towary konsumpcyjne nauka/edukacja/szkolenia

Nowy cykl warsztatów dla branży HoReCa

Rusza kolejny cykl warsztatów skierowany do przedstawicieli branży HoReCa. „Z ognia” to spotkania, podczas których uczestnicy będą mogli poznać techniki BBQ, grillowania, wędzenia i pieczenia mięsa z wykorzystaniem niestandardowych przypraw i dodatków. Pierwsze warsztaty odbyły się 10 maja w Akademii Inspiracji MAKRO w Warszawie. Kolejne zostaną zorganizowane w Szczecinie, w Tomaszkowie i w Sopocie.

 

Cykl „Z ognia” to warsztaty skierowane do przedstawicieli branży HoReCa. Spotkania poprowadzi Andrzej Andrzejczak, szef kuchni znany między innymi z programów „Zgrillowani” i „M jak mięso”, który wspólnie z Szefami Kuchni Akademii Inspiracji przygotuje propozycje dań.

 

–„Z ognia” to warsztaty będące odpowiedzią na potrzeby rynkowe – mówi Paweł Koperek, Menadżer ds. klientów HoReCa w MAKRO Polska. - Dania grillowe od zawsze przyciągały konsumentów, szczególnie w cieplejsze dni. Ich nowe odsłony zaproponowane przez Andrzeja Andrzejczaka oraz szefów kuchni Akademii Inspiracji MAKRO z pewnością zachęcą klientów do odwiedzin w restauracjach – dodaje.

 

Podczas warsztatów „Z ognia” uczestnicy będą mogli poznać techniki BBQ, wędzenia i pieczenia mięsa z wykorzystaniem niestandardowych przypraw i dodatków. Szefowie Kuchni Akademii Inspiracji przygotują między innymi: philly cheesesteak z gorgonzolą i konfiturą z czerwonej cebuli, pieczony rostbef surf&turf z krewetkami, mayo chipotle i piklami, tacos z pulled pork a la Pastor oraz brioche z szarpaną jagnięciną, pastą z pieczonego bakłażana z miso i kremem z koziego sera.  

 

Kolejne warsztaty odbędą się 24 maja w Szczecinie, 31 maja w Sopocie i 21 czerwca w Tomaszkowie.

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl