sprawy społeczne ekonomia/biznes/finanse
Bank BNP Paribas po raz trzeci otrzymał certyfikację OK SENIOR®. To potwierdzenie standardu oferty i placówek przyjaznych i dostępnych dla Klientów w każdym wieku
14 kwietnia 2023 r. centra Klienta Banku BNP Paribas, po raz trzeci otrzymały recertyfikację Krajowego Instytutu Gospodarki Senioralnej oraz OK SENIOR Polska na lata 2023-2025. To kolejne już w ostatnim czasie wyróżnienie Znakiem Jakości OK SENIOR® oferty i placówek Banku BNP Paribas jako sprawdzonych, przyjaznych i inkluzywnych.
Certyfikacja Krajowego Instytutu Gospodarki Senioralnej poprzedzona była pracą audytorów, którzy badają, czy usługi spełniają potrzeby dojrzałych Klientów. Znak Jakości OK SENIOR® to gwarancja, że wyróżnione nim produkty i usługi są wiarygodne, posiadają sprawdzoną jakość, a przede wszystkim charakteryzują się przystępnością dla starszej grupy wiekowej konsumentów.
- Dostępność, inkluzywność i różnorodność wpisane są w globalną politykę Banku BNP Paribas. W myśl naszego motta chcemy i pracujemy nad tym, aby być „Bankiem zmieniającego się świata” i zmianę tę rozumiemy właśnie jako otwarcie na Klienta i jego zmieniające się – wraz z upływem czasu i doświadczeń – potrzeby. W naszych centrach Klienta nie tworzymy barier, tylko rozwiązania, które je znoszą. Kolejny, trzeci już z rzędu, certyfikat OK SENIOR® jest dla nas potwierdzeniem, że obsługa w placówkach Banku BNP Paribas spełnia najwyższe standardy bezpieczeństwa, chroni naszych Klientów i pomaga zachować im bezpieczeństwo ich kapitału. To też znak, że nasze usługi odpowiadają rzeczywistym potrzebom Klientów 55+, są dostępne i przyjazne w użytkowaniu, a komunikaty jasne i precyzyjne, by pomagać podejmować świadome decyzje konsumenckie. Na tym właśnie zależało nam, gdy rozpoczęliśmy proces unowocześniania naszych placówek i czynienia ich dostępnymi dla każdego Klienta – mówi Renata Rybarczyk, dyrektorka Biura Wsparcia Sprzedaży w Banku BNP Paribas.
Od listopada 2022 roku aż 110 placówek Banku BNP Paribas może również pochwalić się certyfikatem „Obiekt bez barier”, przyznawanym przez Fundację Integracja budynkom, które spełniają wyśrubowane standardy dostępności. To najlepszy wynik wśród banków w Polsce. Certyfikat ten poświadcza, że placówka posiada udogodnienia m.in. dla osób z niepełnosprawnościami narządu ruchu, wzroku, słuchu oraz seniorów i opiekunów małych dzieci. W każdym centrum Klienta dostępna jest pomoc tłumacza Polskiego Języka Migowego (PJM), zaś w niemal 120 z nich funkcjonują systemy wspomagania słuchu, umożliwiające osobie niedosłyszącej odbiór czystego i wyraźnego dźwięku poprzez cewkę telefoniczną (ma ją niemal każdy aparat słuchowy). Klienci mogą zamówić także nagrania wizualne treści dokumentów w PJM. Każda placówka Banku BNP Paribas jest wyposażona w lupę powiększającą oraz ramkę ułatwiającą złożenie podpisu osobom z niepełnosprawnością narządu wzroku. Bank zapewnia również możliwość zapoznania się z wzorami umów w formie nagrania audio, wydruku powiększonego oraz wydruku dokumentów przełożonych na alfabet Braille’a.
kontakt dla mediów
Izabela Tworzydło
izabela.tworzydlo@bnpparibas.pl
Sławomir Czajkowski
slawomir.czajkowski@bnpparibas.pl
Michalina Słupska-Benesz
michalina.slupska@bnpparibas.pl
Paweł Sokół
pawel.sokol@bnpparibas.pl
Biuro Prasowe
rzecznik.prasowy@bnpparibas.pl
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Izabela Tworzydło
izabela.tworzydlo@bnpparibas.pl
Sławomir Czajkowski
slawomir.czajkowski@bnpparibas.pl
Michalina Słupska-Benesz
michalina.slupska@bnpparibas.pl
Paweł Sokół
pawel.sokol@bnpparibas.pl
Biuro Prasowe
rzecznik.prasowy@bnpparibas.pl