nowe produkty/usługi ekonomia/biznes/finanse
Bank Pocztowy jako trzeci bank w Polsce wprowadzi jeszcze w tym miesiącu debetową kartę wirtualną bez plastiku
Bank Pocztowy jeszcze w tym miesiącu wprowadzi nową wirtualną kartę płatniczą Mastercard. Karta spodoba się głównie klientom poruszającym się swobodnie w świecie ecommerce oraz lubiącym nowoczesne technologie. Karta będzie wydawana wyłącznie w formie cyfrowej, bez fizycznej postaci, dzięki czemu docenią ją również osoby dbające o środowisko. Posiada także unikalny pakiet ubezpieczeń. Kartą wirtualną będzie można dokonywać płatności bezpośrednio po złożeniu wniosku o kartę.
Nowa karta wirtualna Banku Pocztowego będzie występować w postaci zapisu elektronicznego w bankowości internetowej, ale będzie posiadała także wszystkie cechy karty plastikowej - numer, datę ważności oraz kod zabezpieczający CVC2, co umożliwia dokonywanie transakcji internetowych. Karta ta jest stworzona również do płatności mobilnych. Po dodaniu do wybranego portfela cyfrowego dostępnego w ofercie Banku Pocztowego (Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay oraz Xiaomi Pay) będzie można dokonywać nią transakcji zbliżeniowych i wypłacać gotówkę z bankomatów posiadających funkcjonalność zbliżeniową.
- Największą zaletą karty wirtualnej jest to, że fizycznie jej nie ma. Karta dedykowana jest portfelom cyfrowym, dzięki czemu mamy ją zawsze przy sobie i nie musimy się martwić, że ją zgubimy lub że zostanie skradziona. Ecommerce nie potrzebuje plastiku, dlatego brak fizycznej postaci to również troska o ekologię i bezpieczeństwo. Karta wirtualna, którą wprowadzimy do naszej oferty jeszcze w tym miesiącu to kolejny krok w cyfrowej transformacji Banku Pocztowego - komentuje Marcin Ledworowski, członek Zarządu Banku Pocztowego odpowiadający za biznes oraz IT.
Debetowych kart wirtualnych bez plastiku na rynku polskim jest wciąż niewiele. Oferowały ją dotychczas tylko dwa banki. Karta Banku Pocztowego będzie trzecim tego typu produktem na rynku. Co unikalne dla kart wirtualnych, karta Banku Pocztowego będzie posiadała także pakiet ubezpieczeń. Ubezpieczenie obejmie utratę towaru zarówno w wyniku kradzieży, zalania czy pożaru. Karta wirtualna Banku Pocztowego będzie umożliwiała także przedłużenie o rok gwarancji na wszystkie produkty AGD/RTV oraz elektroniczne np. smartfony. Klient będzie mógł także wnioskować o zwrot różnicy między kwotą zapłaconą za towar, a niższą ceną identycznego produktu w ciągu 30 dni od zakupu. Minimalna różnica w cenie to 200 zł. Ubezpieczeniami będą objęte zakupy dokonane zarówno w internecie, jak również stacjonarnie. Ponadto właściciel karty wirtualnej będzie mógł skorzystać z Programu lojalnościowego Mastercard® Bezcenne® Chwile.
Wniosek o wydanie karty będzie można złożyć przez bankowość internetową i mobilną Banku Pocztowego, w placówkach stacjonarnych Banku i Poczty Polskiej oraz za pośrednictwem Infolinii.
kontakt dla mediów
Bartosz Trzciński
b.trzcinski@pocztowy.pl
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Bartosz Trzciński
b.trzcinski@pocztowy.pl