zdrowie media/marketing/reklama

Nowa odsłona serwisu WP abcZdrowie

Serwis WP abcZdrowie zaprezentował odświeżoną odsłonę. Strona główna ma nowy, lżejszy graficznie i nowoczesny wygląd. Jest na niej więcej tekstów redakcyjnych, pojawił się także nowy moduł dla treści natywnych.

Na nowej stronie głównej WP abcZdrowie wygospodarowano miejsce dla większej liczby tekstów redakcyjnych. Zwiększono też dostępność formatów dla reklamodawców. Pojawiły się m.in. moduły dla treści natywnych oraz promujące cykle content marketingowe. Mają one ułatwiać użytkownikom nawigację po stronie oraz informować o nowych wydaniach Be Healthy Magazine i Bilansu Zdrowia, czy też nowych odcinkach cykli wideo.

Po analizie potrzeb naszych czytelników zdecydowaliśmy się na szereg zmian na stronie głównej serwisu. Zyskujemy nową jakość, dzięki której lepiej widoczne stają się wartościowe cykle redakcyjne i treści premium współtworzone z naszymi ekspertami. To ważna zmiana również z perspektywy redakcji. Każdy odwiedzający stronę będzie mógł lepiej poznać dziennikarzy naszego serwisumówi Dorota Mielcarek, szefowa redakcji WP abcZdrowie.

Nowością są też liczniki konsultacji udzielonych przez ekspertów. W serwisie każdego dnia pojawiają się treści medyczne poparte wiedzą specjalistów, które ułatwiają codzienne dbanie o zdrowie. Aby jeszcze mocniej podkreślić ekspercki charakter serwisu, pokazano w nim liczniki konsultacji udzielonych przez ekspertów współpracujących z redakcją.

Bardzo się cieszę, że oddajemy użytkownikom bardziej nowoczesną i lżejszą graficznie stronę główną serwisu WP abcZdrowie. Naszym celem było znalezienie balansu w serwowaniu różnych typów treści. Teraz przejrzysta kategoryzacja zaspokoi potrzeby tych, którzy chcą poznać najnowsze osiągnięcia medycyny, szukają porady specjalisty, stawiają na profilaktykę czy zwyczajnie – chcą obejrzeć wideo z jednego z naszych cykli. Wiele miejsca poświęciliśmy projektom content marketingowym, bo ich wdzięczna formuła skutecznie trafia do naszych użytkownikówmówi Anna Jakimiuk, Business Owner obszaru Zdrowie i Parenting.

Serwis WP abcZdrowie każdego miesiąca dociera do ponad 7 milionów użytkowników (Mediapanel - grudzień 2023 r.). Jego misją jest popularyzacja wiedzy o zdrowiu i zdrowym trybie życia, dostarczanie rzetelnych informacji, a także zachęcanie do dbania o zdrowie.

 

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

informacje o firmie

Grupa Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty, benchmark.pl oraz rozwija usługi subskrypcyjne m.in. poprzez spółki Audioteka i Patronite. W branży e-commerce WP działa głównie w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, Szallas Group, nocowanie.pl) i finansów konsumenckich (superauto.pl i totalmoney.pl). Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze Pilot WP.

 

załączniki

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

informacje o firmie

Grupa Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty, benchmark.pl oraz rozwija usługi subskrypcyjne m.in. poprzez spółki Audioteka i Patronite. W branży e-commerce WP działa głównie w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, Szallas Group, nocowanie.pl) i finansów konsumenckich (superauto.pl i totalmoney.pl). Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze Pilot WP.