sprawy społeczne

Pomaganie przez skanowanie, czyli siódma edycja flagowej akcji Rossmanna

Wystartowała siódma edycja flagowej akcji Rossmanna „Pomagamy jak umiemy”. Jej beneficjentami będą organizacje wspierające kobiety w trudnej sytuacji życiowej. Klienci drogerii mają czas do 3 lutego, by wskazać w aplikacji Rossmann PL, na którą z 85 placówek będą zbierać punkty, skanując wirtualną kartę podczas każdych zakupów. Im więcej punktów dana organizacja „uzbiera”, tym większą pomoc otrzyma.

Szósta edycja akcji „Pomagamy jak umiemy” płynnie przeszła w siódmą. Rossmann nie zmienił zasad i jej beneficjentami nadal są organizacje działające na rzecz kobiet w trudnej sytuacji życiowej – ubogich, samotnych mam, doświadczonych przemocą, opiekujących się chorymi dziećmi czy opuszczających domy dziecka. Nie zmienił się również podstawowy mechanizm pomagania.

- Formuła, w której pomocową sprawczość oddaliśmy klientom działa bardzo dobrze już od lat. My jako Rossmann udostępniamy im tylko narzędzie, które – z przymrużeniem oka - można porównać do czarodziejskiej różdżki. Zasada jest prosta: klienci skanując aplikację Rossmann PL podczas każdych zakupów zbierają w ten sposób punkty pomocowe, które my potem przeliczamy na złotówki. Im więcej klientów wybierze daną organizację i im częściej będą skanować aplikację tym większe wsparcie ona otrzyma. – mówi Joanna Wojtasik, kierownik Sekcji ds. Zrównoważonego Rozwoju w Rossmannie.

Wśród beneficjentów tegorocznej akcji „Pomagamy jak umiemy” jest 85 placówek. Ich pełną listę wraz z opisami działalności można znaleźć na stronie www.rossmann.pl/pomagamy. Klienci mają czas od 16 stycznia do 3 lutego 2023 roku, by wskazać, którą z organizacji będą wspierać skanując aplikację Rossmann PL podczas zakupów w drogerii. A co jeśli do tego czasu nie podejmą decyzji? Rossmann wybierze za nich, tak, by gest pomocowy nie przepadł tylko działał dobro. Klienci, którzy przystąpią do Klubu po 16 stycznia będą mieli na wybór trzy tygodnie.

Dlaczego warto pomagać poprzez skanowanie? Bo to drobny gest, który ma wielką moc. Podczas czterech pierwszych edycji akcji pomoc o wartości 18,5 miliona złotych trafiła do ponad 600 organizacji w całej Polsce. W ciągu ostatnich dwóch lat klienci Rossmanna zebrali kolejnych 10 milionów – tym razem dla organizacji wspierających kobiety w trudnej sytuacji życiowej.

Zofia Kociołek-Sztec

kontakt dla mediów
Rzecznik Prasowy Rossmann SDP Sp. z o.o., +48 691 521 009
Agata Nowakowska

Agata_Nowakowska@rossmann.com.pl

informacje o firmie

załączniki

więcej z kategorii sprawy społeczne

kontakt dla mediów
Rzecznik Prasowy Rossmann SDP Sp. z o.o., +48 691 521 009
Agata Nowakowska

Agata_Nowakowska@rossmann.com.pl

informacje o firmie