nowe produkty/usługi internet

ING wprowadza usługę CyberRescue – która będzie wspierała klientów w zakresie bezpieczeństwa w sieci

15.11.2022 | ING BANK ŚLĄSKI S.A.

W ramach działań zwiększających bezpieczeństwo w sieci bank oferuje klientom skorzystanie z dodatkowej usługi – CyberRescue. Usługa ta gwarantuje całodobowe i bezpłatne wsparcie ekspertów bezpieczeństwa dla klientów ING.

CyberRescue to całodobowe centrum pomocy w zakresie bezpieczeństwa w sieci, które nie tylko pomaga, ale również ostrzega. Aby uzyskać pomoc wystarczy pobrać kod w Moim ING i aktywować usługę na formularzu firmy CyberRescue. Następnie w razie potrzeby skontaktować przez Messenger, zadzwonić, napisać SMS lub maila. Zespół wykwalifikowanych specjalistów CyberRescue z dziedziny bezpieczeństwa przeprowadzi rzetelną analizę problemu klienta, poda sposoby jego rozwiązania oraz zapewni wskazówki na przyszłość, żeby problem się nie powtórzył.

 W ING dbamy o ochronę naszych klientów i rozwijamy narzędzia i usługi wspierające bezpieczne bankowanie. Widzimy potrzebę nie tylko stałej edukacji w zakresie cyberbezpieczeństwa, ale również udostępniania narzędzi i miejsca, do którego klient może się zwrócić po szybką pomoc w każdej sytuacji stanowiącej zagrożenie on-line. Świadomość bezpiecznego poruszania się po interencie i natychmiastowa reakcji zmniejszają ryzyko zostania oszukanym, a na tym najbardziej nam zależy – podkreśla Marcin Giżycki, Wiceprezes Zarządu ING Banku Śląskiego

 CyberRescue zapewnia:

  • bezpłatne wsparcie ekspertów bezpieczeństwa
  • bieżące powiadomienia o nowych metodach cyberoszustów – mailowe lub na messenger
  • wsparcie specjalisty 24/7 przez telefon, mail, SMS i Messenger
  • wsparcie bezpieczeństwa w internecie np. na portalach aukcyjnych czy w sklepach internetowych
  • wsparcie w przypadku m.in.: zgubienia lub skradzionego telefonu, przechwycenia skrzynki mailowej lub konta na portalu społecznościowym czy oszustwa dot. przesyłek, wiadomości z podejrzanym linkiem czy załącznikiem

Żeby aktywować usługę CyberRescue w ING należy:

  • zalogować się do Mojego ING
  • w sekcji Usługi, w strefie bezpieczeństwa wybrać CyberRescue
  • wygenerować kod, a podany w procesie link przekieruje do formularza firmy CyberRescue.
  • po wypełnieniu formularza i pozytywnej weryfikacji klient dostanie SMS-a oraz maila z komunikatem powitalnym

Dostawcą usługi jest CyberRescue Sp. z o.o.

Więcej informacji o CyberRescue w ING

kontakt dla mediów
Magdalena Klejment
Starszy Menedżer ds. Komunikacji, ING Bank Śląski S.A
Magdalena Klejment

magdalena.klejment@ing.pl

tel: +48 885-410-948

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Klejment
Starszy Menedżer ds. Komunikacji, ING Bank Śląski S.A
Magdalena Klejment

magdalena.klejment@ing.pl

tel: +48 885-410-948

informacje o firmie