nowe produkty/usługi sport

Klasyczni Azzuri - Nowy zestaw domowy reprezentacji Włoch

30.05.2022 | Puma

Warszawa, 30 maja 2022 r. – Firma PUMA zaprezentowała dziś koszulkę domową reprezentacji Włoch, która w nowoczesny sposób nawiązuje do klimatów retro. Stroje domowe to świeże spojrzenie na klasykę i nawiązanie do tradycji włoskiej piłki.

 

Dziedzictwo w każdym calu 

2022 to dla PUMA rok wspaniałego futbolu i włoskich, niebieskich koszulek. Złote akcenty i retro czcionki nawiązują do stylowych koszulek czterech kultowych pokoleń. To z ich powodu nowa koszulka reprezentacji została podzielona na ćwiartki, które oddają hołd zwycięskim składom z lat 1934, 1938, 1982 i 2006, które odniosły wyjątkowe zwycięstwa na Mistrzostwach Świata.

Koszulki piłkarskie są częścią włoskiej kultury. Od zawsze charakteryzują je styl, moda i szacunek do historii.” – powiedział Marco Mueller, Senior Head of Product Line Management Teamsport Apparel. „Przywiązanie uwagi do szczegółów jest dla nas bardzo ważne. Naszym celem było stworzenie stylowej koszulki, która łączy różne pokolenia Włochów i jest hołdem dla niesamowitej historii włoskiego futbolu oraz pasji, z jaką Włosi podchodzą do tej pięknej dyscypliny.

Ta koszulka będzie ostatnią, w której wyjdę na boisko jako reprezentant Włoch. Jestem dumny, że po raz ostatni będę mógł wyjść na stadion Wembley w niebieskich barwach.” - powiedział Giorgio Chiellini, kapitan reprezentacji Włoch. „Ta koszulka na zawsze pozostanie w moim sercu. Jak zawsze zrobię wszystko, co w mojej mocy, aby uszanować jej dziedzictwo.

Nowa koszulka jest hołdem dla pokoleń włoskiego futbolu. Mamy nadzieję, że będzie nam towarzyszyć w trakcie międzynarodowych sukcesów, które osiągniemy w przyszłości.” – powiedziała Sara Gama, kapitanka żeńskiej reprezentacji Włoch. „Będziemy nosić tę koszulkę z dumą i mamy nadzieję, że wszyscy Włosi będą spełniać marzenia razem z nami.

 

Stary styl, nowe technologie

Dzięki zastosowaniu wydajnej tkaniny ULTRAWEAVE, koszulka należy do najlżejszych i najwygodniejszych, jakie kiedykolwiek zaprojektowała PUMA. Wersja Replica jest wykonana w 100% z poliestru pochodzącego z recyklingu, a dzięki technologii DryCELL zapewnia komfort, niezależnie od warunków otaczających piłkarzy.

Nowy zestaw domowy zadebiutuje na boisku 1 czerwca, kiedy reprezentacja Włoch podejmie Argentynę na stadionie Wembley w trakcie finału CONMEBOL UEFA Cup of Champions. W nowym zestawie zagrają drużyny żeńskie, męskie i młodzieżowe.

Nowe stroje reprezentacji Włoch będą dostępne od 30 maja na stronie PUMA.com, w sklepach PUMA i u wiodących sprzedawców detalicznych na całym świecie.

 

Zdjęcia:

Grupowe zdjęcia piłkarzy

Indywidualne zdjęcia piłkarzy

Koszulki domowe - zdjęcia produktowe

kontakt dla mediów
Michał Wędrychowski
Senior Account Executive, MSL
Michał Wędrychowski

michal.wedrychowski@publicisgroupe.com

tel: 882140098

informacje o firmie

PUMA

PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, projektującą i sprzedającą obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 70 lat nieustannie buduje reputację producenta tworzącego najlepsze produkty dla sportowców na całym świecie. W swojej ofercie PUMA posiada produkty w linii lifestyle i performance w kategoriach: piłka nożna, bieganie, trening, koszykówka, golf oraz sporty motorowe. Marka od lat angażuje się w ekscytujące współprace ze znanymi projektantami, przenosząc sport do kultury oraz mody ulicznej. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf oraz stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 16 000 osób na całym świecie, a jej siedziba mieści się w Herzogenaurach w Niemczech. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.puma.com.

załączniki

kontakt dla mediów
Michał Wędrychowski
Senior Account Executive, MSL
Michał Wędrychowski

michal.wedrychowski@publicisgroupe.com

tel: 882140098

informacje o firmie

PUMA

PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, projektującą i sprzedającą obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 70 lat nieustannie buduje reputację producenta tworzącego najlepsze produkty dla sportowców na całym świecie. W swojej ofercie PUMA posiada produkty w linii lifestyle i performance w kategoriach: piłka nożna, bieganie, trening, koszykówka, golf oraz sporty motorowe. Marka od lat angażuje się w ekscytujące współprace ze znanymi projektantami, przenosząc sport do kultury oraz mody ulicznej. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf oraz stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 16 000 osób na całym świecie, a jej siedziba mieści się w Herzogenaurach w Niemczech. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.puma.com.