ekonomia/biznes/finanse

Łukasz Woźnica wesprze międzynarodowy rozwój Strix

06.09.2022 | OFFSET PR

 

  • Łukasz Woźnica, doświadczony menadżer operacyjny, członek Rady Izby Gospodarki Elektronicznej, już od 6 września obejmie stanowisko Head of Business Development w Strix;
  • Manager znany jest m.in. z sukcesów marki Apifonica; 
  • W Strix Woźnica będzie odpowiedzialny za skalowanie biznesu oraz rozwój marki na rynku polskim i międzynarodowym;
  • Strix buduje systemy e-commerce dla liderów branż: wspierał m.in. rozwój e-sklepów Castoramy, Decathlonu, Modivo, Dr. Max czy Tous.

 

 

Strix w branży e-commerce z powodzeniem działa już ponad 13 lat, nie tylko wspierając firmy w cyfrowej transformacji, ale również w warstwie budowania strategii działań online, dostarczając wymierne wartości dla biznesu. W lipcu br. marka połączyła się w jedną organizację biznesową z holenderskim ShopWorks, budując ogólnoeuropejską agencję, zatrudniającą ponad 160 doświadczonych specjalistów. 

Integracja obu marek oznacza dla Strix otwarcie na zupełnie nowe rynki i ekspansję w krajach Europy Zachodniej. Łukasz Woźnica w roli Head of Business Development będzie odpowiedzialny za rozwój marki Strix na rynkach polskim i międzynarodowych oraz za wdrażanie strategii biznesowej.

- W Strix skupialiśmy się dotychczas na doskonaleniu technologicznej warstwy obsługi partnerów. Skalowanie naszego rozwoju wymaga doświadczenia i skuteczności w rozbudowie relacji ze stroną biznesową branży. Wierzę, że Łukasz ze swoim wieloletnim doświadczeniem i znajomością uwarunkowań biznesowych, będzie właściwą osobą, by wesprzeć rozbudowę i umocnienie pozycji Strix na światowym rynku agencji e-commerce - mówi Borys Skraba, prezes Strix.

Łukasz Woźnica jest praktykiem biznesu i znawcą branży e-commerce. Od 2007 roku wspierał rozbudowę biznesową firm z szerokiej palety branż (finansowej, ubezpieczeniowej, FMCG, przemysłowej, IT security). W ostatnich latach, pracując dla marki Apifonica, Woźnica wprowadzał u partnerów tej marki rozwiązania z do komunikacji bezpośredniej (takich jak VB, SMS) oraz optymalizacji i automatyzacji obsługi działów Customer Service i Call Centre. 

 

Jako członek Rady Izby Gospodarki Elektronicznej, Woźnica zasiada też w komisjach ważnych konkursów branżowych (m.in. Performance Marketing Diamonds czy Dyrektor E-commerce Roku).

- Strix to marka o ugruntowanej pozycji w swojej branży, posiadająca solidną bazę do skalowania biznesu. Polska jest świetnym hubem dla rozwoju rozwiązań e-commerce, lecz w pewnym momencie warto wyjść poza jej granice. Strix po fuzji z ShopWorks ma spory potencjał biznesowy, który właściwie wykorzystany, pozwoli na szerokie dotarcie z usługami do międzynarodowych klientów. Zamierzam wykorzystać doświadczenie w budowaniu globalnej dystrybucji oraz wpisać się twórczo w kulturę opartą na wzmacnianiu długotrwałych relacjach z klientami. Jestem pewien, że pomoże mi w tym znajomość kontekstów kulturowych i biznesowych – dodaje Łukasz Woźnica, Head of Business Development w Strix.

 

O marce Strix:

Strix powstał w 2009 roku w Krakowie i jest dziś jedną z najbardziej rozpoznawalnych agencji e-commerce w Polsce. Strix budował sklepy internetowe dla takich marek na polskim rynku jak Castorama, Decathlon, Modivo czy Tous. Agencja opracowuje rozwiązania dla środowisk AdobeCommerce, Magento i Shopware. Specjaliści Strix rozwijają i obsługują bardzo zaawansowane platformy e-commerce, w tym najprężniej rozwijające się w ostatnich latach rozwiązania typu headless. 

Po połączeniu z holenderskim ShopWorks, Strix zatrudnia ponad 160 specjalistów e-commerce.

 

informacje o firmie

Strix to jedna z najbardziej rozpoznawalnych agencji e-commerce w Polsce. Strix budował sklepy internetowe dla takich marek na polskim rynku jak Castorama, Decathlon, Modivo czy Tous. Agencja opracowuje rozwiązania dla środowisk AdobeCommerce, Magento i Shopware. Specjaliści Strix rozwijają i obsługują bardzo zaawansowane platformy e-commerce, w tym najprężniej rozwijające się w ostatnich latach rozwiązania typu headless.

informacje o firmie

Strix to jedna z najbardziej rozpoznawalnych agencji e-commerce w Polsce. Strix budował sklepy internetowe dla takich marek na polskim rynku jak Castorama, Decathlon, Modivo czy Tous. Agencja opracowuje rozwiązania dla środowisk AdobeCommerce, Magento i Shopware. Specjaliści Strix rozwijają i obsługują bardzo zaawansowane platformy e-commerce, w tym najprężniej rozwijające się w ostatnich latach rozwiązania typu headless.