PUMA i AC Milan przedstawiają nowy strój wyjazdowy na sezon 2023/24
Warszawa, 20 lipca 2023 r. – firma PUMA przedstawia nowy zestaw wyjazdowy AC Milan na sezon 2023/24, który nawiązuje do mody Mediolanu.
Klasyczny wzór w nowym wydaniu
Biała koszulka wyjazdowa po raz pierwszy została wprowadzona w 1910 roku. Szybko stała się ikoną klubu i była określana mianem „szczęśliwej”, dzięki triumfom w sześciu europejskich finałach. W tym sezonie PUMA i AC Milan przedstawiają klasyczny wzór w eleganckim i stylowym wydaniu. Do stworzenia koszulki wykorzystano elementy herbu AC Milan, tworząc wzór na całej powierzchni koszulki, który nawiązuje do mediolańskich domów modowych. Zestaw łączy piłkarskie dziedzictwo klubu z subtelną elegancją miasta, znanego jako stolica mody.
„PUMA i AC Milan są głęboko zakorzenione w historii piłki nożnej. Mediolan to miasto zdefiniowane przez piłkę nożną i modę, a nowa koszulka to odzwierciedla. Wierzymy, że stworzyliśmy zestaw, który doskonale łączy światy piłki nożnej, mody i designu – nie możemy się doczekać, aby zobaczyć go w czasie meczów
w nadchodzącym sezonie.” – mówi Marco Mueller, Senior Head of Product Line Management Teamsport Apparel w PUMA.
„Jestem bardzo podekscytowany, że dołączyłem do tak kultowego klubu jak AC Milan.” – mówi Christian Pulisic. „Cieszę się, że ten strój będzie mi towarzyszył w podróży po Stanach Zjednoczonych w okresie przedsezonowym. Uważam, że świetnie się prezentuje, a kibice go pokochają. AC Milan to niezwykle utytułowany klub, a biała koszulka Rossonerich stała się symbolem tych sukcesów na przestrzeni lat. Jako zawodnicy czujemy dodatkowy przypływ pewności siebie, wiedząc, że nosimy symbol bogatego dziedzictwa AC Milan.” – dodaje.
„Nowy wyjazdowy zestaw AC Milan zaprojektowany przez PUMA idealnie oddaje bogate dziedzictwo naszego klubu i łączy je z modą i designem. Nowoczesna interpretacja klasycznego białego stroju nawiązuje do tradycji, a jednocześnie wprowadza wiele innowacji. Jest to świadectwo dziedzictwa AC Milan i naszego dążenia do ciągłego przesuwania granic.” – mówi Casper Stylsivg, Chief Revenue Officer w AC Milan.
Technologie PUMA
Nowa koszulka wyposażona jest w najnowocześniejszą technologię zapewniającą optymalną wydajność i komfort na boisku. Zaprojektowany z tkaniny ULTRAWEAVE, zestaw ma strukturalną, rozciągliwą w 4 kierunkach konstrukcję, która zmniejsza wagę i tarcie, umożliwiając graczom swobodne i wygodne poruszanie się. Z kolei technologia dryCELL zintegrowana z tkaniną została zaprojektowana tak, aby chronić ciało przed potem.
Aby uczcić premierę nowego zestawu, PUMA i AC Milan zorganizują ekskluzywne wydarzenie w Los Angeles w ramach przedsezonowej trasy z udziałem zawodników AC Milan i lokalnych influencerów. AC Milan zadebiutuje nowym zestawem wyjazdowym na stadionie The Rose Bowl w Pasadenie 23 lipca, kiedy zmierzy się z Realem Madryt w ramach Soccer Champions Tour 2023.
Wyjazdowy strój AC Milan na sezon 2023/24 jest już dostępny na PUMA.com i u wybranych partnerów handlowych.
Zdjęcia:
Strój wyjazdowy AC Milan - zdjęcia produktowe
Strój wyjazdowy AC Milan - zdjęcia graczy
Wideo:
kontakt dla mediów
Krzysztof Brodowski
krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com
tel: 515 114 453
informacje o firmie
PUMA to jedna z wiodących światowych marek, projektująca, rozwijająca, sprzedająca i wprowadzająca na rynek obuwie, odzież i akcesoria sportowe. Od 75 lat PUMA nieustannie rozwija sport i kulturę, tworząc produkty dla najszybszych sportowców świata. PUMA oferuje wydajne produkty lifestylowe inspirowane sportem, w takich kategoriach jak piłka nożna, bieganie i trening, koszykówka, golf i sporty motorowe. PUMA współpracuje ze znanymi projektantami oraz markami, dzięki czemu łączy motywy sportowe z kulturą i modą uliczną. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf i stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia około 20 000 osób na całym świecie, a jej siedziba znajduje się w Herzogenaurach w Niemczech.
kontakt dla mediów
Krzysztof Brodowski
krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com
tel: 515 114 453
informacje o firmie
PUMA to jedna z wiodących światowych marek, projektująca, rozwijająca, sprzedająca i wprowadzająca na rynek obuwie, odzież i akcesoria sportowe. Od 75 lat PUMA nieustannie rozwija sport i kulturę, tworząc produkty dla najszybszych sportowców świata. PUMA oferuje wydajne produkty lifestylowe inspirowane sportem, w takich kategoriach jak piłka nożna, bieganie i trening, koszykówka, golf i sporty motorowe. PUMA współpracuje ze znanymi projektantami oraz markami, dzięki czemu łączy motywy sportowe z kulturą i modą uliczną. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf i stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia około 20 000 osób na całym świecie, a jej siedziba znajduje się w Herzogenaurach w Niemczech.