handel internet media/marketing/reklama
Sportano.pl z pierwszą ogólnopolską kampanią brandową
Sportano.pl, multibrandowy sklep sportowy online, startuje z pierwszą ogólnopolską kampanią promocyjną. Marka pojawi się w szerokim wachlarzu mediów, m.in. w czołowych kanałach telewizji, stacjach radiowych, w formatach reklamy outdoor, a także w serwisach internetowych i VOD. Kampanię ukoronuje uroczyste otwarcie stacjonarnego showroomu w Warszawie.
Sportano.pl to nowoczesny multibrand oferujący bardzo szeroką ofertę wyposażenia sportowego w takich kategoriach jak: kolarstwo, sporty zimowe, siłownia i fitness, outdoor, sporty wodne i sporty walki. Głównym inwestorem projektu jest Marcin Grzymkowski, znany ze wykreowania marki Eobuwie. Sportano.pl rozwija się w bardzo szybkim tempie - w ciągu minionych 12 miesięcy wprowadził do oferty ponad 130 tysięcy produktów i uruchomił sprzedaż na 5 rynkach (w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii i na Węgrzech). Teraz nowa marka chce w spójny sposób dotrzeć do świadomości konsumentów.
- Szczególnie w czasach skłaniających do oszczędności konsumenci sięgają po produkty jakościowe. Sportano.pl stawia na starannie wybrane produkty sprawdzonych marek. Nasza selekcja jest oparta o wieloletnie branżowe doświadczenia ekspertów ze zbudowanego przez nas zespołu zakupowego. Chcemy dotrzeć do pasjonatów, którzy nie robią swoich pierwszych zakupów i chcą mądrze nabyć sprzęt na lata. Nasza obecność w mediach ma wskazać konsumentom, że mają na rynku dobrą alternatywę z szerokim wyborem - wyjaśnia zamysł Mariusz Labudda, dyrektor e-commerce Sportano.pl.
Za kreację i egzekucję kampanii Sportano.pl odpowiada in-house’owy zespół kreatywny. Kluczowe elementy wizualne oparte są na estetyce marki wykreowanej przez agencję Visual Crafters. Spot reklamowy zobaczą min. widzowie stacji Polsat, TVN i TVP. Synchronicznie spoty radiowe Sportano.pl trafią do emisji w stacjach o wiodącej słuchalności (grupa RMF, grupa Eurozet). W nośnikach outdoor kampania będzie widoczna m.in. na ponad 400 przystankach autobusowych, a także wybranych lokalizacjach w Warszawie (głównie nośniki sieci AMS i Stroer).
Ponieważ Sportano.pl to e-commerce, kampanii ATL będą towarzyszyć działania online. Marka widoczna będzie w YouTube, serwisach VOD oraz w zintensyfikowany sposób w social media.
Finalnym akcentem jesiennej kampanii będzie otwarcie pierwszego flagowego showroomu Sportano.pl w Warszawie. Będzie to przełomowy dla branży koncept - zaawansowany technologicznie brand experience- /showroom, zaprojektowany żeby zaoferować niespotykane w skali Europy doświadczenie zakupowe.
- Kampania brandowa Sportano.pl to początek szeroko zakrojonych działań promocyjnych, które ukoronuje otwarcie fizycznej przestrzeni warszawskiego showroomu. Nasz sklep będzie najnowocześniejszym tego typu rozwiązaniem w Europie. Sportano chce wnieść jakość i komplementarność w sposób w jaki pasjonaci w naszej części świata szukają i dobierają wyposażenie sportowe - tłumaczy Bartosz Wierzchowski, brand manager Sportano.pl.
Kampania rusza się 15 października.
informacje o firmie
O marce:
Sportano.pl to nowoczesny multibrand, który w jednym miejscu skupia najlepsze marki i topowe produkty z niemal wszystkich dyscyplin sportowych, ze szczególnym uwzględnieniem kolarstwa, sportów zimowych, fitness, outdoor, sportów wodnych i sportów walki. Misją marki jest promowanie zdrowego stylu życia poprzez zarażanie sportową energią osób, które dopiero zaczynają przygodę ze sportem, a także motywowanie i podnoszenie poziomu sportu wśród pasjonatów.
informacje o firmie
O marce:
Sportano.pl to nowoczesny multibrand, który w jednym miejscu skupia najlepsze marki i topowe produkty z niemal wszystkich dyscyplin sportowych, ze szczególnym uwzględnieniem kolarstwa, sportów zimowych, fitness, outdoor, sportów wodnych i sportów walki. Misją marki jest promowanie zdrowego stylu życia poprzez zarażanie sportową energią osób, które dopiero zaczynają przygodę ze sportem, a także motywowanie i podnoszenie poziomu sportu wśród pasjonatów.