towary konsumpcyjne

MAKRO sponsorem strategicznym konkursu Arte Culinaria Italiana

Sieć hurtowni MAKRO Polska została sponsorem strategicznym szesnastej edycji konkursu Włoskiej Sztuki Kulinarnej Arte Culinaria Italiana. W jury oceniającym uczestników zasiedli Rafał Zaręba i Michał Węcławek, Szefowie Kuchni Akademii Inspiracji MAKRO oraz Cezary Powała, Szef Kuchni Studia Kuchennego MAKRO.

 

Arte Culinaria Italiana jest jednym z prestiżowych konkursów kulinarnych w Polsce. Uczestniczą w nim kucharze z najlepszych, najbardziej uznanych restauracji i hoteli. Tegoroczna edycja odbyła się 11 marca w Green Mountain Hotel w Karpaczu, gdzie do rywalizacji stanęło 12 dwuosobowych zespołów, reprezentujących uznane marki w branży kulinarnej. MAKRO Polska była sponsorem strategicznym tego wydarzenia.

 

Startujący kucharze do oceny jury przygotowali dwa dania konkursowe. Pierwsze z wykorzystaniem makaronu lub ravioli, drugie danie mięsne z obowiązkowym użyciem rostbefu. W gronie jurorów degustacyjnych zasiadł m.in. Rafał Zaręba, Executive Chef z Akademii Inspiracji MAKRO, w jury technicznym pojawił się Cezary Powała, Szef Kuchni Studnia Kuchennego w Warszawie, a przewodniczącym jurorów VIP był Michał Węcławek, Szef Kuchni Akademii Inspiracji MAKRO.

 

Arte Culinaria Italiana to konkurs odbywający się od 2001 roku. Jego pomysłodawcą jest Giancarlo Russo, znany szef kuchni, restaurator i autorytet z zakresu kuchni włoskiej w Polsce. Podczas wydarzenia spotkają się największe autorytety kulinarne w Polsce, młodzi adepci sztuki kulinarnej, znane gwiazdy telewizyjne oraz pasjonaci kuchni włoskiej. Do konkursu dla profesjonalistów zgłosiło się 18 zespołów, spośród których jury selekcyjne wyłoniło 12 ekip. W trakcie wydarzenia odbył się także konkurs dla gwiazd – znanych postaci telewizyjnych. Zmierzyły się one z przygotowaniem jednego autorskiego dania. Wyniki konkursu dostępne są na stronie www.facebook.com/arteculinariaitalianapl

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl