towary konsumpcyjne nauka/edukacja/szkolenia
Książka „Italia najlepsze potrawy pod słońcem”
Sieć hurtowni MAKRO Polska we współpracy z Giancarlo Russo, propagatorem kuchni włoskiej w Polsce, opublikowała książkę „Italia najlepsze potrawy pod słońcem.” Jej celem jest pokazanie różnorodności dań pochodzących z rozmaitych regionów oraz edukacja na temat kuchni włoskiej.
„Italia najlepsze potrawy pod słońcem” to książka zawierająca 30 receptur przygotowanych przez Giancarlo Russo, propagatora kuchni włoskiej w branży HoReCa oraz Zbigniewa Sonika, szefa kuchni Akademii Inspiracji MAKRO w Krakowie. Przepisy podzielone na sekcje: antipasti, À La Pizza, pasty/risotto oraz desery przyporządkowane zostały do regionów Włoch, dzięki czemu autorzy zabierają nas, czytelników w niezwykłą kulinarną podróż po Piemoncie, Emilii Romana, Puglii, Trentino Alto Adige, południowych i środkowych Włoszech, Wenecji, Rzymie, Kalabrii, Lacjum, Kampanii, Veneto, Toskanii czy też słonecznej Sycylii.
– „Italia najlepsze potrawy pod słońcem” to publikacja prezentująca potrawy, które sprawią, że czytelnicy poczują wyjątkowość kuchni włoskiej – mówi Giancarlo Russo. – Od blisko 25 lat przekazuję wiedzę, pokazuję różnorodność kultury włoskiej oraz prowadzę warsztaty kulinarne. Zachęcam do poznania jej unikalności i kultywowania prostoty – dodaje.
Książka została wzbogacona o ciekawostki, jak poszczególne składniki wpisują się w najnowsze trendy oraz o propozycje kreatywnych i nowoczesnych rozwiązań w branży gastronomicznej. Czytelnicy znajdą w niej również aktualną ofertę szkoleń prowadzonych w Akademii Inspiracji MAKRO.
Książka jest dostępna na stronie: https://gazetki.makro.pl/ebook-kuchnia-wloska/page/1
kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
magdalena.figurna@makro.pl
informacje o firmie
--
MAKRO Cash and Carry Polska S.A. jest wiodącą na polskim rynku siecią hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa), sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl
kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
magdalena.figurna@makro.pl
informacje o firmie
--
MAKRO Cash and Carry Polska S.A. jest wiodącą na polskim rynku siecią hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa), sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl