nowe produkty/usługi ekonomia/biznes/finanse
“OC Nocy Letniej” - pierwsza taka promocja na polskim rynku ubezpieczeniowym
Nietypową formę promocji ubezpieczeń wprowadza multiagencja Punkta. Przez całe lato, każdej nocy, kupujący ubezpieczenia samochodowe OC/AC przez internet będą otrzymywać różne nagrody i promocje.
OC Nocy Letniej – bo tak nazywa się akcja – będzie trwało do końca wakacji, a dokładnie do 31 sierpnia. Na czym akcja ma polegać?
Wraz z samodzielnym zakupem ubezpieczenia OC lub OC/AC online, w godzinach nocnych (regulaminowo - pomiędzy 21:00 a 8:00), klient będzie otrzymywał dodatkowe korzyści. Wśród promocyjnych atrakcji są m.in. zwroty cashback, gadżety plażowe i podróżnicze, przydatne w okresie letnim, apteczki samochodowe, a nawet kody rabatowe do sklepów sieci Biedronka. Warunkiem skorzystania z promocji jest samodzielny zakup polisy przez internet.
- Z perspektywy tradycyjnych sposobów komunikacji branży z rynkiem, Punkta jest marką wręcz awangardową. Staramy się nie tylko skutecznie połączyć obsługę online i offline, ale także wprowadzać udogodnienia i promocje znane klientom z klasycznych zakupów w sklepach ecommerce - mówi członek zarządu Punkta, Jakub Jóźwiak.
Szerzenie świadomości ubezpieczeń online
Punkta nie pierwszy raz sięga po niestandardowy dla branży ubezpieczeniowej format. W grudniu ubiegłego roku, marka jako pierwszy podmiot ubezpieczeniowy w Polsce prowadził akcję “Kalendarz Adwentowy”, w którym na drodze odliczania do 24 grudnia, klienci kupujący polisy OC drogą online, otrzymywali dodatkowe świadczenia i prezenty.
Punkta po raz kolejny prowadzi akcję promującą świadomość dostępności produktów ubezpieczeniowych przez internet. Zakup polisy drogą online to bardzo wygodna forma, która nie wymaga dodatkowych formalności.
- W czasie “OC Nocy Letniej” promować będziemy również nasz nowy produkt - pakiet assistance FitAutoPomoc, dostępny nawet na tak krótkie okresy jak 7, 14 czy 30 dni. Wakacje to okres wzmożonej mobilności, a w razie awarii auta, możliwość holowania nawet do 800 kilometrów czasem może być nieoceniona. Pamiętajmy bowiem, że zgodnie z danymi statystycznymi, przeciętny wiek auta osobowego na polskich drogach to blisko 15 lat – uzupełnia Jakub Jóźwiak.
Całe wakacje atrakcji
Akcja “OC Nocy Letniej” w punkta.pl wystartowała 21 czerwca i potrwa aż do końca wakacji, czyli do 31 sierpnia. Oferty z ekstra prezentami i dodatkowymi korzyściami dostępne będą codziennie od 21:00 do 8:00 przy zakupie przez internet na dedykowanej podstronie w serwisie punkta.pl. Każdego dnia oferowany bonus będzie inny.
Punkta nierzadko sięga po niestandardowe formy promocji ubezpieczeń. W tym roku jest m.in. sponsorem tytularnym cyklu wyścigowego Punkta Miata Challenge, w którym pasjonaci Mazdy MX5 nie tylko rywalizują na najbardziej znanych torach wyścigowych w Polsce ale również doskonalą technikę jazdy poprzez udział w warsztatach z ekspertami, co przekłada się na zwiększanie kompetencji i bezpieczeństwa na drogach.
informacje o firmie
O MARCE PUNKTA:
Punkta to nowoczesna multiagencja ubezpieczeń i jeden z liderów dystrybucji ubezpieczeń w formule omnichannel.
Punkta oferuje swoim klientom dostęp do produktów wszystkich towarzystw ubezpieczeniowych dostępnych na polskim rynku. Zrzesza w sieci sprzedaży ponad 1.000 Agentów terenowych oraz oferuje wygodną obsługę porównywarki cen ubezpieczeń poprzez portal punkta.pl.
informacje o firmie
O MARCE PUNKTA:
Punkta to nowoczesna multiagencja ubezpieczeń i jeden z liderów dystrybucji ubezpieczeń w formule omnichannel.
Punkta oferuje swoim klientom dostęp do produktów wszystkich towarzystw ubezpieczeniowych dostępnych na polskim rynku. Zrzesza w sieci sprzedaży ponad 1.000 Agentów terenowych oraz oferuje wygodną obsługę porównywarki cen ubezpieczeń poprzez portal punkta.pl.