Kampania enel-sport ze znanym skialpinistą Andrzejem Bargielem na ekranach Cinema City
Wiodąca klinika ortopedii, rehabilitacji i medycyny sportowej enel-sport należąca do ogólnopolskiej sieci medycznej ENEL-MED i sieć kin Cinema City podjęły współpracę, aby wspólnie promować odpowiedzialne podejście do sportu. Twarzą kampanii „Nic cię nie pokona” został Andrzej Bargiel, pierwszy człowiek, który zjechał ze szczytu K2 na nartach. To pierwsza kampania kinowa w historii marki enel-sport jak i całej Grupy ENEL- MED, do której należy marka. Jest realizowana wyłącznie w kinach Cinema City i stanowi początek długofalowej, kompleksowej współpracy. Działania w kinach koordynuje New Age Media, zaś sama kampania powstała przy współpracy agencji reklamowej AntGo i Studia Bank.
Według danych GUS uczestnictwo w zajęciach sportowych lub jakiejkolwiek formie rekreacji ruchowej deklaruje prawie 37 proc. kobiet i ponad 41 proc. mężczyzn[1]. Większość osób uprawia sport dla przyjemności i rozrywki, zapominając, że przed każdą formą aktywności warto zadbać o odpowiednie przygotowanie ciała. Nieprzestrzeganie tej prostej reguły może powodować przykre konsekwencje w postaci mniej lub bardziej dokuczliwych kontuzji. Wśród najczęściej wymienianych przez lekarzy urazów, które dotykają osób ćwiczących, znajdują się m.in. urazy stawów kolanowych i skokowych oraz zerwania więzadeł.
– Do gabinetów enel-sport często zgłaszają się pacjenci z kontuzjami, których można było uniknąć, stosując właściwą profilaktykę. Większość osób spędza znaczną część dnia przed ekranem komputera. Wychodzą z biura i bez odpowiedniego przygotowania rozpoczynają trening na siłowni, organizują forsowne wycieczki rowerowe lub biegi. Przetrenowanie, brak rozgrzewki, zbyt późne zgłoszenie się do lekarza z urazem, a także nieznajomość lub błędna ocena możliwości swojego ciała może skończyć się naprawdę przykrymi konsekwencjami – mówi Remigiusz Rzepka, dyrektor medyczny ds. rehabilitacji kliniki enel-sport.
Profesjonalna diagnostyka, trening opracowany przez doświadczonego specjalistę i odpowiednio zaplanowana regeneracja to nie tylko klucz do sukcesów sportowych, ale także pewność, że ciało nie zawiedzie w najmniej oczekiwanym momencie. W tym kontekście ważne jest zarówno odpowiednie przygotowanie, jak i regeneracja po wysiłku. Planując aktywność fizyczną, warto pamiętać o treningu przygotowania motorycznego, a także wraz ze specjalistą zdiagnozować mocne i słabe strony swojego organizmu – również w kontekście indywidualnej podatności na urazy.
Celem kampanii „Nic Cię nie pokona” jest pokazanie miłośnikom sportu, jak bezpiecznie i skutecznie przygotować swoje ciało do treningu i zawodów, aby uniknąć kontuzji. Kampania obejmuje projekcję 90-sekundowego spotu w wybranych kinach sieci Cinema City w Warszawie i Łodzi.
– Cieszymy się, że kolejne firmy dostrzegają wartość i potencjał kina i decydują się na jego uwzględnienie w media planach. Spot enel-sport jest w 100% przygotowany z myślą o kinie. Oglądany w ciemnej sali, na wielkim ekranie, z obrazem i dźwiękiem najwyższej jakości, robi ogromne wrażenie. Dodatkowo bohater spotu, utytułowany skialpinista Andrzej Bargiel, porusza w nim ważną kwestię podejścia do aktywności fizycznej, zarówno dla profesjonalistów, jak i amatorów. Uwaga poświęcona kształtowaniu nawyku zdrowego ruchu to najlepsza inwestycja w długoterminowe zdrowie i sukcesy sportowe – podkreśla Jakub Krasuski, Advertising Sales Manager w New Age Media.
Znaczenie właściwego planowania wysiłku i odpowiedniego przygotowania podkreśla sam Andrzej Bargiel, który często wskazuje, że bez nich realizacja celów sportowych nie jest możliwa. Znany z niesamowitego zjazdu ze szczytu himalajskiego ośmiotysięcznika Bargiel zawsze podkreśla, że jego przepisem na sukces są codzienne nawyki oraz właściwie ustawiony i indywidualnie zaprojektowany cykl treningowy.
– Gdy chcesz realizować swoje marzenia, Twoje ciało nie może Cię zawieść – krótko podsumowuje sedno kampanii Andrzej Bargiel.
Wideo promujące kampanię: https://youtu.be/EZn3SZdOls8
[1] Raport GUS 2022, Uczestnictwo w sporcie i rekreacji ruchowej w 2021 r.
informacje o firmie
O enel-med:
Centrum Medyczne ENEL- MED S.A. istnieje od 1993 roku. Jest największą firmą z branży medycznej z polskim kapitałem. Od 2011 roku jest spółką notowaną na giełdzie papierów wartościowych. W portfolio Grupy Kapitałowej ENEL-MED znajdują się: sieć stomatologiczna enel-med stomatologia (www.stomatologia.enel.pl), klinika medycyny estetycznej ESTELL (www.estell.pl), kliniki ortopedii, rehabilitacji i medycyny sportowej enel-sport (www.enelsport.pl) oraz marka enel-senior (ośrodek opiekuńczo-rehabilitacyjny Willa Łucja).
Sieć enel-med tworzą 41 wielospecjalistyczne oddziały, w tym: 5 przychodni przyzakładowych, 21 klinik enel-med stomatologia, szpital Centrum w Warszawie, 3 kliniki ortopedii, rehabilitacji i medycyny sportowej enel-sport, klinika medycyny estetycznej ESTELL, ośrodek opiekuńczo-rehabilitacyjny Willa Łucja oraz 1600 placówek partnerskich.
Enel-med to marka z 29 letnim doświadczeniem w opiece medycznej. Świadczymy pełen wachlarz usług, prowadząc pacjenta od konsultacji, przez diagnostykę, hospitalizację, operację, aż po rehabilitację – czyli cały zamknięty cykl leczenia. Nasz profesjonalizm pacjenci docenili przyznając po raz kolejny Gwiazdę Jakości Obsługi (2021). Na wysoką jakość świadczeń składa się wybitna kadra specjalistów i najwyższej jakości sprzęt. Stawiamy na nowe technologie, dostrzegając znaczący potencjał w telemedycynie. Stale rozwijamy naszą aplikację mobilną oraz usługę konsultacji medycznych w formie e-wizyt.
W swojej ofercie posiadamy usługi dla pacjentów indywidualnych, w formie pakietów medycznych lub jednorazowo płatnych oraz dla klientów korporacyjnych, w formie abonamentowej opieki medycznej.
Wiemy jak ważni w rozwoju firmy są jej pracownicy. Dlatego stworzyliśmy program umożliwiający pracodawcy utrzymanie personelu w dobrej kondycji zdrowotnej. Dzięki szerokiemu wachlarzowi usług możemy dopasować ofertę do potrzeb każdego klienta.
Więcej informacji na www.enel.pl.
informacje o firmie
O enel-med:
Centrum Medyczne ENEL- MED S.A. istnieje od 1993 roku. Jest największą firmą z branży medycznej z polskim kapitałem. Od 2011 roku jest spółką notowaną na giełdzie papierów wartościowych. W portfolio Grupy Kapitałowej ENEL-MED znajdują się: sieć stomatologiczna enel-med stomatologia (www.stomatologia.enel.pl), klinika medycyny estetycznej ESTELL (www.estell.pl), kliniki ortopedii, rehabilitacji i medycyny sportowej enel-sport (www.enelsport.pl) oraz marka enel-senior (ośrodek opiekuńczo-rehabilitacyjny Willa Łucja).
Sieć enel-med tworzą 41 wielospecjalistyczne oddziały, w tym: 5 przychodni przyzakładowych, 21 klinik enel-med stomatologia, szpital Centrum w Warszawie, 3 kliniki ortopedii, rehabilitacji i medycyny sportowej enel-sport, klinika medycyny estetycznej ESTELL, ośrodek opiekuńczo-rehabilitacyjny Willa Łucja oraz 1600 placówek partnerskich.
Enel-med to marka z 29 letnim doświadczeniem w opiece medycznej. Świadczymy pełen wachlarz usług, prowadząc pacjenta od konsultacji, przez diagnostykę, hospitalizację, operację, aż po rehabilitację – czyli cały zamknięty cykl leczenia. Nasz profesjonalizm pacjenci docenili przyznając po raz kolejny Gwiazdę Jakości Obsługi (2021). Na wysoką jakość świadczeń składa się wybitna kadra specjalistów i najwyższej jakości sprzęt. Stawiamy na nowe technologie, dostrzegając znaczący potencjał w telemedycynie. Stale rozwijamy naszą aplikację mobilną oraz usługę konsultacji medycznych w formie e-wizyt.
W swojej ofercie posiadamy usługi dla pacjentów indywidualnych, w formie pakietów medycznych lub jednorazowo płatnych oraz dla klientów korporacyjnych, w formie abonamentowej opieki medycznej.
Wiemy jak ważni w rozwoju firmy są jej pracownicy. Dlatego stworzyliśmy program umożliwiający pracodawcy utrzymanie personelu w dobrej kondycji zdrowotnej. Dzięki szerokiemu wachlarzowi usług możemy dopasować ofertę do potrzeb każdego klienta.
Więcej informacji na www.enel.pl.