towary konsumpcyjne nauka/edukacja/szkolenia

Nowe dwudniowe szkolenia w Akademii Inspiracji MAKRO Polska

Akademia Inspiracji MAKRO rozszerzyła swoją ofertę o dwudniowe szkolenia. Tematyka nowych warsztatów dotyczy wybranych kategorii produktów oraz technik wykorzystywanych przy pracy z nimi. W ofercie pojawiły się kursy: „Kurczak od A do Z”, „Ryba od głowy do ogona” oraz „Pasztety i terriny”. Kolejne już wkrótce.  

 

Dotychczasowa oferta Akademii Inspiracji MAKRO opierała się na jednodniowych warsztatach oraz kompleksowych 5-dniowych kursach kucharskich i cukierniczych. Wprowadzenie do oferty dwudniowych szkoleń jest odpowiedzią na potrzeby uczestników kursów. Zgłaszali oni chęć zdobycia wiedzy i umiejętności w szerszym zakresie niż w ramach jednodniowego spotkania. Wydłużenie warsztatów daje również możliwość całkowitego wykorzystania produktów zgodnie z zasadą zero waste, co przekłada się na optymalizację food costu w menu restauracji.

 

Jak podkreśla Rafał Zaręba, Executive Chef w Akademii Inspiracji MAKRO, zespół szefów kuchni Akademii Inspiracji pozostaje w stałym kontakcie z branżą gastronomiczną. Obserwujemy również sytuację na rynku. Naszym głównym celem jest dostarczanie praktycznych rozwiązań dla naszych klientów oraz wiedzy, którą chcą przekazać swoim pracownikom – dodaje.

 

W najnowszej ofercie Akademii Inspiracji pojawiły się warsztaty dotyczące kurczaka oraz jego obróbki, ryby i pasztetów oraz terriny.

 

  W ostatnim czasie zaobserwowaliśmy jeszcze większe wykorzystanie kurczaka w restauracjach i chęć pokazania go w karcie menu jako wartościowy produkt. Naszą odpowiedzią na potrzeby rynku jest więc warsztat „Kurczak od A do Z”, podczas którego uczestnicy poznają między innymi sposoby przygotowywania podrobów, znakomitych wywarów, sosów oraz wykwintnych dań z kurczęcia. Jest to pierwszy z dwudniowych kursów. W planach jest poszerzenie oferty – mówi Rafał Zaręba.

Warsztaty dają uczestnikom możliwość zdobycia fundamentalnej wiedzy i umiejętności oraz podniesienia kompetencji.

 

Przykładem szkolenia, podczas którego uczestnicy poznają najważniejsze zasady pracy z produktami i prawidłowy sposób ich przechowywania jest „Ryba od głowy do ogona”. Kursanci uczą się między innymi technik filetowania, a więc podstawowych czynności, które ułatwią dalszą pracę – mówi Rafał Zaręba.

Programy warsztatów oraz ich terminy są dostępne na stronie https://akademia-inspiracji-makro.pl/kalendarz/.

 

Akademia Inspiracji MAKRO to centrum szkoleniowe i studio kulinarne dedykowane profesjonalnej gastronomii, które funkcjonuje w ramach struktur MAKRO Polska. Jej głównym celem jest wsparcie branży gastronomicznej poprzez rozwój kompetencji pracowników każdego szczebla – kucharzy, szefów kuchni, managerów, restauratorów oraz pracowników serwisu jak kelnerzy, barmani czy bariści.

 

 

 

 

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl