ekonomia/biznes/finanse

Bank BNP Paribas dostosowuje ofertę do warunków rynkowych – wspiera swoich Klientów i zachęca nowe osoby do wspólnego bankowania

30.05.2022 | Bank BNP Paribas

Bank BNP Paribas dba o potrzeby Klientów w aktualnej sytuacji rynkowej, czyli rosnącej inflacji i stóp procentowych. Bank skupia się na swoich Klientach korzystających z kredytów hipotecznych, oferując im szereg rozwiązań wspierających obsługę ich potrzeb i zobowiązań finansowych. W ofercie znajdują się m.in. atrakcyjnie oprocentowane produkty depozytowe, zielone kredyty i pomoc w ramach Programów Wsparcia Kredytobiorców. Bank zachęca również do wspólnego bankowania nowych Klientów – od czerwca mogą korzystać z oferty „zielonej hipoteki”, a po trzech miesiącach budowania relacji i korzystania z dowolnego produktu będą mieli dostęp do pełnej oferty hipotecznej.

- Kluczowe znaczenie ma dla nas bezpieczeństwo naszych Klientów. Dlatego od czerwca naszą ofertę dostosowujemy do aktualnej sytuacji rynkowej i wymogów regulacyjnych. W kontekście rosnącej inflacji i stóp procentowych, działając odpowiedzialnie, chcemy zabezpieczyć Klientów przed ryzykiem nadmiernego zadłużenia się. Jednocześnie jesteśmy przekonani, że potrzeba promowania zrównoważonych inwestycji jest jak najbardziej aktualna. Takie rozwiązania będziemy wspierać m.in. przez „zielone hipoteki” – z korzyścią zarówno dla Klientów jak i środowiska. Zachęcamy także naszych obecnych i przyszłych Klientów do korzystania z nowoczesnych, zdigitalizowanych produktów bankowych dostępnych w bankowości internetowej i mobilnej – mówi Przemysław Furlepa, Wiceprezes Zarządu Banku BNP Paribas, odpowiedzialny za Obszar Bankowości Detalicznej i Biznesowej.

Bank od czerwca skupi się na potrzebach obecnych Klientów, którzy korzystają z kredytów hipotecznych, oferując im szereg atrakcyjnych rozwiązań jak ubezpieczenia, rachunki bieżące i firmowe, kredyty gotówkowe i karty kredytowe, czy konsolidacja zobowiązań. Przygotowuje się również do wdrożenia Programów Wsparcia Kredytobiorców, aby pomóc w razie potrzeby w skorzystaniu z Funduszu Wsparcia Kredytobiorców i wakacji kredytowych.

Bank zachęca nowych Klientów do korzystania ze swoich usług. Wystarczy przez 3 miesiące budować relację z bankiem, korzystając z dowolnego produktu, aby wnioskować o uzyskanie kredytu hipotecznego. Warunek ten nie dotyczy oferty „zielona hipoteka”, dostępnej dla wszystkich obecnych i nowych Klientów zainteresowanych finansowaniem przyjaznych środowisku nieruchomości.

Bank będzie również zachęcał nowych oraz obecnych Klientów do korzystania z aktualnej oferty GOonline i GOmobile, zapewniającej szereg wygodnych funkcjonalności.

kontakt dla mediów
Izabela Tworzydło
Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa, BNP Paribas Bank Polska
Izabela Tworzydło

izabela.tworzydlo@bnpparibas.pl

Sławomir Czajkowski
Kierownik Zespołu ds. PR, BNP Paribas Bank Polska
Sławomir Czajkowski

slawomir.czajkowski@bnpparibas.pl

Michalina Słupska-Benesz
Ekspertka ds. Relacji z Mediami, BNP Paribas Bank Polska
Michalina Słupska-Benesz

michalina.slupska@bnpparibas.pl

Paweł Sokół
Specjalista ds. PR, BNP Paribas Bank Polska
Paweł Sokół

pawel.sokol@bnpparibas.pl

Biuro Prasowe
BNP Paribas Bank Polska
Biuro Prasowe

rzecznik.prasowy@bnpparibas.pl

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Izabela Tworzydło
Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa, BNP Paribas Bank Polska
Izabela Tworzydło

izabela.tworzydlo@bnpparibas.pl

Sławomir Czajkowski
Kierownik Zespołu ds. PR, BNP Paribas Bank Polska
Sławomir Czajkowski

slawomir.czajkowski@bnpparibas.pl

Michalina Słupska-Benesz
Ekspertka ds. Relacji z Mediami, BNP Paribas Bank Polska
Michalina Słupska-Benesz

michalina.slupska@bnpparibas.pl

Paweł Sokół
Specjalista ds. PR, BNP Paribas Bank Polska
Paweł Sokół

pawel.sokol@bnpparibas.pl

Biuro Prasowe
BNP Paribas Bank Polska
Biuro Prasowe

rzecznik.prasowy@bnpparibas.pl

informacje o firmie