Kampania "Polskie Mięso Karmi Zmysły"
Rusza kolejna, piąta już, edycja ogólnopolskiej kampanii promocyjno-informacyjnej „Marka Polskie Mięso - Polska Smakuje” organizowana przez Związek Polskie Mięso. W tym roku zostanie przeprowadzona pod hasłem: POLSKIE MIĘSO KARMI ZMYSŁY. Poza promocyjnymi działaniami skierowanymi do konsumentów, jej częścią będzie również cykl eventów oraz konferencja naukowa. Ambasadorem tegorocznej edycji został znany ze swoich kulinarnych dokonań́ kucharz Grzegorz Zawierucha. Za kreację, produkcję eventów, zakup i planowanie mediów oraz działania public relations po raz kolejny odpowiada agencja Brand New Heaven.
Tegoroczna odsłona kampanii to kontynuacja promocji polskiego mięsa wieprzowego i drobiowego oraz ich przetworów. Jej nadrzędnym celem jest informowanie konsumentów o walorach odżywczych i istotnej roli mięsa w codziennej diecie. Kampania dostarcza również dużo wiedzy merytorycznej - m.in. o tym, że doskonała jakość polskiego drobiu oraz wieprzowiny zaczyna się już w miejscu hodowli, o kontrolowanym, stale udoskonalanym, procesie produkcji z zachowaniem troski o dobrostan zwierząt. Przekaz skoncentrowany jest też na korzystnych aspektach spożywania mięsa drobiowego oraz wieprzowego. Wskazuje również na istotę obróbki termicznej mięsa, w taki sposób, by zachowało swoje smakowe i odżywcze właściwości.
- Poprzez kampanię chcemy przede wszystkim zwiększyć wiedzę konsumentów na temat walorów odżywczych mięsa w zbilansowanej diecie i podkreślić wyjątkową jakość polskiego mięsa wieprzowego i drobiowego. – mówi Tomasz Wesoły, Partner Zarządzający w Brand New Heaven
Komunikacja V edycji kampanii przebiegająca pod hasłem POLSKIE MIĘSO KARMI ZMYSŁY pokazuje, że polskie mięso karmi wszystkie zmysły: wyglądem, smakiem, aromatem, ale też dźwiękiem, który wydaje podczas smażenia czy grillowania oraz tym, jak jego struktura zmienia się w dotyku podczas różnych metod obróbki termicznej. Organizatorzy kampanii pokazują, skąd bierze się smak mięsa, co wpływa na jego aromat, jak wybierać, przechowywać, gotować i serwować polskie mięso, aby stanowiło prawdziwą ucztę dla zmysłów.
- Gotowanie to sztuka, która pobudza wszystkie zmysły. Od koloru i doskonałej jakości mięsa, które przyrządzamy, przez jego idealną strukturę, sprężystą lub chrupiącą skórkę po smak i aromat, które nie mają sobie równych. Mmm... i to apetyczne skwierczenie, gdy szykuje się coś pysznego! Przygotowując dania z polskiego mięsa drobiowego i wieprzowego, pokażę czym jest wielozmysłowość w kuchni i jak kierować się nią w codziennym gotowaniu. - mówi Grzegorz Zawierucha.
W ramach kampanii zaplanowane zostały działania reklamowe w prasie drukowanej (magazyny poradnikowe i lifestyle), internecie (strony kulinarne), lokowanie w programach TV śniadaniowej (DDTVN i Pytanie na śniadanie), w programach Food Network oraz "Ewa gotuje" w Polsacie. Agencja Brand New Heaven szeroko współpracuje również z influencerami przy tym projekcie, jest odpowiedzialna za przygotowanie eventów, konferencji prasowej oraz obecności na konferencji naukowej.
Kampania została w całości sfinansowana z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego oraz Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego.
Wszystkie informacje o kampanii na stronie: www.pewnejestjedno.pl.