towary konsumpcyjne nauka/edukacja/szkolenia

Nowy kurs Manager gastronomii w ofercie Akademii Inspiracji MAKRO

Akademia Inspiracji MAKRO wprowadziła do swojej oferty szkoleniowej nowy 5-dniowy kurs dedykowany obecnym i przyszłym managerom lokali gastronomicznych. Manager gastronomii to szkolenie, które obejmuje zagadnienia dotyczące między innymi tworzenie strategii, zarządzanie finansami czy organizację pracy w lokalu gastronomiczny.

 

5-dniowy kurs Manager gastronomii został opracowany przez trenerów Akademii Inspiracji MAKRO Polska. Jego celem jest przekazanie wiedzy dotyczącej prowadzenia biznesu oraz przedstawienie najlepszych praktyk. Podczas spotkań poruszane są zagadnienia związane między innymi ze strategią, zarządzaniem finansami lokalu gastronomicznego, organizacją pracy oraz marketingu.

 

5-dniowy kurs Manager gastronomii to odpowiedź na zgłaszane przez uczestników naszych warsztatów potrzeby z zakresu komplementarnego szkolenia dla kadry zarządzającej. Taką chęć zgłosili zarówno pracownicy gastronomii, managerowie lokali, jak i szefowie kuchni, którzy chcieliby poznać najlepsze praktyki z zakresu prowadzenia biznesu. Opracowany przez nas program odpowiada na potrzeby wszystkich wyżej wymienionych grup – mówi Małgorzata Boguska-Kuca, Kierownik Centrum Szkoleń i Trener Akademii Inspiracji MAKRO Polska

 

Wśród prowadzących kurs są Łukasz Jarema, Ekspert z zakresu optymalizacji procesów biznesowych i konsultant w MAKRO Polska, Maciej Możejko, Ekspert ds. Rozwoju Biznesu Klienta w MAKRO Polska oraz Bogusław Skowron, Ekspert ds. Komunikacji i Projektów HoReCa w Akademii Inspiracji MAKRO Polska.

 

Inwestowanie w rozwój kompetencji nie jest w branży gastronomicznej bardzo powszechne. Z drugiej strony jest to sektor zmagający się z dużą rotacją personelu. Jakość zarządzania oraz kompetencje managerów są więc kluczowe, aby utrzymać pracowników, zadbać o zaangażowanie i odpowiednio motywować – dodaje Małgorzata Boguska-Kuca.

 

W ramach 40 godzin warsztatowych uczestnicy poznają szczegółowo zagadnienia z zakresu m.in. strategii biznesu, inżynierii menu, struktury kosztów w gastronomii, budowania oferty stałej i okolicznościowej, tworzenia grafików, rekrutacji i motywowania zespołu oraz marketingu i współpracy z agencjami lub freelancerami. Szczegółowy program kursu dostępny jest na stronie https://akademia-inspiracji-makro.pl/warsztaty/5-dniowy-kurs-manager-gastronomii-2/.

 

Akademia Inspiracji MAKRO to centrum szkoleniowe i studio kulinarne dedykowane profesjonalnej gastronomii, które funkcjonuje w ramach struktur MAKRO Polska. Jej głównym celem jest wsparcie branży gastronomicznej poprzez rozwój kompetencji pracowników każdego szczebla – kucharzy, szefów kuchni, managerów, restauratorów oraz pracowników serwisu jak kelnerzy, barmani czy bariści.

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl