wydarzenia zainteresowania/hobby kultura/sztuka/rozrywka
Czołówka polskich youtouberów w Warszawie – ruszają Carrefour Gaming Days w C.H. Westfield Arkadia
Carrefour wspólnie z Blackhawk Network już w najbliższy weekend zorganizują w Warszawie „Carrefour Gaming Days”, podczas których fani gier komputerowych będą mogli spotkać się na żywo z czołówką polskich youtouberów: Sitr0xem, Natix, Iluzjonista Y oraz Farrellem i Dżejdżejką. Wydarzenie związane jest z rozszerzeniem oferty gamingowych kart podarunkowych dla graczy, które dostępne będą w sklepach sieci Carrefour Polska jeszcze przed Świętami.
Gaming nieustannie cieszy się rosnącą popularnością Polaków, dlatego Carrefour wprowadza przed Świętami do swojej oferty nową kategorię gamingowych kart podarunkowych. W ofercie sklepów należących do sieci na stałe dostępne będą przedpłacone karty marek Roblox, RIOT Games, Electronic Arts, Nintendo, Xbox, Sony Playstation oraz Steam.
- W ramach rozwoju portfela usług konsumenckich w sklepach Carrefour Polska wprowadzamy do oferty rozwiązania, które odpowiadają na zmieniające się oczekiwania polskich klientów. Jedną z najszybciej rosnących kategorii w ostatnich latach jest oferta kart podarunkowych z sektora gamingowego, który przed Świętami Bożego Narodzenia notuje największe wzrosty popularności. Dzięki rozszerzeniu współpracy z naszym partnerem BlackHawk Network posiadamy obecnie najszerszą ofertę kart podarunkowych w kategorii gamingowej w segmencie sieci sklepów offline. Jesteśmy przekonani, że spotka się ona z ogromnym zainteresowaniem graczy – mówi Marta Gral, ekspert ds. marketingu usług finansowych i handlowych w Carrefour Polska.
Z tej okazji, w Warszawie w najbliższy weekend w godz. 10.00-20.00 odbędą się „Carrefour Gaming Days” – wydarzenie dla graczy, w którym weźmie udział czołówka polskich youtouberów, elektryzujących serca młodego pokolenia i regularnie przyciągających na swoje kanały kilka milionów Polaków. W sobotę 10 grudnia na przybyłych klientów czekać będą Farell, Dżejdżejka oraz Iluzjonista Y, natomiast w niedzielę 11 grudnia odbędą się spotkania z Sitr0xem i Natix. Dodatkowo, podczas eventu w sklepie zaplanowano m.in. konkursy z nagrodami czy możliwość zagrania w przygotowanej strefie free to play.
Organizatorem eventów na zlecenie Carrefour Polska i Blackhawk Network jest agencja WE!RE Fantasy.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce blisko 950 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej informacji o naszej działalności pod adresem serwiskorporacyjny.carrefour.pl, na Twitterze (@CarrefourPolska) oraz LinkedInie (CarrefourPolska).
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2021 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 81,2 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie.
Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce blisko 950 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej informacji o naszej działalności pod adresem serwiskorporacyjny.carrefour.pl, na Twitterze (@CarrefourPolska) oraz LinkedInie (CarrefourPolska).
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2021 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 81,2 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie.
Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).