handel technologie

Black Week w Play! Superokazje na telefon i abonament

17.11.2022 | Play
  • Z abonamentem smartfony nawet 1000 zł taniej
  • Podwójne pakiety GB w ofertach z 5G
  • Abonament M za 40 zł (zamiast 60 zł) dostępny tylko online
  • Stałe raty 0%

Wyjątkowe promocje na Czarny Piątek w Play zaczynają się już 17 listopada! Operator przygotował najlepsze okazje w roku. Bo w Play płacisz mniej!

Nowoczesne urządzenia z rabatem do 1000 zł

Fioletowy operator przygotował zniżki na smartfony i smartwatche sięgające nawet 1000 zł! Z okazji mogą skorzystać wszyscy klienci kupujący bądź przedłużający oferty abonamentowe M, L lub Homebox. Szczególnie warto zwrócić uwagę na poniższe modele:

  • vivo V21 5G za 1799 zł 799 zł – 1000 zł taniej
  • Motorola Edge 30 neo 5G za 1899 zł 1199 zł – 700 zł taniej (przy zakupie dodatkowo inteligentny głośnik Lenovo Smart Clock 2 w prezencie)
  • Samsung Galaxy Watch4 40mm za 1099 zł 599 zł – 500 zł taniej
  • Hammer Energy 2 Eco za 899 zł 539 zł – 360 zł taniej
  • Realme 9 5G za 1099 zł 849 zł – 250 zł taniej

Co więcej, pozostałą opłatę za urządzenie klienci mogą komfortowo rozłożyć na stałe raty 0% i spłacać je na jednej fakturze z rachunkiem za usługi. To wszystko w trosce o domowy budżet swoich klientów.

Podwójne pakiety GB w ofertach z 5G

Aby w pełni cieszyć się z nowego smartfonu i korzystać z sieci swobodnie, Play podwaja pakiety danych dostępne w abonamentach z 5G na 24 miesiące dla klientów podpisujących nową umowę. Dzięki temu w abonamencie M do dyspozycji jest 120 GB internetu, w L 240 GB, a w Homebox aż 300 GB transmisji z pełną prędkością na dwa lata! To wygoda i komfort użytkowania dla każdego.

Abonament M za jedyne 40 zł (zamiast 60 zł) miesięcznie

Play zachęca też do wybrania jego bestsellerowej oferty – abonamentu M zawierającego:

  • aż 120 GB internetu w smartfonie (8,63 GB w roamingu UE);
  • nielimitowane rozmowy;
  • nielimitowane SMSy oraz MMSy.

Dzięki promocji z okazji Czarnego Piątku wszystkie te usługi można otrzymać już za 40 zł miesięcznie! Standardowa cena tej oferty to 60 zł, co oznacza zniżkę w wysokości aż 33%. Oferta łączy się z rabatami nawet 1000 zł na smartfony i obowiązuje dla przenoszących numer, podpisujących nową umowę oraz decydujących się na abonament klientów prepaid.

Szczegóły promocji oraz możliwość zakupu dostępne są w salonach, poprzez infolinię operatora pod numerem 790 500 500 oraz na stronie play.pl.

kontakt dla mediów
Małgorzata Zakrzewska
Chief Corporate Communications Officer, Play
Małgorzata Zakrzewska

malgorzata.zakrzewska@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.

załączniki

kontakt dla mediów
Małgorzata Zakrzewska
Chief Corporate Communications Officer, Play
Małgorzata Zakrzewska

malgorzata.zakrzewska@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.