towary konsumpcyjne nauka/edukacja/szkolenia

Relacja z „Kulinarnej podróży po Polsce”

Cykl spotkań „Kulinarna podróż po Polsce” dobiegł końca. Na warsztatach, które odbyły się w Warszawie, w Łodzi, w Krakowie i w Poznaniu, gościliśmy blisko 300 uczestników. Za przygotowanie dań odpowiadali Szefowie Kuchni MAKRO Polska, a spotkania poprowadziła Agnieszka Kuś, przewodniczka kulinarna.

 

„Kulinarna podróż po Polsce” to cykl spotkań skierowany do przedstawicieli branży HoReCa. Jego celem było przekazanie gościom inspiracji dotyczących kuchni polskiej. Podczas warsztatów uczestnicy mieli okazję spróbować potraw z centralnej Polski, Warmii i Mazur, Małopolski, Górnego Śląska oraz Kaszub.

 

„Kulinarna podróż po Polsce” to przede wszystkim promocja lokalnych i tradycyjnych smaków – mówi Paweł Koperek, Menadżer ds. klientów HoReCa w MAKRO Polska – Chcemy pokazać restauratorom i szefom kuchni dania, które są bardzo proste do przygotowania, a w połączeniu z innymi składnikami mogą wynieść potrawę na wyższy poziom. Cieszymy się, że w warsztatach brało udział wielu uczestników i mamy nadzieję, że udało nam się przekonać naszych gości, że kuchnia polska może być inspirująca – dodaje.

 

Podczas spotkań uczestnicy mogli posłuchać o historii potraw przygotowywanych przez Szefów Kuchni MAKRO Polska. W menu pokazowym znalazły się zarówno dania mięsne, takie jak między innymi tatar wołowy z grzybami marynowanymi, musztardą domową, szalotką i serem Bursztyn czy podpłomyk z wątróbkami gęsimi po siewiersku i sałatką z ziół, jak i propozycje wegetariańskie. Jak podkreśliła Agnieszka Kuś, przewodniczka kulinarna, dawniej Polacy potrafili pościć nawet 100 dni w roku, a potrawy postne nie oznaczały braku wykwintności czy nudy. Przykładem może być jeden z polskich skarbów kulinarnych – kiełbasa z suma, podana w buchcie, czyli w kawałku ciasta drożdżowego. Przepis ten pochodzi z małopolskiego Bolęcina i jest chlubą miejscowego koła gospodyń wiejskich.

 

Nie mogło również zabraknąć pysznych deserów z lokalnych produktów, takich jak jabłka prażone na ruchańcach z serem Lazur i sosem z miodu pitnego oraz palonego masła.

 

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl