wydarzenia towary konsumpcyjne

Trwa kolejna edycja Szefa dla Młodych Talentów

Szef dla Młodych Talentów to program dedykowany uczniom szkół gastronomicznych. Jego celem jest wsparcie w rozwoju przyszłych szefów kuchni. Uczestnicy biorą udział w licznych szkoleniach, lekcjach online oraz warsztatach, organizowanych przez Akademię Inspiracji MAKRO.

 

Szef dla Młodych Talentów to inicjatywa prowadzona przez sieć hurtowni MAKRO Polska. Celem projektu jest wsparcie rozwoju przyszłych szefów kuchni. Zespół Akademii Inspiracji, współpracując z nauczycielami, co roku przygotowuje szereg aktywności, które pozwalają na zdobycie wiedzy i kompetencji przydatnych w zawodzie kucharza oraz w prowadzeniu własnej restauracji. Zajęcia są uzupełnieniem programu nauczania.

 

Uczniowie przez cały rok mają możliwość udziału w lekcjach online z szefami kuchni Akademii Inspiracji MAKRO. Pierwsze dwa spotkania odbyły się na początku bieżącego roku szkolnego i dotyczyły zawodu szefa kuchni oraz tematyki zero waste pt. „Jesień w kuchni: pikle”. Uczestniczyło w nich blisko 700 uczniów między innymi: z Warszawy, Krakowa, Trzebini, Ornotowic czy Myślenic, a liczba zainteresowanych szkół stale wzrasta. Niebawem odbędzie się kolejna lekcja na temat kompetencji miękkich w gastronomii.

 

W ramach programu Szef dla Młodych Talentów organizowana jest także „Akademia Kulinarna”. To szansa na poszerzenie wiedzy poprzez udział w wykładach, wymianę doświadczeń z ekspertami, sprawdzenie poziomu swojej wiedzy i umiejętności podczas testów i pokazów kulinarnych. Spotkania odbywają się w siedzibach Akademii Inspiracji MAKRO w Warszawie oraz Krakowie i dotyczą między innymi kuchni roślinnej, azjatyckiej, włoskiej czy street foodu.  

 

Szef dla Młodych Talentów to również konkursy kulinarne. Pierwszy „Nowoczesna kuchnia polska” odbył się we wrześniu w wybranych szkołach gastronomicznych. W trakcie zawodów wyłoniono dwunastu laureatów. Nagrodą jest cykl szkoleń, warsztatów oraz program stażowy. Spotkania odbywają się od 16 października do końca lutego i poprowadzą je eksperci Akademii Inspiracji MAKRO. Gośćmi specjalnymi programu są Michel Moran, Giancarlo Russo oraz Martin Gimenez Castro. Podczas warsztatów poruszane są zagadnienia związane z gotowaniem, zarządzaniem lokalem gastronomicznym oraz personelem (między innymi marketing, food cost, tworzenie receptur, fotografią kulinarną i wiele innych).

 

Na zakończenie programu, uczestnicy odbędą płatne praktyki w znanych restauracjach w Polsce: Trzy Rybki w Hotelu Starym w Krakowie oraz w Restauracji Regionalnej Nosalowy Dwór w Zakopanem.

 

Więcej informacji na stronie: https://www.facebook.com/szefdlamlodychtalentow.

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl