technologie media/marketing/reklama

Rossmann z nagrodą za nowoczesne systemy komunikacji

Rossmann z nagrodą Digital Excellence Awards 2022 za nowy system komunikacji w drogeriach. Dzięki 5 tys. monitorom w sklepach oraz 1,6 tys. ekranom na zapleczach docieramy z informacjami do milionów klientów i kilkunastu tysięcy pracowników.

Konkurs zorganizował Digital Excellence i CIONET Polska. Nagrodę w kategorii „Digital Capabilities” dostaliśmy za wykorzystanie możliwości cyfrowych w komunikacji z klientami i pracownikami. Projekt adaptacji ekranów w witrynach sklepowych oraz stworzenia sieci monitorów dotykowych na zapleczach to efekt pracy wielu działów.

– W Rossmannie zbudowaliśmy kompleksowy system komunikacji, dzięki któremu możemy efektywnie dotrzeć do kilkunastu tysięcy pracowników oraz do milionów klientów odwiedzających drogerie. Składa się na niego, m.in. 5 tys. monitorów w sklepach do komunikacji z klientami, a także 1, 6 tys. ekranów dotykowych umieszczonych na zapleczach sklepów. Workplace jest jednym z elementów tego systemu – mówi Piotr Kiszkiel, dyrektor działu IT.

– Połączyliśmy wiedzę i doświadczenie humanistów z Działu Komunikacji oraz specjalistów z Działu IT. Dzięki różnym spojrzeniom stworzyliśmy system, który dobrze działa i rzeczywiście pomaga w pracy. Trzeba też podkreślić rolę sporej grupy pracowników drogerii, którzy brali udział w badaniach focusowych przygotowujących do projektu – dodaje Tomasz Cieślak, kierownik Działu Komunikacji Wewnętrznej.

Jakub Jankowski

kontakt dla mediów
Rzecznik Prasowy Rossmann SDP Sp. z o.o., +48 691 521 009
Agata Nowakowska

Agata_Nowakowska@rossmann.com.pl

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Rzecznik Prasowy Rossmann SDP Sp. z o.o., +48 691 521 009
Agata Nowakowska

Agata_Nowakowska@rossmann.com.pl

informacje o firmie