wydarzenia towary konsumpcyjne

MAKRO Polska na Kongresie Szefów Kuchni i Restauratorów

Kongres Szefów Kuchni i Restauratorów dobiegł końca. To jedno z najważniejszych wydarzeń w polskiej gastronomii odbyło się 24 października w Warszawie. Na stoisku MAKRO Polska odbyły się pokazy kulinarne, które poprowadzili Giancarlo Russo oraz szefowie kuchni Akademii Inspiracji MAKRO.

 

Podczas tegorocznej edycji Kongresu Szefów Kuchni i Restauratorów przedstawiciele MAKRO oraz Giancarlo Russo zabrali uczestników w podróż po kuchni włoskiej. Goście wzięli udział w pokazach kulinarnych.

 

– Cieszę się, że wspólnie z szefami kuchni Akademii Inspiracji MAKRO mogliśmy przygotować dania mojej rodzimej kuchni między innymi: Trippa alla Parmigiana oraz Vitello Tonnato – mówi Giancarlo Russo, propagator kuchni włoskiej w branży HoReCa. – Chcę pokazać restauratorom, jak ważny jest dobór odpowiednich produktów.

 

Na uczestników czekała również niespodzianka. W prezencie otrzymali książkę „Italia najlepsze potrawy pod słońcem” autorstwa Giancarlo Russo oraz Zbigniewa Sonika, szefa kuchni Akademii Inspiracji MAKRO w Krakowie.

 

Jak podkreśla Paweł Koperek, Menadżer ds. klientów HoReCa w MAKRO Polska, udział w Kongresie Szefów Kuchni i Restauratorów to szansa na rozmowy z restauratorami oraz szefami kuchni na temat aktualnej sytuacji czy wyzwań stojących przed branżą gastronomiczną. Na naszym stoisku można było wziąć udział w pokazach kulinarnych oraz zapoznać się z szeroką ofertą MAKRO, ze szczególnym uwzględnieniem asortymentu włoskiego. – dodaje.

 

– Bardzo duże zainteresowanie tegorocznym kongresem pokazuje, jak istotny jest oferowany w jego trakcie program edukacyjny oraz możliwość spotkania wiarygodnych dostawców branży HoReCa w jednym miejscu i czasie. Realizacja tego wydarzenia nie byłaby możliwa bez wsparcia ważnych dla branży firm, takich jak MAKRO Polska. Dlatego bardzo się cieszę, że to już kolejny rok współpracy z MAKRO – mówi Agnieszka Huszczyńska, organizatorka wydarzenia.

 

Kongres Szefów Kuchni i Restauratorów to bezpłatny program edukacyjny skierowany do przedstawicieli branży HoReCa. Co roku uczestnicy mogą wziąć udział w prelekcjach oraz w panelach dyskusyjnych. Wydarzeniu towarzyszy strefa ekspozycyjna, na której znajdują się stoiska dostawców.

 

Więcej informacji o kongresie dostępnych jest na stronie: https://kongresszefowkuchni.pl/

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl