Prezenty zostają z nami na zawsze - ruszyła świąteczna kampania wizerunkowa Carrefour Polska
Wystartowała najnowsza kampania Carrefour Polska przygotowana z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia. W spotach, które towarzyszyć będą klientom do 26 grudnia, sieć podkreśla jak ważna jest bliskość i radość z chwil spędzanych w gronie najbliższych, w tym także towarzystwo czworonożnych przyjaciół, którzy są równie ważni jak członkowie naszych rodzin. Kampania przygotowana przez agencję Saatchi & Saatchi ma zachęcić klientów do dzielenia się prezentami, które przywołują pozytywne wspomnienia.
Osią kampanii jest telewizyjny spot reklamowy, którego kreacja pokazuje historię dziecka, spędzającego kolejne Święta ze swoim czworonożnym przyjacielem. Pies od szczenięcego wieku towarzyszy mu, każdego roku przyglądając się jak chłopiec ubiera choinkę, wieszając na drzewku tą samą, otrzymaną w dzieciństwie zabawkę. Gdy dorastający młodzieniec wreszcie staje się dorosłym mężczyzną, a zabawka po raz kolejny wieńczy świąteczne drzewko, jego przyjaciel odchodzi, przywołując bohaterowi najlepsze wspólne wspomnienia. Tym samym Carrefour, zapraszając klientów na świąteczne zakupy podkreśla, że tak samo ważne, jak wybór świątecznego prezentu, są wspomnienia z chwil spędzonych przy świątecznym stole z najbliższymi.
Kampania rozpoczęła się 4 grudnia. W ramach działań zostały wyprodukowane 45”, 60” i 90” spoty emitowane po kolei: w telewizji, kinach i internecie. Ich dopełnieniem są spoty produktowe, jak i specjalna aktywacja wspomagająca czworonożnych członków rodziny. Kampania ma przełamać największą obawę przed trudnościami związanymi z wychowaniem psa, towarzyszącą adopcjom ze schroniska. Swoją “twarzą” firmuje to Bohaterka spotu Carrefour – najbardziej rozchwytywana w Polsce psia aktorka Janet Jackson Piece of Heaven.
Carrefour wpisując się w trend, dodatkowo pragnie podkreślić, że relacje rodzinne to nie tylko stosunki między ludźmi. Dla wielu nas równie ważni są czworonożni przyjaciele.
W tej nieoczywistej opowieści o przyjaźni pojawia się niezwykle ważne przypomnienie – w świecie pełnym materialnych upominków prawdziwe prezenty odnajdujemy w relacjach, bliskości i emocjach, które zostają z nami na zawsze – mówi Monika Kowalska, menedżer działu marketingu ds. komunikacji online/offline.
Autorem strategii i koncepcji kreatywnej jest agencja Saatchi & Saatchi, która od 2009 roku zajmuje się obsługą komunikacyjną brandów z portfolio Carrefour Polska. Spoty wyreżyserował Maciej Kowalczuk, za zdjęcia odpowiadał Nikodem Marek, za produkcję Dynamo Films, a za część postprodukcyjną Prodigious. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Arena Media i Pure Play.
Link do spotu - https://www.youtube.com/watch?v=TmHqf0zuDP0
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.