Auchan na tłusty czwartek
Zgodnie z tradycją, aby przez cały rok cieszyć się szczęściem i powodzeniem w tłusty czwartek należy zjeść przynajmniej jednego pączka, dlatego królują one tego dnia na polskich stołach. Z tej okazji, jak co roku, firma Auchan przygotowała bogatą ofertę karnawałowych smakołyków.
24 lutego br., w tłusty czwartek, klienci Auchan będą mogli wybrać pączki i donaty w 60 smakach. Będą to m.in. pączki z nadzieniem wiśniowym, malinowym, wieloowocowym, karmelowym, z powidłami śliwkowymi, z konfitur z dzikiej róży, a także w wersji bez nadzienia. Oprócz różnorodnych smaków, pączki dostępne w sklepach Auchan będą udekorowane cukrem pudrem, gęstym pysznym lukrem czy płatkami migdałowymi. Gama przysmaków na świętowanie tłustego czwartku zawiera także klasyczne faworki, rogale poznańskie, pączka long z nadzieniem o smaku wanilii oraz nowość – boomie o smaku solonego karmelu, cytrynowej maliny lub kakaowej pomarańczy. Miłośnicy drobnych przekąsek znajdą dla siebie pyszne pączki na maślance. W Warszawie i okolicy będzie można także kupić pączki wegańskie.
W tym roku z okazji tłustego czwartku sieć dołączyła także do akcji Too Good To Go realizowanej pod hasłem Król Pączuś I Niezmarnowany. Tego dnia każdy, kto korzystając z aplikacji Too Good To Go zamówi w Auchan paczkę Cukiernia-Piekarnia może spodziewać się, że będzie ona zawierała dodatkowe pączki. Dzięki temu klienci będą mieli okazję ratować pączki. Bo najlepsze pączki to te, które wiedzą, że ktoś je zje!
Partnerstwo z aplikacją Too Good To Go to inicjatywa Auchan Retail Polska na rzecz niemarnowania żywności.
kontakt dla mediów
Hanna Bernatowicz
h.bernatowicz@auchan.pl
informacje o firmie
* Auchan Retail Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów pod marką Auchan, supermarketów pod marką Auchan Supermarket, sklepami typu convenience store pod marką Easy Auchan, sklepami osiedlowymi pod marką Moje Auchan, a także kanałem handlu e-commerce. Sieć posiada również sklepy franczyzowe w formacie supermarket i hipermarket.
Więcej informacji na temat firmy znaleźć można na stronie https://www.auchan.pl/pl
kontakt dla mediów
Hanna Bernatowicz
h.bernatowicz@auchan.pl
informacje o firmie
* Auchan Retail Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów pod marką Auchan, supermarketów pod marką Auchan Supermarket, sklepami typu convenience store pod marką Easy Auchan, sklepami osiedlowymi pod marką Moje Auchan, a także kanałem handlu e-commerce. Sieć posiada również sklepy franczyzowe w formacie supermarket i hipermarket.
Więcej informacji na temat firmy znaleźć można na stronie https://www.auchan.pl/pl