wydarzenia towary konsumpcyjne

Giancarlo Russo szkoli w Akademii Inspiracji

Do grona trenerów Akademii Inspiracji MAKRO dołączył Giancarlo Russo – znany propagator kuchni włoskiej w branży HoReCa. Poprowadzi on cykl warsztatów dotyczących trzech regionów kuchni włoskiej. Szkolenia skierowane są do zawodowych kucharzy i szefów kuchni.  

 

W ramach współpracy z Akademią Inspiracji MAKRO Giancarlo Russo poprowadzi cykl warsztatów, których program powstał w oparciu o różnorodność kuchni różnych regionów Włoch. Już wiosną bieżącego roku uczestnicy będą mogli zapisać się na kursy poświęcone tematyce regionalnych dań Piemontu, Lombardii i Toskanii.

 

Jak podkreśla Giancarlo Russo, przygotowując program szkoleń, kierowałem się chęcią przedstawienia uczestnikom bogactwa i różnorodności dań występujących w poszczególnych regionach Włoch. Zainspirował mnie również szeroki wachlarz artykułów włoskich w ofercie MAKRO. Od 22 lat propaguję w Polsce kuchnię włoską i widzę potrzebę pokazania ciekawych dań regionalnych, a nawet prowincjonalnych, których sekretem jest pochodzenie produktów. Pierwsze warsztaty dotyczą trzech popularnych turystycznie i konsumencko regionów Włoch. Ważna dla mnie była również dostępność produktów w Polsce, aby umożliwić uczestnikom warsztatów odtworzenie dań w warunkach domowych bądź restauracyjnych.

 

Pięciogodzinne szkolenia będą odbywały się stacjonarnie w Akademii Inspiracji MAKRO w Warszawie i Krakowie. Podczas warsztatów Giancarlo Russo wspólnie z uczestnikami przygotuje między innymi vitello tonnato, crostini Toscani con fegatini di pollo czy też tiramisu.  

 

Akademia Inspiracji MAKRO to centrum szkoleniowe i studio kulinarne dedykowane profesjonalnej gastronomii, które funkcjonuje w ramach struktur MAKRO Polska. Jej głównym celem jest wsparcie branży gastronomicznej poprzez rozwój kompetencji pracowników każdego szczebla – kucharzy, szefów kuchni, managerów, restauratorów oraz pracowników serwisu jak kelnerzy, barmani czy bariści.

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl