towary konsumpcyjne ekonomia/biznes/finanse

SHEIN i SPARC Group nawiązują strategiczną współpracę

29.08.2023 | SHEIN

W ramach współpracy platforma e-commerce SHEIN zapewni klientom szerszy dostęp do wysokiej jakości ubrań w przystępnej cenie

Spółka SPARC Group  Holding II LLC („SPARC Group”) poinformowała o nawiązaniu strategicznej współpracy z SHEIN – międzynarodową internetową platformą handlową oferującą produkty w kategoriach moda, uroda i lifestyle. Partnerzy skupią się na potrzebach klientów w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie, którzy cenią wysokiej jakości odzież w przystępnej cenie.

W ramach umowy SHEIN nabywa ok. 1/3 udziałów w spółce joint venture SPARC Group utworzonej przez Authentic Brands Group i Simon Property Group. Z kolei SPARC Group zostaje udziałowcem mniejszościowym SHEIN. SHEIN zapewnia niezrównane kompetencje w dziedzinie e-commerce i globalny zasięg, umożliwiając dalszy rozwój marek SPARC Group. Współpraca ma rozszerzyć dystrybucję produktów marki Forever 21 przez SPARC Group, tym samym wzbogacając i urozmaicając ofertę dla szerokiej bazy klientów SHEIN. Międzynarodowa platforma e-commerce SHEIN obecnie obsługuje 150 mln użytkowników. Partnerstwo oferuje również możliwość sprawdzenia działań nakierowanych na klienta SHEIN w lokalizacjach Forever 21 w Stanach Zjednoczonych.

Firma SHEIN opracowała nowy sposób angażowania klientów i realizacji ich zamówień przez internet „na żądanie”. Z kolei SPARC Group wnosi bogate doświadczenie w obszarze handlu i brandingu. Z wykorzystaniem wzajemnie uzupełniających się platform SHEIN i SPARC Group planują przyspieszyć wdrażanie innowacyjnych produktów, szukać nowych strategii biznesowych, ulepszać doświadczenie klienta i zwiększać obecność na rynku.

Bardzo cieszy nas współpraca z SHEIN, ponieważ wyraża ona naszą wspólną wizję, zgodnie z którą chcemy zapewniać klientom niebywale szeroki dostęp do mody w przystępnych cenach – powiedział Marc Miller, dyrektor generalny SPARC Group. – Wspólnie możemy oferować miłośnikom mody na całym świecie jeszcze więcej innowacyjnych produktów kreujących trendy.

Niezmiernie się cieszymy, że spółka SPARC Group została naszym partnerem i udziałowcem mniejszościowym, oraz że dzięki potencjałowi naszej współpracy będziemy mogli wyszukiwać nowe rozwiązania, które zachwycą klientów – powiedział Donald Tang, prezes SHEIN. – Czołowa pozycja Simon Property Group w handlu stacjonarnym, kompetencje Authentic Brands Group w zakresie rozwoju marki oraz model biznesowy „na żądanie” SHEIN to mocne połączenie, które pomoże nam stopniowo się rozwijać i wspólnie zwiększyć dostępność mody dla wszystkich.

Z radością witamy SHEIN jako strategicznego partnera i udziałowca SPARC Group. SHEIN to największy internetowy sklep odzieżowy, który oferuje stylowe produkty w dobrej cenie na całym świecie. Liczymy na owocną współpracę. – stwierdzili Jamie Salter i David Simon, dyrektorzy SPARC Group.

kontakt dla mediów
Gabriela Gajewska
Junior Account Manager, MSLGROUP
Gabriela Gajewska

gabriela.gajewska@mslgroup.com

informacje o firmie

O SHEIN:

Założona w 2012 roku firma SHEIN jest wiodącym światowym sprzedawcą internetowym, prowadzącym działalność w Kantonie, Singapurze i Los Angeles, a także na innych kluczowych rynkach. SHEIN dociera do konsumentów w ponad 150 krajach i regionach na całym świecie. Przywiązujemy wagę do wyboru, dostarczając codziennie ponad 6000 nowych produktów modowych, kosmetycznych i lifestyle’owych z ponad 600000 dostępnych. Naszą misją jest pomaganie ludziom w wyrażaniu swojej indywidualności poprzez najnowsze trendy, które są dostępne i przystępne cenowo. Aby dowiedzieć się więcej o SHEIN, wejdź na shein.com lub instagram.com/sheinofficial.

załączniki

kontakt dla mediów
Gabriela Gajewska
Junior Account Manager, MSLGROUP
Gabriela Gajewska

gabriela.gajewska@mslgroup.com

informacje o firmie

O SHEIN:

Założona w 2012 roku firma SHEIN jest wiodącym światowym sprzedawcą internetowym, prowadzącym działalność w Kantonie, Singapurze i Los Angeles, a także na innych kluczowych rynkach. SHEIN dociera do konsumentów w ponad 150 krajach i regionach na całym świecie. Przywiązujemy wagę do wyboru, dostarczając codziennie ponad 6000 nowych produktów modowych, kosmetycznych i lifestyle’owych z ponad 600000 dostępnych. Naszą misją jest pomaganie ludziom w wyrażaniu swojej indywidualności poprzez najnowsze trendy, które są dostępne i przystępne cenowo. Aby dowiedzieć się więcej o SHEIN, wejdź na shein.com lub instagram.com/sheinofficial.