Enea kolejny rok będzie wspierać piłkarską Akademię Warty Poznań
Enea już trzeci rok z rzędu będzie wspierać Akademię Warty Poznań, w której trenuje ponad 300 młodych zawodniczek i zawodników. Dodatkowo spółka rozszerza zakres współpracy o patronat nad sekcją kobiet „Zielonych”. Firma od lat wspiera sport zawodowy i amatorski.
Akademia Warty Poznań ma za sobą wyjątkowy rok. Jest jedyną w kraju, która ma zespoły we wszystkich Centralnych Ligach Juniorów, czyli najważniejszych rozgrywkach młodzieżowych w Polsce. W CLJ występują: juniorzy starsi, juniorzy młodsi, juniorki młodsze, a awans na najwyższy szczebel wywalczyły jesienią trampkarki starsze i trampkarze starsi.
Enea wspiera młodych piłkarzy i piłkarki od 2020 roku – początkowo jako sponsor główny, a w ostatnim roku w roli sponsora strategicznego. Także w 2022 roku spółka będzie kontynuować współpracę z „Zielonymi”. Logotyp Enei pozostanie w najbardziej eksponowanym miejscu koszulek meczowych drużyn Akademii Warty Poznań, a także zespołu kobiet, który jest na dobrej drodze, by wywalczyć w tym sezonie awans do III ligi.
– Bardzo cieszymy się z podpisania umowy, która oznacza przedłużenie współpracy ze spółką Enea. Traktujemy to jako wyróżnienie i dowód na to, że jesteśmy klubem, który jest atrakcyjnym partnerem dla biznesu. Nasza współpraca rozwija się z każdym rokiem i obie strony są z niej zadowolone. Dziękujemy za wsparcie i zaufanie – mówi Bartosz Wolny, prezes Warty Poznań S.A. – Z tak ważnym partnerem Akademia Warty Poznań może rozwijać się nie tylko sportowo. Wsparcie Enei ułatwia nam również realizację planu rozwoju klubu w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu. Zapowiada się kolejny rok, w którym zorganizujemy wspólnie wiele akcji z myślą o najmłodszych, zachęcając ich do aktywnego spędzania czasu – dodaje Bartosz Wolny.
Tak jak w minionym roku, najstarszy klub piłkarski w Poznaniu przeprowadzi m.in. akcję „Zasil Wartę swoją energią”. Jest to program popularyzujący aktywność i sprawność fizyczną wśród dzieci i młodzieży oraz zachęcający do uprawiania sportu, a w szczególności piłki nożnej. Uczestnicy tych zajęć, prowadzonych przez trenerów Akademii Warty Poznań, będą mieli szansę dostać się na treningi do klubu. Ponadto Enea ufunduje stypendia dla najzdolniejszych zawodników akademii „Zielonych”.
– Zachęcanie do aktywności ruchowej dzieci i młodzieży jest istotnym elementem zaangażowania społecznego i działań sponsoringowych Grupy Enea. Zależy nam, by dzieci miały szansę na odkrywanie swoich talentów i rozwijanie ich w różnych dyscyplinach sportowych. Wspólnie z profesjonalistami, w ramach nieustannie rozwijanego przez nas programu Enea Akademia Sportu, pomagamy młodym ludziom odkrywać sport, czerpać z niego radość i satysfakcję. Zamiłowanie do aktywności ruchowej kształtowane od najmłodszych lat będzie procentować w dorosłym życiu – podkreśla Marcin Wenzel, kierownik Biura Sponsoringu i Zarządzania Marką w Enei.
kontakt dla mediów
Luiza Trocka
luiza.trocka@enea.pl
tel: +48 61 884 54 37
tel: +48 667 540 285
informacje o firmie
Enea od lat wspiera sport – zarówno zawodowy, jak i młodzieżowy. Jest sponsorem tytularnym m.in. drużyn siatkarskich i koszykarskich w północno-zachodniej Polsce oraz imprez triathlonowych, m.in. Enea Bydgoszcz Triathlon. Edukację sportową dzieci promuje w ramach projektu Enea Akademia Sportu. Jest też sponsorem Polskiego Związku Towarzystw Wioślarskich, Polskiego Związku Zapaśniczego i Polskiego Związku Tenisa Stołowego. Ambasadorską marki jest Natalia Partyka, utytułowana zawodniczka tenisa stołowego i wielokrotna uczestniczka igrzysk olimpijskich i medalistka igrzysk paraolimpijskich.
kontakt dla mediów
Luiza Trocka
luiza.trocka@enea.pl
tel: +48 61 884 54 37
tel: +48 667 540 285
informacje o firmie
Enea od lat wspiera sport – zarówno zawodowy, jak i młodzieżowy. Jest sponsorem tytularnym m.in. drużyn siatkarskich i koszykarskich w północno-zachodniej Polsce oraz imprez triathlonowych, m.in. Enea Bydgoszcz Triathlon. Edukację sportową dzieci promuje w ramach projektu Enea Akademia Sportu. Jest też sponsorem Polskiego Związku Towarzystw Wioślarskich, Polskiego Związku Zapaśniczego i Polskiego Związku Tenisa Stołowego. Ambasadorską marki jest Natalia Partyka, utytułowana zawodniczka tenisa stołowego i wielokrotna uczestniczka igrzysk olimpijskich i medalistka igrzysk paraolimpijskich.