nowe produkty/usługi ekonomia/biznes/finanse

3S łączy się z Play. Powstaje kompleksowa oferta usług dla biznesu

01.12.2022 | Play

Grupa Play staje się jeszcze silniejszym partnerem biznesowym dla średnich i dużych firm w Polsce, łącząc ekspercką wiedzę i rozwiązania 3S na rynku B2B z nowoczesną infrastrukturą telekomunikacyjną i usługami Play oraz UPC.

Połączenie z 3S pozwoli Grupie Play na stworzenie jeszcze mocniejszego zespołu ekspertów wraz z kompleksową ofertą rozwiązań telekomunikacyjnych, Data Center i ICT dla biznesu. Formalna integracja spółek zakończyła się 30 listopada 2022 roku, będąc kolejnym milowym krokiem po nabyciu 3S przez P4 jeszcze w 2019 roku.

- Połączenie unikatowych kompetencji i nowoczesnych rozwiązań 3S z Play oraz UPC Biznes otwiera nowy rozdział na rynku usług dla biznesu. Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom średnich i dużych firm, zapewniając im kompleksowe rozwiązania chmurowe, usługi mobilne i dostęp do internetu oraz narzędzia cyfrowe. Stajemy się partnerem, dzięki któremu polskie firmy mogą przyśpieszyć swój rozwój i jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby swoich klientów. - mówi Jarosław Helman, Dyrektor Pionu B2B, Członek Komitetu Wykonawczego Grupy Play.

Umowy z klientami 3S będą kontynuowane na dotychczasowych zasadach. Jednocześnie będą mogli korzystać z nowych ofert przygotowywanych przez Grupę Play. Fuzja nie oznacza likwidacji marki 3S, ani nie wpływa na działalność innych spółek z grupy 3S.

kontakt dla mediów
Małgorzata Zakrzewska
Chief Corporate Communications Officer, Play
Małgorzata Zakrzewska

malgorzata.zakrzewska@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.

załączniki

kontakt dla mediów
Małgorzata Zakrzewska
Chief Corporate Communications Officer, Play
Małgorzata Zakrzewska

malgorzata.zakrzewska@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.