Santander Bank Polska najlepszym bankiem dla firm
Santander Bank Polska już po raz trzeci zwyciężył w rankingu miesięcznika Forbes „Bank Przyjazny Firmie”. Bank zajął również 3. miejsce w rankingu Przyjazny Bank "Newsweeka" w kategorii „Bank dla Kowalskiego”.
Na tegorocznej gali zostały przyznane nagrody dla zwycięzców rankingu Bank Przyjazny Firmie „Forbesa” oraz Przyjazny Bank „Newsweeka”. W tym roku w rankingu Forbes oceniano przede wszystkim na ile klient firmowy czuje wsparcie banku oraz zaangażowanie doradcy w dopasowanie rozwiązań finansowych.
- W Santander Bank Polska wierzymy, że słuchanie głosu klienta i wysoka jakość obsługi buduje zaufanie. Chcemy pomagać naszym klientom w osiąganiu sukcesów. Dzisiejsze wyróżnienie, które otrzymaliśmy po raz trzeci potwierdza, że każdego dnia dbamy, aby nasza oferta odpowiadała na potrzeby firm, a codzienne bankowanie było proste i intuicyjne. Nie zwalniamy tempa i będziemy nadal wsłuchiwać się w oczekiwania naszych klientów dotyczące oferty finansowej, jakości obsługi i dostępności cyfrowej naszych usług – powiedział Michał Gajewski, prezes Santander Bank Polska.
Santander Bank Polska obsługuje 552 tys. mikro, małych i średnich firm, w tym 359 tys. klientów aktywnych cyfrowo. Bank ciągle ulepsza i poszerza swoją ofertę, aby codzienne bankowanie było szybkie i proste. Ostatnio klienci firmowi otrzymali nową aplikację mobilną, a w niej m.in. BLIK dla firm. Firmy mogą także korzystać z nowoczesnych rozwiązań i produktów, które ułatwią prowadzenie i rozwój firmy. Przedsiębiorca, który otworzy rachunek firmowy otrzyma dostęp do takich usług jak: eKsięgowość, eLeasing czy eZdrowie.
- Małe i średnie przedsiębiorstwa od lat są w centrum naszej działalności bankowej. Dobra oferta produktowa oraz wysoka jakość usług dla tego segmentu jest niezwykle ważna z punktu widzenia biznesowego i przyczynia się do rozwoju gospodarczego. Małe i średnie firmy są motorem wzrostu gospodarczego Polski – dodaje Michał Gajewski.
W rankingu Newsweeka bank zajął III miejsce w kategorii Bank dla Kowalskiego. Audytorzy ocenili m.in. kompetencję, zaangażowanie doradców, ich zdolność do poznania potrzeb klientów i prezentację oferty banku.
Ranking miesięcznika Forbes ocenia usługi bankowe i jakość obsługi dla firm z segmentu MŚP, natomiast ranking tygodnika Newsweek – usługi bankowe i jakość obsługi dla klientów indywidualnych. Oba badania jakości obsługi bazują na metodzie mystery shopper we współpracy z agencją badawczą Minds & Roses.
kontakt dla mediów
Biuro Prasowe
biuro.prasowe@santander.pl
Monika Nowakowska
monika.nowakowska@santander.pl
tel: 22 586 80 40
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Biuro Prasowe
biuro.prasowe@santander.pl
Monika Nowakowska
monika.nowakowska@santander.pl
tel: 22 586 80 40