wydarzenia ekonomia/biznes/finanse
Philippe Donnet otrzymał Corporate Social Responsibility Award
Nowy Jork – CEO Grupy Generali, Philippe Donnet, otrzymał dzisiaj od Stowarzyszenie Polityki Zagranicznej nagrodę Corporate Social Responsibility Award. Nagrodę tę wręczyli mu - podczas kolacji poświęconej usługom finansowym w 2023 r. (2023 Financial Services Dinner) - Larry Fink (Preses i CEO BlackRock) i Harry A. Fernandez (Prezes i CEO MSCI). Wyróżnienie jest wyrazem uznania zaangażowania Philippe'a Donnet w zrównoważony rozwój, który jest głównym celem strategii Generali „Lifetime Partner: 24 Driving Growth”.
Nagroda Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (ang. Corporate Social Responsibility Award) jest przyznawana osobom i firmom, które są zaangażowane w odpowiedzialny biznes w społecznościach, którym służą. Stowarzyszenie Polityki Zagranicznej (ang. the Foreign Policy Association) jest najstarszym amerykańskim think tankiem, którego członkami są zarówno Demokraci, jak i Republikanie; działa jako katalizator rozwoju świadomości, zrozumienia i świadomej opinii na temat polityki zagranicznej USA i problemów globalnych. Poprzez swoje zrównoważone, bezpartyjne programy i publikacje FPA zachęca obywateli do uczestnictwa w procesie kształtowania polityki zagranicznej. Poprzez zrównoważone, bezstronne programy i publikacje FPA zachęca obywateli do udziału w procesie polityki zagranicznej. Wśród dotychczasowych laureatów nagrody znaleźli się m.in. Peter Brabeck, emerytowany prezes zarządu Nestle; Sir John Bond, były prezes grupy HSBC Holdings; Anders Dahlvig, były prezes i CEO IKEA; Sergio Ermotti, prezes Swiss Re; Kristalina Georgieva, dyrektor zarządzająca Międzynarodowego Funduszu Walutowego; Indra Nooyi, była przewodnicząca i CEO PepsiCo oraz David Rubenstein, współzałożyciel i współprzewodniczący The Carlyle Group.
Phillipe Donnet, CEO Generali Group, powiedział: „Ta nagroda jest świadectwem mocnego zaangażowania Generali w budowanie bardziej sprawiedliwego i zrównoważonego społeczeństwa i jestem dumny, że mogę reprezentować wszystkich naszych 75 000 pracowników i 173 000 agentów. Zrównoważony rozwój jest podstawą strategii Generali, a bycie społecznie odpowiedzialnym nie jest definiowane przez jedno działanie – jest to sposób myślenia, który każdego dnia stara się wspierać społeczności, w których działamy. Jesteśmy gotowi promować partnerstwa między sektorem publicznym i prywatnym, aby przewidywać i przezwyciężać zarówno wyzwania klimatyczne, jak i społeczne, ponieważ głęboko wierzę, że zrównoważona przyszłość wymaga czasu, poświęcenia, wizji, a przede wszystkim współpracy."
W załączeniu komunikat Grupy Generali.
kontakt dla mediów
Justyna Szafraniec
justyna.szafraniec@generali.com
tel: +48 797 604 442
informacje o firmie
GRUPA GENERALI
Grupa Generali jest jednym z największych globalnych dostawców usług ubezpieczeniowych i zarządzania aktywami. Założona w 1831 roku, jest obecna w 50 krajach na świecie, a całkowity przypis wyniósł 75,8 miliarda euro w 2021 roku. Zatrudniając około 75 000 pracowników obsługujących 67 milionów klientów, Grupa ma wiodącą pozycję w Europie, a jej obecność w Azji i Ameryce Łacińskiej stale rośnie. W centrum strategii Generali jest zaangażowanie w bycie partnerem na całę życie dla klientów, osiągnięte dzięki innowacyjnym i spersonalizowanym rozwiązaniom, najlepszemu w swojej klasie doświadczeniu klienta i zdigitalizowanym globalnym możliwościom dystrybucji. Grupa w pełni uwzględnia zrównoważony rozwój we wszystkich strategicznych wyborach, mając na celu tworzenie wartości dla wszystkich zainteresowanych stron przy jednoczesnym budowaniu bardziej sprawiedliwego i odpornego społeczeństwa.
kontakt dla mediów
Justyna Szafraniec
justyna.szafraniec@generali.com
tel: +48 797 604 442
informacje o firmie
GRUPA GENERALI
Grupa Generali jest jednym z największych globalnych dostawców usług ubezpieczeniowych i zarządzania aktywami. Założona w 1831 roku, jest obecna w 50 krajach na świecie, a całkowity przypis wyniósł 75,8 miliarda euro w 2021 roku. Zatrudniając około 75 000 pracowników obsługujących 67 milionów klientów, Grupa ma wiodącą pozycję w Europie, a jej obecność w Azji i Ameryce Łacińskiej stale rośnie. W centrum strategii Generali jest zaangażowanie w bycie partnerem na całę życie dla klientów, osiągnięte dzięki innowacyjnym i spersonalizowanym rozwiązaniom, najlepszemu w swojej klasie doświadczeniu klienta i zdigitalizowanym globalnym możliwościom dystrybucji. Grupa w pełni uwzględnia zrównoważony rozwój we wszystkich strategicznych wyborach, mając na celu tworzenie wartości dla wszystkich zainteresowanych stron przy jednoczesnym budowaniu bardziej sprawiedliwego i odpornego społeczeństwa.