Remodeling sklepu w ramach wygranej w konkursie. Sklep ABC w Lesznie w nowej odsłonie
Sieć ABC, działająca w ramach Grupy Eurocash od półtora roku prowadzi proces remodelingu swoich sklepów. Już 1200 lokalizacji w całej Polsce miało swoją premierę w nowej odsłonie. W połowie października dołączył do nich sklep ABC w Lesznie, którego właściciel przeprowadził remodeling… dzięki wygranej w konkursie sieci, zorganizowanym podczas tegorocznego e-Kongresu marki. Lokal zyskał nowy szyld, zaktualizowaną witrynę i odświeżone wnętrze, a przedsiębiorca może cieszyć się nowoczesnymi rozwiązaniami wspierającymi ekspozycję towarów i sprzedaż.
Sklep przy Drodze, prowadzony przez Pana Marka z Leszna, to już 1200 sklep ABC w nowym koncepcie. Zmiana sklepu jest o tyle wyjątkowa, ponieważ właściciel zrealizował ją dzięki głównej wygranej w konkursie sieci, przeprowadzonym podczas tegorocznego e-Kongresu ABC. Kongres marki to coroczne wydarzenie, dedykowane przedsiębiorcom sieci, podczas którego mają oni okazję nie tylko zapoznać się z najnowszymi rozwiązaniami w handlu detalicznym, ale także zyskać nową dawkę aktualnej branżowej wiedzy. Jedną z najważniejszych atrakcji w ramach Kongresu był konkurs, w którym główną nagrodę stanowił właśnie kompleksowy remodeling sklepu – co ciekawe, wydarzenie miało miejsce w czerwcu, a już w październiku laureat może cieszyć się odświeżonym wyglądem swojego sklepu.
Sklep na nowo
Prace nad remodelingiem rozpoczęły się od konsultacji potrzeb przedsiębiorcy, na podstawie których został przygotowany szczegółowy projekt oraz wizualizacja sklepu. To właśnie właściciel znajduje się w centrum nowego szyldu ABC, a każdy lokal jest zaprojektowany z myślą o indywidualnych potrzebach przedsiębiorców i ich klientów.
W rezultacie prac, sklep Pana Marka zyskał nową nazwę Sklep przy Drodze, a nad wejściem pojawił się odświeżony szyld z nowym logo ABC. Zmodyfikowana została cała sklepowa witryna, która zyskała wyrazistą, czytelną oprawę wizualną, a także dedykowane miejsce na komunikację aktualnych promocji.
Nowoczesnego podejścia nie zabrakło również wewnątrz lokalu. Punkt został wyremontowany, a lodówki oraz oświetlenie zmieniono na energooszczędne. Zaprojektowano nowy rozkład półek, który pozwolił na maksymalne wykorzystanie niewielkiej powierzchni, uwzględniając ekspozycje różnych kategorii produktów, a także komfort zakupowy konsumentów. Wymieniony został także regał na pieczywo, sekcja Zieleniak z warzywami i owocami uległa rozszerzeniu. W sklepie znajduje się także lada wędliniarska z bogatą ofertą produktów dostarczanych od lokalnego producenta.
Dużym atutem zremodelowanego sklepu jest nowa lada sprzedażowa, która optymalnie gospodaruje przestrzeń przy kasie oraz wyróżnia produkty impulsowe. Takie rozwiązanie pozwala na wzrost wartości koszyka zakupowego i zwiększanie sprzedaży w punkcie.
– Z siecią ABC współpracuję od 2001 roku, a więc już od ponad 20 lat. Mój sklep ma więc długą tradycję, a klienci znają mnie bardzo dobrze, z resztą z wzajemnością. Wygrana w konkursie to dla mnie możliwość przeniesienia sklepu na zupełnie nowy poziom i sprawienia, że zakupy staną się dla moich klientów jeszcze przyjemniejsze. To także wsparcie sprzedażowe i marketingowe. To, co mnie zaskoczyło to kompleksowa zmiana lokalu w tak krótkim czasie. Wsparcie sieci oraz profesjonalna koordynacja wszystkich etapów pozwoliła na szybką realizację projektu – mówi Pan Marek, właściciel sklepu ABC w Lesznie.
ABC to ogólnopolska franczyzowa sieć sklepów spożywczych, organizowana przez Grupę Eurocash i działająca już od ponad 20 lat. Obecnie do sieci należy blisko 9000 sklepów w całej Polsce. Sieć ABC daje właścicielom sklepów możliwość korzystania z gotowego modelu prowadzenia sklepu, oferuje pełne wsparcie marketingowe, organizacyjne oraz preferencyjne warunki zakupowe w hurtowniach oraz na stronie www.eurocash.pl. W ramach sieci właściciele sklepów posiadają pełną swobodę działania i organizowania swojego biznesu – w myśl hasła „Z nami Ty jesteś marką”. Więcej na www.noweabc.pl.
informacje o firmie
Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją żywności i innych produktów szybkozbywalnych (FMCG). Spółka współpracuje z ponad 90 tys. klientów, z których aż 70 tys. stanowią niezależni przedsiębiorcy prowadzący lokalne sklepy detaliczne w całej Polsce, których Eurocash wspiera w obszarze dystrybucji, marketingu, nowych technologii i edukacji. Misją Grupy - od 26 lat jej istnienia na rynku - jest umacnianie i promowanie polskiej przedsiębiorczości oraz handlu niezależnego.
Grupa to również organizator znanych sieci franczyzowych, agencyjnych i partnerskich takich jak: ABC, Groszek, Lewiatan, Euro Sklep, Gama, Duży Ben. Firma, w oparciu o placówki franczyzowe i własne, rozwija Delikatesy Centrum – największą sieć supermarketów w Polsce.
informacje o firmie
Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją żywności i innych produktów szybkozbywalnych (FMCG). Spółka współpracuje z ponad 90 tys. klientów, z których aż 70 tys. stanowią niezależni przedsiębiorcy prowadzący lokalne sklepy detaliczne w całej Polsce, których Eurocash wspiera w obszarze dystrybucji, marketingu, nowych technologii i edukacji. Misją Grupy - od 26 lat jej istnienia na rynku - jest umacnianie i promowanie polskiej przedsiębiorczości oraz handlu niezależnego.
Grupa to również organizator znanych sieci franczyzowych, agencyjnych i partnerskich takich jak: ABC, Groszek, Lewiatan, Euro Sklep, Gama, Duży Ben. Firma, w oparciu o placówki franczyzowe i własne, rozwija Delikatesy Centrum – największą sieć supermarketów w Polsce.