kultura/sztuka/rozrywka

Kabaretowa Noc Pod Gwiazdami po raz pierwszy w Telewizji WP

Tegoroczna gala „Kabaretowa Noc Pod Gwiazdami w Lidzbarku Warmińskim” będzie po raz pierwszy transmitowana na żywo na antenie Telewizji WP. To cykliczny koncert wieńczący Lidzbarskie Wieczory Humoru i Satyry, najstarszy ogólnopolski przegląd kabaretowy. Wydarzenie odbędzie się 18 sierpnia 2023 r.

Kabareton realizowany jest każdego roku w amfiteatrze obok zamku biskupów warmińskich już od ponad 20 lat. Przez wiele lat gościł na antenach największych polskich stacji telewizyjnych. Wielu znanych artystów właśnie tu rozpoczynało swoją karierę, by w latach późniejszych zasiadać w gronie jurorów i występować już jako gwiazdy m.in.: Neo-Nówka, Ani Mru Mru, Mumio, Kabaret Młodych Panów, Kabaret Moralnego Niepokoju, Nowaki. Lidzbarskie Wieczory do dnia dzisiejszego są swoistym barometrem stanu polskiej sceny kabaretowej.

Telewizja WP do tej pory wyprodukowała 12 sezonów „Mistrzów Kabaretu” i 4 sezony „Raz Dwa Trzy Kabaret”, gromadząc przed telewizorami największych fanów programów rozrywkowych. Teraz, spełniając jedną z próśb swoich widzów, stawia na kabarety na żywo i wyemituje wydarzenie z długą tradycją i dobrze znane telewidzom. Za produkcję wydarzenia odpowiada Story Production, za reżyserię Beata Harasimowicz.

W tym roku para prowadzących - Marcin Wójcik z Ani Mru Mru – najlepszy golfista wśród kabareciarzy i Przemysław Żejmo z kabaretu Jurki – „czarny koń” tenisa ziemnego w środowisku kabaretowym, będą spierali się, czy narodowym sportem polskich kabareciarzy jest golf czy tenis. Podeprą się licznymi przykładami i anegdotami. Cały program wydarzenia przepełniony będzie największymi hitami i premierami występujących kabaretów, a wśród artystów znajdą się również laureaci konkursu o  „Złotą Szpilkę” Lidzbarskich Wieczorów Humoru i Satyry.

Gwiazdami tegorocznej Kabaretowej Nocy pod Gwiazdami 2023 w Lidzbarku Warmińskim będą:

  • Ewa Błachnio
  • Kabaret Jurki
  • Kabaret Chyba
  • Paranienormalni
  • Kabaret Czesuaf
  • Zdolni i Skromni
  • Kabaret Rak
  • Kabaret Rewers

Telewizja WP dostępna jest w ramach bezpłatnej telewizji naziemnej, na platformach Canal+ (kanał 69) i Cyfrowy Polsat (kanał 104) oraz w sieciach kablowych m.in.: Vectra (114), Netia (29), Orange (35), Multimedia (38), UPC (12/158/116), Inea (28), Toya (25) oraz w Pilot WP.

 

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie
Grupa WP to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty, benchmark.pl oraz rozwija usługi subskrypcyjne m.in. poprzez spółki Audioteka i Patronite. W branży e-commerce WP działa głównie w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, Szallas Group, nocowanie.pl) i finansów konsumenckich (superauto.pl i totalmoney.pl). Zgodnie z badaniem Mediapanel, w kwietniu 2023 roku z produktów internetowych WP korzystało 22,8 mln Polaków.

załączniki

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie
Grupa WP to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty, benchmark.pl oraz rozwija usługi subskrypcyjne m.in. poprzez spółki Audioteka i Patronite. W branży e-commerce WP działa głównie w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, Szallas Group, nocowanie.pl) i finansów konsumenckich (superauto.pl i totalmoney.pl). Zgodnie z badaniem Mediapanel, w kwietniu 2023 roku z produktów internetowych WP korzystało 22,8 mln Polaków.