internet ekonomia/biznes/finanse
Santander Bank Polska wprowadza nową aplikację mobilną
Bank stawia na odmieniony design, intuicyjne funkcjonalności i personalizację. Od 4 września rozpocznie się proces przenoszenia użytkowników. Migracja będzie odbywać się etapami i potrwa około 6 tygodni.
Aplikacja powstała przy współpracy międzynarodowych zespołów Grupy Santander. Łączy w sobie praktyki stosowane na europejskich rynkach i odpowiada na oczekiwania klientów. Nowy wygląd, przydatne funkcje i jeszcze lepsza personalizacja mogą pomagać im w codziennych sprawach.
– Mobilność już tak zakorzeniła się w naszym codziennym życiu, że niewiele osób wyobraża sobie życie bez smartfona i aplikacji. Podobnie jest z bankowością – coraz więcej osób korzysta z aplikacji mobilnej. Dlatego nie tylko chcemy dostarczyć klientom intuicyjne narzędzie, które pozwoli łatwo korzystać ze wszystkich przydatnych funkcji – otworzyć konto, zapłacić w sklepie czy połączyć się z pracownikiem banku na wideo – ale da coś więcej. Coś, dzięki czemu korzystanie z niej będzie dodatkowo sprawiało nam przyjemność i radość w codziennym użytkowaniu – personalizacja i dostosowanie aplikacji do indywidualnych potrzeb – powiedział Piotr Hibner, dyrektor Santander Digital.
Nowe funkcje
Cyfryzacja jest ważną częścią strategii banku. Dlatego Santander Bank Polska systematycznie wprowadza nowe produkty i rozwiązania. Zaktualizowana aplikacja Santander mobile umożliwia klientom samodzielną personalizację oraz wygodne i szybkie korzystanie z bankowości mobilnej.
- Personalizacja – klient może sam zdecydować, jak ma wyglądać jego pulpit – dostosować go do swoich potrzeb i preferencji. Możliwe jest np. powitanie własnym imieniem, wybór języka, wybór zdjęcia, tapety czy dopasowanie skrótów widocznych na ekranie.
- Finanse pod kontrolą – klient indywidualny w każdej chwili może sprawdzić, czy i ile zapłaci w danym miesiącu za konto Santander i kartę Dopasowaną. Nie musi liczyć swoich wydatków w miesiącu. W Poradniku cenowym znajdzie informację, ile brakuje, aby opłata miesięczna za prowadzenie konta Santander i kartę wynosiła 0 zł.
- Bezpieczeństwo – aby korzystanie z bankowości mobilnej było jeszcze bezpieczniejsze, bank wprowadził dodatkowe funkcje. Domyślną formą potwierdzania transakcji internetowych będzie mobilna autoryzacja. Dzięki temu zlecenia w aplikacji i bankowości internetowej można potwierdzić odciskiem palca, rozpoznawaniem twarzy lub czterocyfrowym PIN-em. Nowo wprowadzony tryb dyskretny sprawi, że wydatki i stan konta nie będą widoczne na pulpicie.
- Płatności mobilne – użytkownik nowej aplikacji będzie miał możliwość odkrycia numeru karty oraz kodu CVV2/CVC2 i dzięki temu będzie mógł robić transakcje internetowe, bez konieczności posiadania karty plastikowej. Dodatkowo w nowej aplikacji, dzięki opcji zapisanych odbiorców – przelewy będą szybsze i prostsze. Dla klientów, którzy prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą i korzystają z bankowości internetowej pojawi się możliwość zapłaty BLIKIEM.
- Ponadto w aplikacji dla klientów indywidualnych dostępna jest funkcja szacowania śladu węglowego na podstawie wydatków kartami płatniczymi. Ślad węglowy szacowany jest w oparciu o kategorie, wydatków pogrupowane wg kodu MCC (Merchant Category Code) np. transport, dom, supermarkety i zakupy codzienne. Funkcje szacowania śladu węglowego można wyłączyć w aplikacji. W ramach tej funkcji klienci będą mogli korzystać z porad, jak zmieniać codzienne nawyki na bardziej ekologiczne.
Pobranie nowej aplikacji
Klienci otrzymają nową wersję aplikacji w różnych terminach. Proces przenoszenia rozpocznie się 4 września i potrwa około 6 tygodni. Osoby, które mają włączoną funkcję automatycznej aktualizacji aplikacji w swoim telefonie, nie muszą pobierać nowej wersji. Gdy zostanie im ona udostępniona, po zalogowaniu zobaczą ekran powitalny nowej aplikacji Santander mobile.
Natomiast klienci, którzy nie mają włączonej automatycznej aktualizacji aplikacji, nową wersję Santander mobile będą mogli pobrać ze sklepów Google Play lub App Store. Gdy będzie już dla nich dostępna, obok logo aplikacji pojawi się przycisk Aktualizuj.
***
Wyjaśnienie pojęć i definicji usług reprezentatywnych, które dotyczą rachunku płatniczego i są w tym materiale, na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku oraz pod numerem infolinii 1 9999 – opłata zgodna z taryfą danego operatora. Konto Santander to rachunek płatniczy. Nowa aplikacja Santander mobile, bankowość mobilna to usługa bankowości elektronicznej. Przelew na telefon BLIK to polecenie przelewu lub polecenie przelewu wewnętrznego. BLIK to płatności za towary lub usługi w stacjonarnych sklepach, punktach usługowych (w tym połączone z wypłatą gotówki), płatności w sklepach internetowych, wypłaty w bankomacie i przelew na telefon BLIK. Środki w ramach takiego przelewu zostaną dostarczone do odbiorcy pod warunkiem, że jest zarejestrowany w bazie powiązań BLIK. App Store to sklep Apple Inc. z aplikacjami dla urządzeń mobilnych (iPhone i iPad) z systemem operacyjnym iOS. Google Play to sklep Google dla urządzeń mobilnych z systemem operacyjnym Android. Lista zgodnych urządzeń i oprogramowania znajduje się na www.santander.pl/ms/plac-mobilnie. Materiał nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Santander Bank Polska S.A. z siedzibą w Warszawie, przy al. Jana Pawła II 17, 00-854 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000008723. NIP 896-000-56-73. REGON 930041341. Wysokość kapitału zakładowego i wpłaconego 1 021 893 140 zł. Stan 23.08.2023 r.
kontakt dla mediów
Biuro Prasowe
biuro.prasowe@santander.pl
Monika Nowakowska
monika.nowakowska@santander.pl
tel: 22 586 80 40
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Biuro Prasowe
biuro.prasowe@santander.pl
Monika Nowakowska
monika.nowakowska@santander.pl
tel: 22 586 80 40