nowe produkty/usługi handel internet technologie

Łatwiejsza sprzedaż online w gastronomii dzięki integracji systemów Dotykačka i Papu.io

28.12.2021 | Dotykacka

Właściciele biznesów gastronomicznych zyskali nową możliwość rozszerzenia oferty o sprzedaż we własnym sklepie online oraz obsługi pochodzących z niego zamówień bezpośrednio w systemie POS - bez potrzeby ręcznego przepisywania. Wszystko za sprawą przeprowadzonej z sukcesem integracji innowacyjnego i wszechstronnego systemu POS online Dotykačka oraz systemu do zarządzania dostawami i satysfakcją klienta dla restauracji z własnymi kierowcami Papu.io.

Integracja otwiera nowe możliwości rozwoju przed firmami gastronomicznymi, które do tej pory nie zdecydowały się na sprzedaż online ze względu na koszty zewnętrznych serwisów lub obawę przed utratą niezależności oraz firmami, które chcą lepiej kontrolować sprzedaż i własny wizerunek w sieci.

Integracja z systemem Dotykačka jest zarazem pierwszą integracją platformy Papu.io z systemem POS, dostępną dla klientów biznesowych już w styczniu 2022 r. 

 

Doświadczenia ostatnich dwóch lat wskazują wyraźnie, że szybka zmiana modelu działania oraz wprowadzenie możliwości zamawiania jedzenia z dostawą lub na wynos było dla wielu biznesów gastronomicznych szansą na przetrwanie kryzysu wywołanego pandemią. Taką formę korzystania z oferty ulubionych barów i restauracji wybiera już co trzeci polski konsument.
Biorąc jednak pod uwagę mnogość serwisów obsługujących zamawianie jedzenia z dostawą, chęć dotarcia do jak największej liczby potencjalnych klientów dla właścicieli biznesów gastronomicznych wiąże się z koniecznością zawierania wielu umów z operatorami oraz z ręczną obsługą wielu różnych urządzeń i systemów. Korzystanie z zewnętrznych serwisów, oprócz stosunkowo wysokich kosztów prowizji, sięgających od 15% do nawet 30% wartości pojedynczego zamówienia, niesie ze sobą ryzyko częściowej utraty kontroli nad formą prezentacji firmy w sieci. Również tworzenie własnego systemu sprzedaży online jest dla wielu biznesów gastronomicznych wyzwaniem przekraczającym możliwości techniczne i finansowe.

Rozwiązaniem dla restauracji posiadających własnych kierowców, czerpiących z dostaw do klientów ważną część przychodów, jest integracja systemu Dotykačka z rozwiązaniem Papu.io. Umożliwia ona sprzedaż dań przez własny, spersonalizowany sklep internetowy oraz automatyzację zarządzania dostawami i satysfakcją klientów.

Wprawdzie system POS online Dotykačka z powodzeniem jest wykorzystywany w szerokiej gamie działalności, to jednak firmy gastronomiczne są głównym odbiorcą naszych rozwiązań. W obecnej trudnej sytuacji wywołanej przez pandemię, staramy się wspierać użytkowników systemu Dotykačka między innymi poprzez integrację z najlepszymi i użytecznymi systemami i platformami, umożliwiającymi nie tylko przetrwanie kryzysu, ale także skuteczny rozwój biznesowy - zapewnia Marcin Marciniuk, Product & Support Manager Dotykačka. – Jestem przekonany, że integracja z Papu.io będzie dla naszych obecnych i przyszłych użytkowników bodźcem do rozszerzenia działalności o sprzedaż online z dostawą do swoich klientów oraz do uzyskania większej kontroli nad jakością świadczonych usług - dodaje Marcin Marciniuk.

– Papu.io od samego początku skupia się na wsparciu restauratorów w zarządzaniu procesami związanymi z dostawami. Podjęta kilka lat temu decyzja o skoncentrowaniu się na rynku dostaw okazała się słuszną, szczególnie biorąc pod uwagę aktualne potrzeby branży gastronomicznej dotkniętej przez pandemię.  Nasi Klienci lepiej i szybciej obsłużyli już ponad 10 mln zamówień. Zebrana baza pozwoliła nam na rozwój produktu w niespotykanej dotąd na rynku skali - mówi Emil Konrad, CEO Papu.io. – System Papu.io odpowiada na potrzeby restauracji realizujących dostawy, jest przetestowany i ma bardzo dobre opinie użytkowników. Teraz przyszedł czas na dalsze kroki. Integracja z liderem rynku systemów POS dla gastronomii, jakim jest Dotykačka to dla nas szansa na jeszcze szybszy rozwój. Jestem głęboko przekonany, że nasza współpraca przyniesie sukces zarówno od strony biznesowej jak i produktowej, co przełoży się na konkretne korzyści dla restauratorów - dodaje Emil Konrad.

System Papu.io jest już zintegrowany z popularnymi serwisami do zamawiania jedzenia z dostawą, takimi jak m. in. Uber Eats, Wolt czy Glovo oraz z systemami obsługującymi zamówienia online, takimi jak m. in. UpMenu czy Restablo. Integracja z systemem POS online Dotykačka jest pierwszym tego typu wdrożeniem na polskim rynku.

Proces rejestracji i włączenia usługi w lokalu jest niezwykle prosty. Restaurator zawiera umowę z Papu.io, wybierając optymalny dla swojego biznesu pakiet usług, a następnie włącza integrację w Chmurze Dotykačka. Po poprawnej konfiguracji i zalogowaniu się do interfejsu Papu.io, nowe zamówienia będą automatycznie pojawiały się w systemie POS – bez konieczności ich ręcznego przepisywania. W całym procesie zespół Customer Service Papu.io  jest dostępny z pomocą dla każdego klienta. Integracja z platformą Papu.io jest dostępna zarówno dla obecnych, jak i nowych użytkowników systemu POS online Dotykačka, w planach abonamentowych Dotykačka KOMPLET i Dotykačka NIEOGRANICZONA.

 

Informacje o Papu.io

Papu.io to oprogramowanie do zarządzania dostawami oraz satysfakcją klienta dla restauracji z własnym dowozem. Ponad 500 restauracji z własnymi kierowcami używa Papu.io każdego dnia do skracania czasu realizacji dostaw, przyspieszania zbierania pozytywnych opinii oraz poprawiania swoich ocen w Internecie. Papu.io oferuje swoim Klientom integracje z platformami do zamawiania jedzenia (UberEats, Glovo, Wolt), sklepami internetowymi dla restauracji (UpMenu, Restablo, Ordersmart) oraz z systemami POS (Dotykačka). Firma założona w 2018 r. w Polsce.

Więcej informacji: www.papu.io

 

---

(Zdjęcie w zajawce: Rowan Freeman z Unsplash.)

informacje o firmie

Informacje o firmie Dotykačka

Dotykačka jest dostawcą innowacyjnego systemu POS online dla małych i średnich firm gastronomicznych, handlowych, turystycznych i usługowych. Firma powstała w 2015 roku i jest obecnie jednym z europejskich liderów na rynku nowoczesnych systemów kasowych. Rozwiązania kasowe nowej generacji Dotykačka, działające na urządzeniach z systemem Android, zapewniają przedsiębiorcom skuteczne i niezawodne wsparcie w prowadzonej działalności handlowej i usługowej.

Grupa Dotykačka s.r.o., z główną siedzibą w czeskiej Pradze, wraz z firmą macierzystą Solitea obsługuje ponad 25 tys. komercyjnych użytkowników m.in. w Czechach, Polsce, Słowacji i Niemczech. 

Więcej informacji: www.dotykacka.pl

 

informacje o firmie

Informacje o firmie Dotykačka

Dotykačka jest dostawcą innowacyjnego systemu POS online dla małych i średnich firm gastronomicznych, handlowych, turystycznych i usługowych. Firma powstała w 2015 roku i jest obecnie jednym z europejskich liderów na rynku nowoczesnych systemów kasowych. Rozwiązania kasowe nowej generacji Dotykačka, działające na urządzeniach z systemem Android, zapewniają przedsiębiorcom skuteczne i niezawodne wsparcie w prowadzonej działalności handlowej i usługowej.

Grupa Dotykačka s.r.o., z główną siedzibą w czeskiej Pradze, wraz z firmą macierzystą Solitea obsługuje ponad 25 tys. komercyjnych użytkowników m.in. w Czechach, Polsce, Słowacji i Niemczech. 

Więcej informacji: www.dotykacka.pl