ekonomia/biznes/finanse

Santander rozpoczyna strategiczną współpracę w ramach sieci bankomatów i wpłatomatów – najwyższa jakość dla klientów banku

Santander Bank Polska podnosi jakość usług i rozpoczyna pilotaż obsługi bankomatów i wpłatomatów przez zewnętrznych operatorów – Euronet i ITCARD.

Dbałość o satysfakcję klientów i najlepsze doświadczenia z codziennego bankowania są dla nas kluczowe. Najwyższą jakość chcemy dostarczać w zakresie wszystkich naszych usług i w każdym miejscu, w którym klient się z nami kontaktuje. Podjęliśmy decyzję o rozpoczęciu strategicznej współpracy z naszymi partnerami, dzięki której będziemy mogli zapewnić naszym klientom niezawodne, zaawansowane technologicznie, wygodniejsze bankomaty i wpłatomaty, obsługiwane przez doświadczonych profesjonalistów jeszcze szybciej i sprawniej. W efekcie nasi klienci zyskają szerszy dostęp do wpłat w urządzeniach samoobsługowych. To dla nas kolejny ważny krok w doskonaleniu obsługi klientów – mówi Magdalena Proga-Stępień, Członek Zarządu w Santander Bank Polska.

Obecnie bank rozpoczyna pilotaż rozwiązania – we wrześniu do Euronetu trafiły 2 maszyny. Migracja sieci blisko 1400 bankomatów i wpłatomatów rozpocznie się po zakończeniu pilotażu i potrwa do września przyszłego roku. Docelowo do Euronetu trafi około 1100 bankomatów, tj. 80% dotychczasowej sieci banku, do ITCARD 20%. Maszyny będą oznakowane podwójnie – obok logo Santander pojawi się odpowiednio logo sieci Euronet lub ITCARD – Planet Cash.

Dla klientów Santander Bank Polska bankomaty (oznaczone podwójnie tj. logotypem banku oraz Euronet lub Planet Cash) nadal będą bezpłatne, traktowane jak sieć własna. Klienci banku będą mogli korzystać z dodatkowych usług w bankomatach Euronet. Nie zmienią się zasady korzystania z pozostałych bankomatów Euronet i Planet Cash (ITCARD) – opłaty będą pobierane zgodnie z taryfą prowizji i opłat.

– Z przyjemnością rozpoczynamy współpracę z Santander Bank Polska. Jesteśmy zobowiązani zapewnić najwyższe standardy obsługi zarówno bankowi, jak i jego klientom. Dzięki wysokiej specjalizacji oraz skali sieci jesteśmy w stanie obniżyć koszty obsługi dla banku przy jednoczesnej gwarancji jakości – powiedział Marek Szafirski, Dyrektor Zarządzający dla Instytucji Finansowych w Euronet EFT.

– Cieszymy się z możliwości rozpoczęcia współpracy z Santander Bank Polska. Jest to kolejny bank, który wybrał ITCARD na dostawcę usług bankomatowych. Potwierdza to, że realizowana przez nas strategia wsparcia banków w procesie automatyzacji i digitalizacji obsługi gotówki jest słuszna, a dostarczane przez nas usługi są na najwyższym poziomie – powiedział Jarosław Chrzanowski, Prezes Zarządu ITCARD.

Umowy zakładają także sukcesywną modernizację sieci. Bankomaty znajdujące się przy oddziałach banku będą zastępowane recyklerami, tj. urządzeniami, które umożliwiają wpłaty i wypłaty.

Sieć bankomatów Santander Bank Polska po migracji będzie dostępna dla klientów innych banków na takich samych warunkach, jak pozostałe urządzenia Euronet i Planet Cash.

 

Pojęcia i definicje, które dotyczą usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem na stronie internetowej santander.pl/PAD. Wypłata to wypłata gotówki.

kontakt dla mediów
Biuro Prasowe
Obszar Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu, Santander Bank Polska S.A.
Biuro Prasowe

biuro.prasowe@santander.pl

Monika Nowakowska
Dyrektor Departamentu Public Relations, Santander Bank Polska S.A.
Monika Nowakowska

monika.nowakowska@santander.pl

tel: 22 586 80 40

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Biuro Prasowe
Obszar Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu, Santander Bank Polska S.A.
Biuro Prasowe

biuro.prasowe@santander.pl

Monika Nowakowska
Dyrektor Departamentu Public Relations, Santander Bank Polska S.A.
Monika Nowakowska

monika.nowakowska@santander.pl

tel: 22 586 80 40

informacje o firmie