sport turystyka/wypoczynek

Ekstremalny teambuilding. Drużyna Campanile kontra Runmageddon

31.05.2022 | Louvre Hotels

Ekstremalne biegi przeszkodowe to sprawdzony sposób na wzmacnianie relacji i ducha współpracy w każdym zespole. Koleżanki i koledzy z biura czy zmiany, pracownicy różnych działów, a także szefostwo – w obliczu żywiołów i przeszkód wszyscy są sobie równi i wspólnymi siłami dążą do jednego celu. Po takiej próbie żadne wyzwanie nie będzie im straszne. Przekonali się o tym członkowie drużyny Campanile, którzy wzięli udział w Runmageddonie nad Zalewem Bardowskiego.

14 maja na starcie warszawskiego Runmageddonu nad Zalewem Bardowskiego stanęły 23 osoby z regionu centralnego Louvre Hotels Group. Pracownicy hotelów sieci z Warszawy i Lublina, a także jej polskiego biura regionalnego wystąpili pod szyldem marki Campanile, oficjalnego partnera hospitality imprezy. Czekała ich sześciokilometrowa trasa najeżona terenowymi i wodnymi pułapkami oraz przeszkodami rodem z filmów przedstawiających szkolenie amerykańskich Marines, których pokonanie wymagało, owszem, nie lada wytrzymałości i sprawności fizycznej, ale przede wszystkim – ducha współpracy. Podczas ekstremalnego biegu przeszkodowego rywalizacja międzyludzka schodzi przecież na dalszy plan. Najważniejsza jest walka z własnymi słabościami, w której zawsze można liczyć na pomocną dłoń ze strony pozostałych uczestników zabawy.

– W Louvre Hotels Group tradycje wspólnych startów w Runmageddonie sięgają 2017 roku. Udział w zabawie cieszy się dużą popularnością wśród naszych pracowników i stanowi dla nas wspaniałe narzędzie teambuildingowe, za pomocą którego promujemy kluczowe wartości naszych marek. Na przykład w 2018 roku podczas biegu w Modlinie nad trasą przeszła nawałnica. Członkowie naszej drużyny postanowili wspierać się w tych warunkach i cała, licząca ponad 20 osób ekipa biegła zespołowo. Wszyscy jednocześnie przekroczyli linię mety. Takie doświadczenia na zawsze zmieniają dynamikę zespołu. Nie ma już tylko koleżanek i kolegów, przełożonych i pracowników. Wszyscy stają się jedną rodziną i walczą o wspólne dobro – mówi Danuta MarcinkowskaMarketing & PR CoordinatorLouvre Hotels Group.

Runmageddon stwarza także możliwość szerszego promowania wartości marki, a także budowania relacji na głębszym niż tylko zawodowy poziomie. Jedną z przeszkód na trasie tegorocznego biegu nad Zalewem Bardowskiego była sponsorowana przez Campanile ścianka przypominająca stacjonatę znaną z zawodów jeździeckich. Jej pokonanie wymagało od zawodników nie tylko końskiego zdrowia, ale także udzielania sobie wzajemnej pomocy. Wspólnymi siłami – tak właśnie w Campanile stawia się czoła wyzwaniom! Z kolei najmłodsi uczestnicy i kibice biegu otrzymali od marki opaski odblaskowe, by zawsze podczas uprawiania aktywności fizycznej na świeżym powietrzu byli lepiej widoczni i bezpieczniejsi. Silne relacje zawiązywały się nie tylko na trasie biegu pośród jego uczestników. Namiot Campanile zlokalizowany na linii startu/mety okazał się miejscem sprzyjającym budowaniu społeczności pośród licznie zgromadzonych widzów, przede wszystkim rodzin zawodników, którzy wspólnie zagrzewali do boju swoich bliskich.

Warszawskie zawody to nieostatni w tym roku rozdział przygód drużyny Campanile na trasach Runmageddonu. Kolejne ekstremalne biegi przeszkodowe z jej udziałem odbędą się 20 sierpnia we Wrocławiu i 8 października w Szczecinie. Zawodnicy z regionów południowego i zachodniego Louvre Hotels Group jak zawsze staną na starcie pod znakiem #CampanileHero, by bez względu na stanowisko i pozycję zajmowaną w hierarchii firmowej wspólnie stawić czoła wyzwaniu.

kontakt dla mediów
Kamil Wasiak
PR & Marketing Manager, Agencja Softbox Group
Kamil Wasiak

kamil.wasiak@softboxgroup.pl

tel: 605 563 770

informacje o firmie

O Campanile

Campanile to wiodąca marka Louvre Hotels Group z segmentu midscale. Założona w 1976 roku we Francji jako rodzinny biznes, dziś jest prawdziwie globalnym brandem, który dba o dobre chwile gości w 14 krajach na 3 kontynentach. Hotele Campanile zaprojektowano z myślą o czymś więcej niż tylko noclegu. Tutaj radość z podróży jest na wyciągnięcie ręki – w doskonałym stosunku jakości do ceny. W Polsce marka dysponuje 10 obiektami w 9 miastach.

O Louvre Hotels Group

Louvre Hotels Group jest znaczącym graczem na globalnym rynku hotelowym, którego portfolio obejmuje obecnie ponad 1500 hoteli w 54 krajach. Posiada pełną gamę hoteli od 1 do 5 gwiazdek, w tym historyczne marki Louvre Hotels Group (Royal Tulip, Golden Tulip, Campanile, Tulip Residences, Kyriad, Kyriad Direct, Tulip Inn i Première Classe), 5 marek sieci Sarovar w Indiach, francuską grupę Hôtels & Préférence i markę TemptingPlaces oraz chińską markę Metropolo. Louvre Hotels Group ma także partnerstwo dystrybucyjne z Barrière Group. Louvre Hotels Group jest spółką zależną Jin Jiang International Holdings Co., Ltd., drugiej co do wielkości grupy hotelowej na świecie.

 

LOUVRE HOTELS GROUP – ul. Towarowa 2, 00-811 Warszawa

Tel.: +48 22 331 85 00, Fax: +48 331 85 07 – www.louvre-hotels.com

Kapitał zakładowy w wysokości 109 727 000 złotych, NIP: 9542304592, REGON: 276547144

załączniki

więcej z kategorii sport

kontakt dla mediów
Kamil Wasiak
PR & Marketing Manager, Agencja Softbox Group
Kamil Wasiak

kamil.wasiak@softboxgroup.pl

tel: 605 563 770

informacje o firmie

O Campanile

Campanile to wiodąca marka Louvre Hotels Group z segmentu midscale. Założona w 1976 roku we Francji jako rodzinny biznes, dziś jest prawdziwie globalnym brandem, który dba o dobre chwile gości w 14 krajach na 3 kontynentach. Hotele Campanile zaprojektowano z myślą o czymś więcej niż tylko noclegu. Tutaj radość z podróży jest na wyciągnięcie ręki – w doskonałym stosunku jakości do ceny. W Polsce marka dysponuje 10 obiektami w 9 miastach.

O Louvre Hotels Group

Louvre Hotels Group jest znaczącym graczem na globalnym rynku hotelowym, którego portfolio obejmuje obecnie ponad 1500 hoteli w 54 krajach. Posiada pełną gamę hoteli od 1 do 5 gwiazdek, w tym historyczne marki Louvre Hotels Group (Royal Tulip, Golden Tulip, Campanile, Tulip Residences, Kyriad, Kyriad Direct, Tulip Inn i Première Classe), 5 marek sieci Sarovar w Indiach, francuską grupę Hôtels & Préférence i markę TemptingPlaces oraz chińską markę Metropolo. Louvre Hotels Group ma także partnerstwo dystrybucyjne z Barrière Group. Louvre Hotels Group jest spółką zależną Jin Jiang International Holdings Co., Ltd., drugiej co do wielkości grupy hotelowej na świecie.

 

LOUVRE HOTELS GROUP – ul. Towarowa 2, 00-811 Warszawa

Tel.: +48 22 331 85 00, Fax: +48 331 85 07 – www.louvre-hotels.com

Kapitał zakładowy w wysokości 109 727 000 złotych, NIP: 9542304592, REGON: 276547144