handel kultura/sztuka/rozrywka

Wyjątkowe promocje Black Friday w SMYKU

24.11.2022 | Smyk

Black Friday, który w wielu krajach rozpoczyna okres świątecznych promocji i z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością także wśród polskich klientów, jest bez wątpienia jedną z najlepszych okazji do zakupu wymarzonych prezentów dla naszych najbliższych. Z myślą o najmłodszych, SMYK przygotował w tym roku specjalną ofertę obejmującą rabaty nawet do 70% na wybrane zabawki oraz 25% na ubrania i buty własnej marki COOL CLUB (łączy się z wyprzedażą). Promocje przygotowane w ramach Black Week SMYKA są dostępne dla wszystkich klientów sieci od czwartku do poniedziałku 28.11.2022.

SMYK jest kultową marką dla dzieci oraz ich rodziców, oferującą bardzo szeroki wybór zabawek, odzieży i obuwia, a także akcesoriów niemowlęcych oraz innych produktów dla dzieci w wieku od 0 do 14 lat. Jednym z największych atutów SMYKA jest dostępność „pod jednym dachem” i w bardzo atrakcyjnych cenach wielu produktów z różnorodnych kategorii, dzięki czemu klienci sieci zawsze mogą znaleźć to, czego szukają.

Podczas trwającego Black Weekend, a także Black Friday – w najbliższy piątek, 25 listopada – sklepy stacjonarne SMYKA oraz sklep internetowy smyk.com czekają na wszystkich, którzy poszukują prezentów dla dzieci w każdym wieku, a przy tym w jednych z najbardziej atrakcyjnych promocji dostępnych obecnie na rynku.

W tym roku SMYK przygotował m.in. wyjątkową ofertę dla wszystkich wielbicieli klocków LEGO, dzięki której zarówno najmłodsi, jak i najstarsi fani tej kultowej marki będą mieli możliwość wyboru wielu zestawów które w ramach trwającej promocji, w zależności od wybranego produktu, można nabyć z rabatem na poziomie 30%.

Dużym zainteresowaniem najmłodszych klientów cieszy się także wyjątkowa oferta zabawek z najważniejszymi bohaterami serialu animowanego „Psi Patrol”, które dzięki promocji Black Friday SMYKA można obecnie kupić nawet o ponad połowę taniej.

W tegorocznej ofercie rabatowej oprócz klocków LEGO czy zabawek z serii Psi Patrol znalazły się również produkty innych globalnych marek, takich jak Fisher-Price, Hot Wheels, Barbie, Rainbow High, Play-Doh, Vtech oraz wielu innych. Dodatkowymi promocjami objęte są także różnorodne produkty marek własnych – COOL CLUB i SMIKI – dostępne wyłącznie w sklepach SMYK.

– Oferty promocyjne SMYKA przygotowane z okazji Black Friday z każdym rokiem poszerzane są o nowe kategorie produktów i cieszą się coraz większym zainteresowaniem naszych klientów, co obserwujemy zarówno w ponad 220 sklepach stacjonarnych zlokalizowanych w Polsce, jak i naszym sklepie internetowym smyk.com oraz w aplikacji mobilnej. W ramach dostępnych promocji oferujemy zabawki marki własnej SMIKI oraz produkty renomowanych, światowych marek w najbardziej przystępnych cenach. Co niemniej istotne, zakupy w SMYKU są również w pełni bezpieczne i gwarantują najwyższą jakość oferowanych produktów. Jest to szczególnie ważne w okresie świątecznym, gdy zależy nam, by wymarzone prezenty spełniały oczekiwania dzieci – Agnieszka Czyżewska, Non fashion buying director, SMYK S.A.

Oferta promocyjna Black Friday nie jest jedyną propozycją SMYKA w tym okresie. Na szczególną uwagę klientów zasługują również wyjątkowe produkty, które prezentowane są podczas  tegorocznej kampanii świątecznej. Jest to kilkanaście różnorodnych, starannie wybranych zabawek, oferowanych w specjalnych cenach, które nie zmienią się aż do świąt, lub do wyczerpania zapasów.

 

kontakt dla mediów
MSL
Tomasz Błaszczyk

tomasz.blaszczyk@mslgroup.com

informacje o firmie

SMYK

SMYK jest kultową marką produktów dla dzieci, o rozpoznawalności sięgającej 93% (źródło: badanie Kantar 04.2022). Sieć  handlowa SMYKA obejmuje ponad 220 sklepów stacjonarnych w Polsce, sklep internetowy smyk.com, a także łącznie prawie 40 sklepów własnych w Rumunii i na Ukrainie. Dodatkowo produkty marek własnych Cool Club i Smiki są dostępne w ponad 200  sklepach stacjonarnych i ponad 10 internetowych naszych partnerów handlowych w 23 krajach Europy i Azji.

Sklepy SMYK oferują szeroki wybór odzieży i obuwia, zabawek, akcesoriów niemowlęcych i innych produktów dla dzieci w wieku 0-14 lat. Jednym z atutów sieci jest dostępność szerokiej oferty produktów różnych kategorii dla dzieci w wieku 0-14 lat „pod jednym dachem”. Grupa SMYK sprzedaje produkty pod własnymi markami – przede wszystkim „COOL CLUB” i „SMIKI”, które dostępne są wyłącznie w sieci SMYK lub sklepach partnerów franczyzowych. COOL CLUB jest marką, pod którą Grupa SMYK oferuje unikalną  odzież, obuwie i akcesoria dla dzieci tworzone przez własny zespół projektantów. Natomiast własna marka SMIKI jest dedykowana zabawkom i akcesoriom niemowlęcym Grupy SMYK. W ofercie sklepów SMYK znajdują się również produkty renomowanych, znanych na całym świecie marek i producentów zabawek oraz akcesoriów dla dzieci (m.in. Lego, Mattel, Hasbro itp.).

Produkty marek własnych jak i marek innych producentów sprzedawane są w Polsce poprzez platformę handlu internetowego oraz przez aplikację mobilną Grupy SMYK, która w połączeniu z siecią sklepów stanowi zintegrowaną ofertę „omni-channel”, razem  z usługą „click & collect” oferującą dogodną, bezpłatną dostawę do sklepów Grupy SMYK.

 

MATERIAŁY DO POBRANIA:

https://biuroprasowe.smyk.com/214642-radosc-swiat-radosc-prezentow

załączniki

więcej z kategorii handel

kontakt dla mediów
MSL
Tomasz Błaszczyk

tomasz.blaszczyk@mslgroup.com

informacje o firmie

SMYK

SMYK jest kultową marką produktów dla dzieci, o rozpoznawalności sięgającej 93% (źródło: badanie Kantar 04.2022). Sieć  handlowa SMYKA obejmuje ponad 220 sklepów stacjonarnych w Polsce, sklep internetowy smyk.com, a także łącznie prawie 40 sklepów własnych w Rumunii i na Ukrainie. Dodatkowo produkty marek własnych Cool Club i Smiki są dostępne w ponad 200  sklepach stacjonarnych i ponad 10 internetowych naszych partnerów handlowych w 23 krajach Europy i Azji.

Sklepy SMYK oferują szeroki wybór odzieży i obuwia, zabawek, akcesoriów niemowlęcych i innych produktów dla dzieci w wieku 0-14 lat. Jednym z atutów sieci jest dostępność szerokiej oferty produktów różnych kategorii dla dzieci w wieku 0-14 lat „pod jednym dachem”. Grupa SMYK sprzedaje produkty pod własnymi markami – przede wszystkim „COOL CLUB” i „SMIKI”, które dostępne są wyłącznie w sieci SMYK lub sklepach partnerów franczyzowych. COOL CLUB jest marką, pod którą Grupa SMYK oferuje unikalną  odzież, obuwie i akcesoria dla dzieci tworzone przez własny zespół projektantów. Natomiast własna marka SMIKI jest dedykowana zabawkom i akcesoriom niemowlęcym Grupy SMYK. W ofercie sklepów SMYK znajdują się również produkty renomowanych, znanych na całym świecie marek i producentów zabawek oraz akcesoriów dla dzieci (m.in. Lego, Mattel, Hasbro itp.).

Produkty marek własnych jak i marek innych producentów sprzedawane są w Polsce poprzez platformę handlu internetowego oraz przez aplikację mobilną Grupy SMYK, która w połączeniu z siecią sklepów stanowi zintegrowaną ofertę „omni-channel”, razem  z usługą „click & collect” oferującą dogodną, bezpłatną dostawę do sklepów Grupy SMYK.

 

MATERIAŁY DO POBRANIA:

https://biuroprasowe.smyk.com/214642-radosc-swiat-radosc-prezentow