Blisko 600 lokali walczy o tytuł Najlepszej Restauracji 2024
Trwa kolejna edycja plebiscytu Najlepsza Restauracja 2024, organizowanego przez sieć hurtowni MAKRO Polska. Konsumenci odwiedzają blisko 600 lokali znajdujących się na 15 szlakach kulinarnych i oceniają smak potraw, wystrój oraz atmosferę. W poprzedniej edycji wyróżniono 37 restauracji, które zostały zaprezentowane w albumie „Kulinarna podróż po Polsce.”
Plebiscyt Najlepsza Restauracja to konkurs organizowany od 2019 roku w ramach programu społecznej odpowiedzialności Polskie Skarby Kulinarne. Konsumenci przez cały rok odwiedzają restauracje, a następnie głosują na wybrany lokal klikając w koronę na stronie internetowej www.polskieskarby.pl.
– Celem programu jak i plebiscytu jest podnoszenie świadomości na temat rodzimej kuchni polskiej oraz wspieranie restauratorów. Mechanizm głosowania jest bardzo prosty. Nie wymaga rejestracji ani logowania. Goście, którzy chcą docenić dany lokal, oddają na niego głos – mówi Magdalena Figurna, Menadżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej w MAKRO Polska.
Konkurs cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Z roku na rok wzrasta liczba restauratorów dołączających do akcji. Dzięki temu konsumenci mają szerszy wybór lokali zarówno w dużych, jak i małych miastach. W tegorocznej edycji klienci będą mogli spróbować dań kuchni polskiej w blisko 600 punktach znajdujących się na 15 szlakach kulinarnych.
– Tytuł Najlepszej Restauracji otrzymają lokale z największą liczbą głosów. Goście oceniają smak dań i jakość lokalu – mówi Magdalena Figurna. – W zeszłorocznej edycji nagrodziliśmy 37 restauracji, a uroczyste wręczenie nagród odbyło się w winnicy Srebrna Góra w Krakowie. Laureaci podkreślają, że nagroda ta to dla nich docenienie ciężkiej pracy całego zespołu – dodaje.
Głosowanie potrwa do końca stycznia 2024 roku. Laureaci zostaną zaprezentowani w dedykowanym albumie. W promocję plebiscytu zaangażowane są media oraz influencerzy.
O programie Polskie Skarby Kulinarne
Początki programu Polskie Skarby Kulinarne sięgają 2018 roku. Inicjatywa wywodzi się z prowadzonego przez MAKRO Polska projektu Kulinarne Zjednoczenie Polski, którego zwieńczeniem była książka kucharska „Sto receptur na sto lat niepodległości". Polskie Skarby Kulinarne to przede wszystkim program edukacyjny, którego celem jest zwiększanie świadomości Polaków w temacie kulinarnej tradycji naszego kraju. Poprzez program MAKRO Polska chce przede wszystkim pokazać i uświadomić konsumentom, jak wyjątkowa i bogata w różnorodne smaki i przepisy jest rodzima kuchnia polska. W ramach programu organizowany jest plebiscyt konsumencki „Najlepsza Restauracja”. Lokale, które otrzymały największą liczbę koron, zdobyły tytuł Najlepszej Restauracji programu Polskie Skarby Kulinarne i zostały zaprezentowane w wyjątkowym albumie, wydanym przez MAKRO Polska.
kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
magdalena.figurna@makro.pl
informacje o firmie
--
MAKRO Cash and Carry Polska S.A. jest wiodącą na polskim rynku siecią hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa), sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl
kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
magdalena.figurna@makro.pl
informacje o firmie
--
MAKRO Cash and Carry Polska S.A. jest wiodącą na polskim rynku siecią hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa), sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl