Koszyk oszczędności Auchan dla polskiego konsumenta. Auchan – po raz kolejny lider niskich cen w rankingu koszyka zakupowego ASM – podpowiada w nowej kampanii, jak kupować oszczędniej
Auchan konsekwentnie realizuje politykę niskich cen z myślą o ochronie siły nabywczej polskiego konsumenta. W najnowszym rankingu Koszyka Zakupowego Agencji ASM za wrzesień 2022 r. firma ponownie zajęła pozycję lidera, z najtańszym koszykiem zakupowym wśród sieci handlowych w Polsce. Równocześnie, w ramach trwającej obecnie kampanii „Koszyk oszczędności Auchan”, każdego tygodnia firma dzieli się z konsumentami nowymi podpowiedziami, jak korzystać z proponowanych przez sieć promocji by kupować jeszcze oszczędniej.
Sieć Auchan kolejny już rok uznawana jest za lidera niskich cen w prowadzonym przez Agencję ASM Sales Force Badaniu Koszyka Zakupowego. W ramach badania, każdego miesiąca porównywane są ceny tych samych 40 produktów (popularnych artykułów z kategorii podstawowych, takich jak: nabiał, mięso, wędliny i ryby, napoje, słodycze, chemia domowa, czy kosmetyki) w 13 sieciach handlowych obecnych na polskim rynku.
Od chwili zainicjowania rankingu Koszyka Zakupowego w marcu 2019 r. Auchan na pozycji lidera znalazło się aż 35 razy. Od stycznia 2022 sieć niezmiennie, każdego miesiąca zajmuje pierwszą pozycję. Podobnie w latach 2021 i 2020 koszyk Auchan uznawany był za najtańszy, dwukrotnie tylko zajmując pozycję drugą w każdym z tych okresów. We wrześniu 2022 wartość koszyka zakupowego Auchan wyniosła 232,05 zł - była o 30% niższa w porównaniu do najdroższego koszyka i o 12% w zestawieniu ze średnią dla wszystkich badanych sieci.
Utrzymanie poziomu niskich cen zawsze było dla Auchan kwestią priorytetową, i cieszy nas że wyniki rankingu ASM ponownie potwierdzają skuteczność naszych wysiłków w tym względzie. Doskonale zdajemy sobie też sprawę, że dziś, w czasach inflacji bijącej historyczne rekordy, niski poziom cen staje się dla konsumenta jeszcze bardziej kluczowy. Dlatego zdecydowaliśmy się na dodatkowe działanie – z początkiem października wystartowaliśmy z długofalową kampanią „Koszyk oszczędności w Auchan”, w której cyklicznie będziemy podpowiadać, jak korzystać z oferty Auchan, by kupować oszczędniej. To kolejne z naszych działań realizowanych z myślą o ochronie siły nabywczej polskiego konsumenta – mówi Gérard Gallet Dyrektor Generalny Auchan Retail Polska.
Działania komunikacyjne w ramach rozpoczętej 6 października br. nowej kampanii wizerunkowej Auchan Retail Polska – Koszyk oszczędności Auchan – obejmują ogólnopolską telewizję (spoty 30 i 15”) i radio, Internet wraz z komunikacją SM, punkty sprzedaży oraz reklamę zewnętrzną.
kontakt dla mediów
Hanna Bernatowicz
h.bernatowicz@auchan.pl
informacje o firmie
* Auchan Retail Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów pod marką Auchan, supermarketów pod marką Auchan Supermarket, sklepami typu convenience store pod marką Easy Auchan, sklepami osiedlowymi pod marką Moje Auchan, a także kanałem handlu e-commerce. Sieć posiada również sklepy franczyzowe w formacie supermarket i hipermarket. Więcej informacji na temat firmy znaleźć można na stronie https://www.auchan.pl/pl
kontakt dla mediów
Hanna Bernatowicz
h.bernatowicz@auchan.pl
informacje o firmie
* Auchan Retail Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów pod marką Auchan, supermarketów pod marką Auchan Supermarket, sklepami typu convenience store pod marką Easy Auchan, sklepami osiedlowymi pod marką Moje Auchan, a także kanałem handlu e-commerce. Sieć posiada również sklepy franczyzowe w formacie supermarket i hipermarket. Więcej informacji na temat firmy znaleźć można na stronie https://www.auchan.pl/pl