Eurocash promuje pracę w handlu. Wirtualny Festiwal Umiejętności Zawodowych zgromadził ponad 3 tys. uczniów i nauczycieli na spotkaniach online
Aż 3 tys. uczniów i nauczycieli ze 130 szkół branżowych i technicznych z całej Polski wzięło udział w organizowanych przez Akademię Umiejętności Eurocash online’owych spotkaniach z praktykami i ekspertami handlu. Pierwsza w tym roku, a w sumie 8. edycja Festiwalu odbyła się 10 maja i była poświęcona karierze w zawodach technika-handlowca, sprzedawcy, technika-logistyka oraz magazyniera-logistyka. Została ogłoszona pod hasłem: „W Grupie siła – postaw na Zespół!”.
Wirtualny Festiwal Umiejętności Zawodowych organizowany jest przez Akademię Umiejętności Eurocash z myślą o zaprezentowaniu młodym ludziom ścieżek rozwoju związanych z handlem. Odbywa się dwa razy do roku pod honorowanym patronatem Ośrodka Rozwoju Edukacji. Inicjatywa Eurocash odpowiada na potrzeby kwalifikacyjno-zawodowe występujące na rynku pracy.
– Organizując Wirtualny Festiwal Umiejętności Zawodowych, skupiamy się na praktycznych aspektach pracy w handlu. Chcemy pokazać młodym ludziom u progu kariery, czego naprawdę mogą się spodziewać po pracy w danym zawodzie, a także nauczyć ich, jak planować rozwój zawodowy i rozwijać kompetencje. W każdej edycji Festiwalu skupiamy się na konkretnych ścieżkach kariery na stanowiskach, o których wiemy, że są i będą potrzebne i poszukiwane w branży. Bazujemy przy tym na wiedzy Grupy Eurocash, której działalność jest niezwykle wszechstronna i obejmuje wiele różnych segmentów rynku. Jesteśmy liderem w hurtowej dystrybucji FMCG, ale też platformą technologiczną i doświadczonym organizatorem franczyz i systemów partnerskich. Zatrudniamy ponad 20 tys. pracowników. Współtworzymy krajobraz polskiego handlu od blisko trzech dekad. To daje nam podstawy, żeby projektować skuteczne programy edukacyjne i wspierać osoby zainteresowane pracą w handlu we właściwych wyborach – mówi Agata Dzierba, Akademia Umiejętności Eurocash.
Spotkania w ramach Wirtualnego Festiwalu Umiejętności Zawodowych przybierają formę wykładów i interaktywnych warsztatów prowadzonych metodami coachingowymi. Uczestnicy mają możliwość zadawania pytań na czacie. Udział w Festiwalu jest bezpłatny. Do tej pory wszystkich 8 edycjach wydarzenia wzięło udział 22. tys. uczniów i nauczycieli z całej Polski.
Organizatorem wydarzenia jest Akademia Umiejętności Eurocash, która od ponad 12 lat prowadzi największy w Polsce, kompleksowy program edukacyjno-szkoleniowy dedykowany polskim detalistom. Jego uczestnicy – właściciele i pracownicy lokalnych sklepów – mogą korzystać z bogatej oferty kursów e-learningowych, praktycznych warsztatów prowadzonych w całej Polsce, corocznego Kongresu Przedsiębiorców Polskiego Handlu oraz studiów podyplomowych organizowanych we współpracy ze Szkołą Główną Handlową w Warszawie. Najwyższą jakość oferty edukacyjnej Akademii potwierdza międzynarodowy Certyfikat ISO 9001:2015 wydany przez SGS. Działalność Akademii Umiejętności jest zgodna z misją Grupy Eurocash, jaką jest wspieranie w rozwoju przedsiębiorców prowadzących lokalne sklepy detaliczne.
informacje o firmie
Grupa Eurocash jest największym polskim hurtowym dystrybutorem produktów FMCG, organizatorem znanych sieci franczyzowych, agencyjnych i partnerskich - takich jak ABC, Delikatesy Centrum, Groszek, Gama, Duży Ben, Lewiatan czy Euro Sklep; partnerem logistycznym i technologicznym sklepów lokalnych, a także właścicielem marketu e-grocery nr 1 w Polsce: Frisco.pl. Klientami Eurocash są przede wszystkim lokalni przedsiębiorcy, którym Grupa oferuje z jednej strony efektywne modele biznesowe, a z drugiej skalę zakupową, logistykę, wsparcie marketingowe, dostęp do wiedzy oraz nowoczesne rozwiązania technologiczne wspierające prowadzenie i rozwój sklepu.
Z liczbą ponad 20 tys. zatrudnianych pracowników i 90 tys. klientów, Eurocash od lat zajmuje miejsce w TOP10 największych polskich firm, kompleksowo kształtując rynek polskiego handlu i wyznaczając kierunki rozwoju branży. Dąży do tego, by wyznaczać trendy także w zakresie odpowiedzialności. Do 2030 r. Grupa zamierza zmniejszyć swoją emisję CO2 o 42 proc. w ramach strategii dekarbonizacji, jaką przyjęła w 2022 r. – w zgodzie z celami Porozumienia Paryskiego, w ramach ścieżki określonej przez Science Based Targets Initiative* (SBTi).
informacje o firmie
Grupa Eurocash jest największym polskim hurtowym dystrybutorem produktów FMCG, organizatorem znanych sieci franczyzowych, agencyjnych i partnerskich - takich jak ABC, Delikatesy Centrum, Groszek, Gama, Duży Ben, Lewiatan czy Euro Sklep; partnerem logistycznym i technologicznym sklepów lokalnych, a także właścicielem marketu e-grocery nr 1 w Polsce: Frisco.pl. Klientami Eurocash są przede wszystkim lokalni przedsiębiorcy, którym Grupa oferuje z jednej strony efektywne modele biznesowe, a z drugiej skalę zakupową, logistykę, wsparcie marketingowe, dostęp do wiedzy oraz nowoczesne rozwiązania technologiczne wspierające prowadzenie i rozwój sklepu.
Z liczbą ponad 20 tys. zatrudnianych pracowników i 90 tys. klientów, Eurocash od lat zajmuje miejsce w TOP10 największych polskich firm, kompleksowo kształtując rynek polskiego handlu i wyznaczając kierunki rozwoju branży. Dąży do tego, by wyznaczać trendy także w zakresie odpowiedzialności. Do 2030 r. Grupa zamierza zmniejszyć swoją emisję CO2 o 42 proc. w ramach strategii dekarbonizacji, jaką przyjęła w 2022 r. – w zgodzie z celami Porozumienia Paryskiego, w ramach ścieżki określonej przez Science Based Targets Initiative* (SBTi).