wydarzenia towary konsumpcyjne
Nie tylko ślimaki i żabie udka, czyli Festiwal Kuchni Francuskiej w Carrefour
Bagietki, croissanty, sery, owoce morza i wina — te francuskie produkty coraz częściej trafiają także na polskie stoły. A teraz będą jeszcze łatwiej dostępne, bo w dniach 28 i 29 lipca Carrefour w swoich sklepach organizuje Festiwal Kuchni Francuskiej. Jest to nie tylko okazja dla miłośników tej kuchni, ale również dla wszystkich ciekawskich, którzy pragną odkryć nowe i niezwykłe smaki.
Podobno im ser bardziej “śmierdzi”, tym jest lepszy. Okazją, by się przekonać czy ta zasada jest prawdziwa, będzie rozpoczynający się właśnie Festiwal Kuchni Francuskiej w Carrefour. Sieć kontynuuje serię kulinarnych podróży po świecie, które pozwalają klientom odkryć różnorodność zagranicznych kuchni, wykorzystując składniki typowe dla ich potraw. Po degustacjach i zabawach podczas meksykańskiej fiesty i smakach kuchni śródziemnomorskiej, nadszedł czas na specjały zachodniej Europy.
Rozpoczynający się dziś Festiwal zabierze uczestników w fascynujący świat tradycyjnych dań z przepięknej Prowansji, ale również zapozna ich z nowoczesnym podejściem młodych, odważnych, francuskich restauratorów, którzy swoimi potrawami zaskakują nawet mieszkańców Paryża, Bordeaux, Lyonu czy Marsylii. Będzie to wyjątkowa szansa, aby poznać i docenić bogactwo smaków, które charakteryzuje kuchnię znad Sekwany.
Kuchnia francuska to niezwykłe doświadczenie kulturowe, które łączy aromatyczne, sezonowe potrawy z pięknem, wypoczynkiem i precyzyjnym przygotowaniem. We Francji bardzo ważna jest przyjemność płynąca z jedzenia, która została wyniesiona do rangi sztuki i sposobu na życie. To uczta dla podniebienia i wzroku, która wymaga zwolnienia tempa i docenienia chwili. Chcielibyśmy, aby właśnie tego zasmakowali nasi klienci, próbując francuskich specjałów w naszych sklepach — mówi Sylwester Mroczek, manager ds. rozwoju w Carrefour Polska.
Miłośnicy wyśmienitych dań z Francji powinni także sięgnąć po aktualną gazetkę Carrefour. Znajdą w niej między innymi wyjątkowe promocje, obejmujące oryginalne sery pleśniowe, delikatne foie gras z kaczki oraz maślane croissanty, które zdobyły pierwsze miejsce w konkursie Akademii Wypieków.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.