turystyka/wypoczynek ekonomia/biznes/finanse
UNIQA upraszcza i wzmacnia ofertę dla podróżujących
- Ubezpieczenie Supertravel łączy dotychczasowe polisy turystyczne UNIQA w jeden produkt z czterema wariantami do wyboru.
- Firma rozszerzyła zakres ochrony i znacząco zwiększyła sumy ubezpieczenia w całej ofercie. W wariancie maksymalnym sięgają 2,5 mln zł.
- Zmianom produktowym towarzyszy przebudowa strony i kalkulatora dla polis turystycznych.
Polisa Supertravel zastąpiła dotychczasową ofertę ubezpieczeń turystycznych i Multitravel Kontynenty. W jednym produkcie UNIQA proponuje klientom cztery warianty: podstawowy, rozszerzony, optymalny i maksymalny, różniące się zakresem i sumami ubezpieczenia. Do każdej opcji została dodana ochrona na wypadek zaostrzenia chorób psychicznych, przewlekłych i nowotworowych, do pełnej sumy kosztów leczenia, bez wpływu na wysokość składki.
– Nasza nowa oferta w pełni odpowiada na zmiany, które obserwujemy na rynku, tj. wzrost kosztów leczenia, nowe ryzyka zachorowań i zmieniające się preferencje form spędzania wypoczynku – wyjaśnia Magdalena Oszczak, dyrektor Działu Ubezpieczeń Turystycznych w UNIQA. – Chcemy być pewni, że możemy zapewnić kompleksową ochronę naszym klientom, gdy spotka ich jakieś przykre zdarzenie czy poważne zachorowanie – dodaje.
Supertravel obejmuje ponad 60 aktywności sportowych, w tym również amatorskie uprawianie sportów letnich i zimowych. Dwie dodatkowe grupy sportów, czyli wysokiego ryzyka i sporty ekstremalne, można włączyć do ochrony za dodatkową opłatą. Amatorzy sportów zimowych mogą także zdecydować się na Pakiet zimowy obejmujący ubezpieczenie OC sportowe, sprzęt sportowy, zamknięcie tras zjazdowych, zwrot za karnet i za wypożyczony sprzęt.
– Osoby, które aktywnie spędzają wakacje, częściej narażone są na ryzyka związane ze zdrowiem. Dlatego kontynuacja leczenia i rehabilitacji w Polsce po zdarzeniu za granicą, która dotychczas była dostępna tylko w najwyższym wariancie, obecnie jest zawarta w trzech wariantach. Wychodząc też naprzeciw oczekiwaniom klientów, wyłączyliśmy w ryzykach kosztów leczenia i NNW szkody powstałe pod wpływem alkoholu – dodaje Magdalena Oszczak.
Nowe dodatki umożliwiają podróżującym dostosowanie zakresu ochrony do formy planowanego wypoczynku. Klienci, którzy preferują zwiedzanie, mogą dokupić udział własny w wynajętym samochodzie osobowym, motocyklu lub skuterze. W przypadku kolizji lub wypadku drogowego i konieczności poniesienia kosztów naprawy, ubezpieczyciel zwróci wydatki z tego tytułu do równowartości 4 tys. zł.
Zmianom w ofercie towarzyszy także przebudowa strony dedykowanej ubezpieczeniu turystycznemu i procesu zakupowego.
– Zakup polisy powinien być przejrzysty i przyjazny, by klient, który samodzielnie kupuje ubezpieczenie, świadomie mógł wybrać interesujące go zakresy, zarówno w sumach ubezpieczenia, jak i ochronie ubezpieczeniowej – wyjaśnia Mariusz Skoczek, dyrektor zarządzający Pionu Sprzedaży Zdalnej w UNIQA. – Zmiany nad frontem, czyli wszystkimi elementami, które użytkownik widzi na stronie i na kalkulatorze, poprzedziliśmy badaniami, których wyniki posłużyły nam do zaprojektowania najlepszych rozwiązań – dodaje.
Na jednej stronie klient znajdzie wszystkie najważniejsze informacje o produkcie, podzielone na sekcje z wariantami, opcjami dodatkowymi i dokumentami. Dzięki intuicyjnemu kalkulatorowi wybór i zakup polisy odbywa się w czterech prostych krokach.
kontakt dla mediów
Maciej Krzysztoszek
maciej.krzysztoszek@uniqa.pl
informacje o firmie
UNIQA Polska
Spółki UNIQA w Polsce mają wszechstronną ofertę dla osób prywatnych, małych, średnich i dużych firm, ich pracowników oraz dla spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych, a także biur podróży. UNIQA jest liderem w ubezpieczeniach majątku spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych w Polsce. Na koniec 2022 roku przypis składki zakładów ubezpieczeń działających pod marką UNIQA wyniósł prawie 4,15 mld zł. Wypłaciły w tym czasie poszkodowanym 2,7 mld zł odszkodowań i świadczeniach. Obsługują 6,1 mln klientów indywidualnych i ubezpieczają ponad 80 tys. firm w Polsce. Z kolei UNIQA TFI i UNIQA PTE na koniec 2022 roku zarządzały aktywami o łącznej wartości 13,4 mld zł. Produkty UNIQA klient może kupić w dogodnym dla siebie miejscu: u agentów, brokerów, przez Internet, telefon oraz za pośrednictwem partnerów. Zakłady ubezpieczeń działające w Polsce pod marką UNIQA powstały w wyniku konsolidacji kilku firm ubezpieczeniowych, których obecność na polskim rynku sięga ponad 30 lat. Sama marka UNIQA jest obecna w Polsce od ponad 20 lat. Inwestorem strategicznym spółek jest europejski holding ubezpieczeniowy o austriackich korzeniach - UNIQA Insurance Group AG.
Więcej informacji: www.uniqa.pl
Grupa UNIQA
Grupa UNIQA należy do czołowych grup ubezpieczeniowych na rynkach w Austrii i Europie Środkowo-Wschodniej. Około 20 tysięcy pracowników oraz wyłącznych współpracowników obsługuje 15 mln klientów. UNIQA jest drugą co do wielkości grupą ubezpieczeniową w Austrii z ok. 21-proc. udziałem w rynku. W 2021 r. Grupa UNIQA zebrała 6,4 mld euro składki. Działa w 18 krajach europejskich. Jest obecna w 15 krajach w regionie Europy Środkowej i Wschodniej, m.in. Albanii, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, na Węgrzech, w Kosowie, Macedonii Północnej, Czarnogórze, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji oraz Ukrainie. Do Grupy UNIQA należą również spółki ubezpieczeniowe w Szwajcarii i Liechtensteinie.
Więcej informacji: www.uniqagroup.com
kontakt dla mediów
Maciej Krzysztoszek
maciej.krzysztoszek@uniqa.pl
informacje o firmie
UNIQA Polska
Spółki UNIQA w Polsce mają wszechstronną ofertę dla osób prywatnych, małych, średnich i dużych firm, ich pracowników oraz dla spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych, a także biur podróży. UNIQA jest liderem w ubezpieczeniach majątku spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych w Polsce. Na koniec 2022 roku przypis składki zakładów ubezpieczeń działających pod marką UNIQA wyniósł prawie 4,15 mld zł. Wypłaciły w tym czasie poszkodowanym 2,7 mld zł odszkodowań i świadczeniach. Obsługują 6,1 mln klientów indywidualnych i ubezpieczają ponad 80 tys. firm w Polsce. Z kolei UNIQA TFI i UNIQA PTE na koniec 2022 roku zarządzały aktywami o łącznej wartości 13,4 mld zł. Produkty UNIQA klient może kupić w dogodnym dla siebie miejscu: u agentów, brokerów, przez Internet, telefon oraz za pośrednictwem partnerów. Zakłady ubezpieczeń działające w Polsce pod marką UNIQA powstały w wyniku konsolidacji kilku firm ubezpieczeniowych, których obecność na polskim rynku sięga ponad 30 lat. Sama marka UNIQA jest obecna w Polsce od ponad 20 lat. Inwestorem strategicznym spółek jest europejski holding ubezpieczeniowy o austriackich korzeniach - UNIQA Insurance Group AG.
Więcej informacji: www.uniqa.pl
Grupa UNIQA
Grupa UNIQA należy do czołowych grup ubezpieczeniowych na rynkach w Austrii i Europie Środkowo-Wschodniej. Około 20 tysięcy pracowników oraz wyłącznych współpracowników obsługuje 15 mln klientów. UNIQA jest drugą co do wielkości grupą ubezpieczeniową w Austrii z ok. 21-proc. udziałem w rynku. W 2021 r. Grupa UNIQA zebrała 6,4 mld euro składki. Działa w 18 krajach europejskich. Jest obecna w 15 krajach w regionie Europy Środkowej i Wschodniej, m.in. Albanii, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, na Węgrzech, w Kosowie, Macedonii Północnej, Czarnogórze, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji oraz Ukrainie. Do Grupy UNIQA należą również spółki ubezpieczeniowe w Szwajcarii i Liechtensteinie.
Więcej informacji: www.uniqagroup.com