Triathlonowe emocje przez cały weekend. W piątek rusza warszawski Ironman.
Już w najbliższy piątek, tj. 9 czerwca, w Warszawie rozpocznie się Ironman. Miasto na weekend stanie się stolicą światowego triathlonu, dostarczając wszystkim obecnym niezapomnianych wrażeń. W tegorocznej edycji tych prestiżowych zawodów weźmie udział ponad 4 tys. uczestników, zarówno tych najmłodszych, jak i starszych. Sportowa rywalizacja potrwa aż do niedzieli i odbędzie się na pięciu różnych dystansach. Oficjalnym sponsorem wydarzenia jest multibrand Sportano.pl.
W nadchodzący weekend 9-11 czerwca miłośnicy triathlonu z całego świata będą mieli okazję do sportowej rywalizacji oraz bicia rekordów w ramach zawodów Ironman w Warszawie. Na trzy dni stolica Polski zamieni się w epicentrum triathlonowych zmagań.
Uczestnicy tegorocznej edycji warszawskiego Ironmana będą rywalizować ze sobą w pięciu różnych kategoriach. Zawody rozpocznie piątkowy uliczny nocny bieg - Night Run (5 km), którego start zaplanowano na godzinę 23:00. Bieg ma być rozgrzewką przed triathlonowymi zmaganiami, ma także zwrócić uwagę na bardzo ważny problem, jakim jest fakt, że 1,3 mld ludzi na świecie żyje dzisiaj bez dostępu do prądu i potrzebuje bezpiecznego, taniego źródła światła, zasilanego energią słoneczną.
Sobota z kolei będzie dedykowana najmłodszym (3-15 lat), a Kids Run (w zależności od wieku od 350 do 1750 m) wystartuje o godzinie 12. Na zakończenie weekendu organizatorzy zaplanowali najdłuższe dystanse. W niedzielę o godzinie 8 rozpocznie się rywalizacja w ramach kategorii Citi Handlowy Ironman 70.03 (1,9 km pływanie, 90 km rower, 21,1 km bieganie), Citi Handlowy 5150 (1,5 km pływanie, 40 km rower, 10 km bieganie), a także Sztafeta Citi Handlowy 5150 (1,5 km pływanie, 40 km rower, 10 km bieganie), w której trzyosobowe drużyny będą miały do pokonania dystans olimpijski.
Sponsorem tytularnym zawodów jest bank Citi Handlowy. Natomiast sklep Sportano.pl został oficjalnym sponsorem Ironmana. Podczas całego weekendu dla odwiedzających wydarzenie dostępny będzie multimedialny showroom Sportano.pl, w którym będzie można napić się orzeźwiającej lemoniady, porozmawiać z doradcami, a także poznać markę i jej ofertę sportowych produktów, ze szczególnym naciskiem na produkty dla pasjonatów triathlonu. Z kolei dla najmłodszych uczestników Sportano.pl przygotowało ściankę wspinaczkową.
- Sportano.pl to dla nas niezwykle cenny partner, który pozwoli nam wznieść się na jeszcze wyższy poziom. W ofercie sportano.pl znajdują się najlepsze produkty i marki dla triathlonistów. Wspólnie przygotowujemy między innymi Official Merchandise Store, który pojawi się na imprezach w Warszawie, Gdyni oraz Poznaniu. W maju, w warszawskim sklepie stacjonarnym sportano.pl odbędą się także dni otwarte dla triathlonistów z udziałem zaproszonych gości i licznymi promocjami na zakup sprzętu sportowego – mówi Michał Drelich, Dyrektor IRONMAN Poland.
informacje o firmie
Sportano.pl to dynamiczna i innowacyjna marka sportowa, której misją jest rozwijanie sportu, a także promowanie zdrowego stylu życia. Oferta marki obejmuje wysokiej jakości sprzęt sportowy oraz akcesoria dla sportowców na każdym poziomie zaawansowania. Marka również aktywnie angażuje się w życie lokalnej społeczności, organizując wydarzenia sportowe i inicjatywy, które mobilizują do aktywności fizycznej.
informacje o firmie
Sportano.pl to dynamiczna i innowacyjna marka sportowa, której misją jest rozwijanie sportu, a także promowanie zdrowego stylu życia. Oferta marki obejmuje wysokiej jakości sprzęt sportowy oraz akcesoria dla sportowców na każdym poziomie zaawansowania. Marka również aktywnie angażuje się w życie lokalnej społeczności, organizując wydarzenia sportowe i inicjatywy, które mobilizują do aktywności fizycznej.