towary konsumpcyjne nauka/edukacja/szkolenia
Nowy cykl warsztatów dla branży HoReCa
Rusza kolejny cykl warsztatów skierowany do przedstawicieli branży HoReCa. „Z ognia” to spotkania, podczas których uczestnicy będą mogli poznać techniki BBQ, grillowania, wędzenia i pieczenia mięsa z wykorzystaniem niestandardowych przypraw i dodatków. Pierwsze warsztaty odbyły się 10 maja w Akademii Inspiracji MAKRO w Warszawie. Kolejne zostaną zorganizowane w Szczecinie, w Tomaszkowie i w Sopocie.
Cykl „Z ognia” to warsztaty skierowane do przedstawicieli branży HoReCa. Spotkania poprowadzi Andrzej Andrzejczak, szef kuchni znany między innymi z programów „Zgrillowani” i „M jak mięso”, który wspólnie z Szefami Kuchni Akademii Inspiracji przygotuje propozycje dań.
–„Z ognia” to warsztaty będące odpowiedzią na potrzeby rynkowe – mówi Paweł Koperek, Menadżer ds. klientów HoReCa w MAKRO Polska. - Dania grillowe od zawsze przyciągały konsumentów, szczególnie w cieplejsze dni. Ich nowe odsłony zaproponowane przez Andrzeja Andrzejczaka oraz szefów kuchni Akademii Inspiracji MAKRO z pewnością zachęcą klientów do odwiedzin w restauracjach – dodaje.
Podczas warsztatów „Z ognia” uczestnicy będą mogli poznać techniki BBQ, wędzenia i pieczenia mięsa z wykorzystaniem niestandardowych przypraw i dodatków. Szefowie Kuchni Akademii Inspiracji przygotują między innymi: philly cheesesteak z gorgonzolą i konfiturą z czerwonej cebuli, pieczony rostbef surf&turf z krewetkami, mayo chipotle i piklami, tacos z pulled pork a la Pastor oraz brioche z szarpaną jagnięciną, pastą z pieczonego bakłażana z miso i kremem z koziego sera.
Kolejne warsztaty odbędą się 24 maja w Szczecinie, 31 maja w Sopocie i 21 czerwca w Tomaszkowie.
kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
magdalena.figurna@makro.pl
informacje o firmie
--
MAKRO Cash and Carry Polska S.A. jest wiodącą na polskim rynku siecią hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa), sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl
kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
magdalena.figurna@makro.pl
informacje o firmie
--
MAKRO Cash and Carry Polska S.A. jest wiodącą na polskim rynku siecią hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa), sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl