest w ramach programu Polskie Skarby Kulinarne przez sieć hurtowni MAKRO Polska. Głosy oddają konsumenci, którzy oceniają smak dań, wystrój oraz ogólne doświadczenie w restauracji.

 

Blisko 600 lokali z 15 szlaków kulinarnych walczy o głosy konsumentów. Klienci oceniają atmosferę, smak dań oraz obsługę. Głosowanie odbywa się poprzez kliknięcie symbolu korony, wyrażającą uznanie klienta dla lokalu na stronie internetowej www.polskieskarbykulinarne.pl. Potrwa do końca stycznia.  

 

W plebiscycie biorą udział restauracje z dużych i małych miejscowości w całej Polsce. Konkurs jest okazją do odwiedzenia ulubionych miejsc bądź poznania nowych lokali. Goście mają szansę spróbować dań kuchni regionalnej,  w menu restauracji biorących udział w akcji można znaleźć między innymi dzyndzałki warmińskie, zawijanego sandacza z warzywami, burgera z oscypkiem, moskole czy tradycyjną w Warszawie wuzetkę.

 

Zwieńczeniem ubiegłorocznej edycji plebiscytu było uroczyste wręczenie nagród, które odbyło się w Winnicy Srebrna Góra w Krakowie. Tytuł zdobyło 37 lokali, które zostały opisane w albumie „Kulinarna podróż po Polsce.”

 

O programie Polskie Skarby Kulinarne

Początki programu Polskie Skarby Kulinarne sięgają 2018 roku. Inicjatywa wywodzi się z prowadzonego przez MAKRO Polska projektu Kulinarne Zjednoczenie Polski, którego zwieńczeniem była książka kucharska „Sto receptur na sto lat niepodległości". Polskie Skarby Kulinarne to przede wszystkim program edukacyjny, którego celem jest zwiększanie świadomości Polaków w temacie kulinarnej tradycji naszego kraju. Poprzez program MAKRO Polska chce przede wszystkim pokazać i uświadomić konsumentom, jak wyjątkowa i bogata w różnorodne smaki i przepisy jest rodzima kuchnia polska. W ramach programu organizowany jest plebiscyt konsumencki „Najlepsza Restauracja”. Lokale, które otrzymały największą liczbę koron, zdobyły tytuł Najlepszej Restauracji programu Polskie Skarby Kulinarne i zostały zaprezentowane w wyjątkowym albumie, wydanym przez MAKRO Polska.

 

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Polska jest wiodącą na polskim rynku siecią hurtowni, specjalizującą się w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa) oraz sektora handlu tradycyjnego (Traders). Klienci profesjonalni korzystają z unikalnego modelu wielokanałowego MAKRO – zakupów w wielkoformatowych halach oraz rozbudowanej usługi dostaw (Food Service Distribution, FSD) – a wszystko to ze wsparciem cyfrowym. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców, oferując innowacyjne rozwiązania, specjalnie dostosowane usługi, doradztwo biznesowe oraz programy ESG. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności firmy.

METRO,  globalna sieć, do której należy MAKRO, jest jednym z największych na świecie koncernów handlowych. METRO działa w ponad 30 krajach i zatrudnia ponad 89 000 osób na całym świecie.

Więcej informacji znaleźć można na stronie www.makro.pl

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Polska jest wiodącą na polskim rynku siecią hurtowni, specjalizującą się w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa) oraz sektora handlu tradycyjnego (Traders). Klienci profesjonalni korzystają z unikalnego modelu wielokanałowego MAKRO – zakupów w wielkoformatowych halach oraz rozbudowanej usługi dostaw (Food Service Distribution, FSD) – a wszystko to ze wsparciem cyfrowym. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców, oferując innowacyjne rozwiązania, specjalnie dostosowane usługi, doradztwo biznesowe oraz programy ESG. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności firmy.

METRO,  globalna sieć, do której należy MAKRO, jest jednym z największych na świecie koncernów handlowych. METRO działa w ponad 30 krajach i zatrudnia ponad 89 000 osób na całym świecie.

Więcej informacji znaleźć można na stronie www.makro.pl