Uluc Ayik nowym CEO Procter & Gamble w Europie Centralnej
Z dniem 1 września stanowisko CEO w Procter & Gamble w Europie Centralnej objął Uluc Ayik, przejmując odpowiedzialność za działania komercyjne i operacyjne firmy w 10 krajach, tj. w Polsce, Czechach, Słowacji, Chorwacji, Słowenii, Ukrainie, na Węgrzech oraz w krajach bałtyckich.
Objęcie kierownictwa i odpowiedzialności za działalność P&G w Europie Środkowej to ogromny zaszczyt. Z wielką radością rozpoczynam współpracę z utalentowanymi i zaangażowanymi pracownikami P&G. Cieszę się, że wspólnie będziemy oferować 120 milionom konsumentów regionu nasze niedoścignione innowacje produktowe, współpracować z partnerami biznesowymi nad działaniami wspierającymi rozwój rynku i wywierać pozytywny wpływ na nasze lokalne społeczności. Europa Środkowa to region o ogromnym potencjale rozwoju, a skala naszej obecności sprawia, że odgrywa on kluczową rolę w działalności P&G w Europie i na świecie – mówi nowy CEO.
Uluc Ayik jest związany z P&G od 1996 roku. Po uzyskaniu dyplomu na kierunku Zarządzanie w Biznesie na Uniwersytecie Bosforskim w Stambule dołączył do tureckiego oddziału firmy. Jego ścieżka kariery obejmuje zarządzanie sprzedażą, marketing, a także stanowiska w kierowniczych strukturach P&G na poziomie lokalnym i regionalnym. Uluc Ayik odpowiadał m.in. za obszary biznesowe związane z kluczowymi kategoriami produktów na rynku tureckim i poza nim. Przed przejęciem odpowiedzialności w Europie Centralnej pełnił funkcję Senior Vice Presidenta sektora produktów do prania i pielęgnacji tkanin w Indiach, na Bliskim Wschodzie i w Afryce, służąc konsumentom w ponad 70 krajach.
Uluc Ayik jest żonaty, ma dwóch synów.
kontakt dla mediów
Karolina Juzoń
karolina.juzon@mslgroup.com
informacje o firmie
O P&G:
P&G posiada jedno z najbardziej rozbudowanych portfolio wiodących marek, które cieszą się zaufaniem konsumentów na całym świecie. Są to m.in: Always®, AmbiPur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® i Whisper®. P&G prowadzi działalność w około 70 krajach. Zapraszamy na stronę http://www.pg.com, aby dowiedzieć się więcej o firmie P&G i jej markach.
W Polsce koncern i jego marki są obecne od 1991 roku. Zlokalizowane w kraju fabryki – pieluszek Pampers w Warszawie, kosmetyków w Aleksandrowie Łódzkim oraz największa na świecie fabryka maszynek i ostrzy Gillette - mają kluczowe znaczenie dla firmy. Warszawskie Biuro Główne P&G jest częścią regionalnej struktury Central Europe, która obsługuje 120 milionów konsumentów w 10 krajach regionu. W Polsce zlokalizowano również centra usług, Globalne Centrum IT, Centrum Planowania Łańcucha dostaw. które wspierają jednostki biznesowe i operacje spółki na całym świecie. W Polsce dla firmy pracuje ok 5000 osób.
kontakt dla mediów
Karolina Juzoń
karolina.juzon@mslgroup.com
informacje o firmie
O P&G:
P&G posiada jedno z najbardziej rozbudowanych portfolio wiodących marek, które cieszą się zaufaniem konsumentów na całym świecie. Są to m.in: Always®, AmbiPur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® i Whisper®. P&G prowadzi działalność w około 70 krajach. Zapraszamy na stronę http://www.pg.com, aby dowiedzieć się więcej o firmie P&G i jej markach.
W Polsce koncern i jego marki są obecne od 1991 roku. Zlokalizowane w kraju fabryki – pieluszek Pampers w Warszawie, kosmetyków w Aleksandrowie Łódzkim oraz największa na świecie fabryka maszynek i ostrzy Gillette - mają kluczowe znaczenie dla firmy. Warszawskie Biuro Główne P&G jest częścią regionalnej struktury Central Europe, która obsługuje 120 milionów konsumentów w 10 krajach regionu. W Polsce zlokalizowano również centra usług, Globalne Centrum IT, Centrum Planowania Łańcucha dostaw. które wspierają jednostki biznesowe i operacje spółki na całym świecie. W Polsce dla firmy pracuje ok 5000 osób.