nowe produkty/usługi handel internet budownictwo/nieruchomości

Uruchomiliśmy nowy portal Blu.com.pl – największej w Polsce sieci salonów łazienek

01.12.2021 | SOHOshop.pl

Raptem po 6 miesiącach wytężonej pracy, BLU czyli największa w Polsce sieć salonów łazienkowych, informuje, że uruchomiła zupełnie nowy portal – Blu.com.pl. Nowa strona www nareszcie odpowiada pozycji lidera rynku łazienkowego w Polsce.

Za błyskawiczne wdrożenie projektu odpowiada SOHOshop.pl – specjalizujący się w dostarczaniu i rozwijaniu platform B2B. Dzięki skrupulatnej pracy programistów nowy portal charakteryzuje się znakomitymi parametrami technicznymi:

  • czasem ładowania poniżej 1 sekundy (pomiar Google PageSpeed Insights dla strony głównej w wersji desktop),
  • rozbudowaną obsługą urządzeń mobilnych, w tym integracją z aplikacjami Mapy Google, które kierują Klientów wprost do salonów BLU,
  • zautomatyzowanym systemem aktualizacji bazy produktowej,
  • integracją z systemem ERP Comarch XL,
  • a całość utrzymywana jest na skalowalnej infrastrukturze AWS (Amazon Web Services).

Od 15 lat rozwijamy projekty B2B w oparciu o system SOHO B2B oraz platformy open source (Prestashop i Magento). Doskonale znamy i rozumiemy wyzwania stojące przed firmami B2B z tradycyjnym działem handlowym, ale projekt BLU był bardziej wymagający, bo jest to nasze pierwsze tak szerokie wdrożenie platformy omnichannel, która wspiera rezerwacje, marketing i sprzedaż ponad 50 salonów stacjonarnych BLU. Cieszymy się, że możemy dzielić się naszym know-how z kolejną polską firmą, która postawiła na online - mówi Krzysztof Rdzeń prezes SOHOshop.pl.

Publikując nowy portal Blu.com.pl nie spodziewaliśmy się jak duży wpływ wywrze na rynek. Najwyraźniej nasza praca staje się benchmarkiem dla innych i trudno się temu dziwić. Poziom skomplikowania, technicznych wymogów oraz krótki czas w jakim zobowiązaliśmy się „dowieźć” ten projekt wzbudziły duży szacunek u naszych partnerów handlowych. A to dopiero początek – właśnie wkraczamy w kolejną fazę rozwoju – przed nami implementacja nowych funkcjonalności, które znacząco podniosą interaktywność całego portalu - mówi Andrzej Lemański, kierownik działu marketing sieci BLU.

Poza zupełnie nową szatą graficzną, która wprowadza sieć salonów łazienkowych w XXI wiek portal oferuje szereg nowych funkcjonalności:

  1. Możliwość rezerwacji towarów online z odbiorem w jednym z 54 salonów na terenie całego kraju.
  2. Pełna baza produktów (wciąż rozbudowywana, aktualnie sięga ok 50% oferty dostępnej w salonach):
    - Od płytek do wnętrz (podłogi, ściany, uniwersalne), przez płytki do ogrodu, na taras. Mozaika, dekory, listwy oraz akcesoria montażowe.
    - Baterie: umywalkowe, wannowe, bidetowe.
    - Umywalki: blatowe, wolnostojące, ścienne i inne.
    - Wanny: wolnostojące, do zabudowy.
    - Prysznice: kabiny, ścianki walk-in, armatura.
    - Brodziki: w dowolnym kształcie, kolorze i rozmiarze.
    - Meble łazienkowe: słupki, szafki dolne i szafki górne.
    - WC, bidety i stelaże.
    - Zlewy i baterie kuchenne Grzejniki, ogrzewanie podłogowe.
  3. Klient może przeszukiwać bazę produktów eksplorując: wyszukiwarkę, menu główne, kafle z wybranymi cechami produktów oraz filtrować produkty w kategoriach. Dział inspiracje, gdzie można zobaczyć gotowe projekty łazienek oraz aranżacje łazienek oznaczone konkretnymi produktami z cenami i możliwością rezerwacji.
  4. Dział inspiracje to już blisko 10.000 wizualizacji projektów z produktami dostępnymi w sieci BLU. Inspiracje można przeszukiwać także po tagach takich jak: umywalka nablatowa, marmur, kamień, kolor szary, wanna wolnostojąca. W końcu podstawowy podział inspiracji został wykonany według aktualnie obowiązujących stylów wzorniczych.
  5. Dział porady, gdzie można poznać najnowsze merytoryczne wypowiedzi zespołu BLU na temat aktualnych trendów w branży łazienkowej oraz dowiedzieć się jak właściwie dobrać produkt do swojego mieszkania, a także jak prawidłowo ocenić swoje potrzeby.
  6. Dział promocje, gdzie sieć BLU oferuje aktualną przeceny z gazetek z możliwością rezerwacji w dowolnym salonie BLU.
  7. Outlet – miejsce przecen indywidualnych każdego z blisko 60 salonów w Polsce. Końcówki kolekcji, produkty poekspozycyjne, uszkodzone w transporcie, bez opakowania w znacząco obniżonych cenach – nawet 40% taniej niż najtańsze oferty na rynku.
  8. Projektuj z nami (funkcjonalności w rozwoju) – miejsce, gdzie można umówić się z projektantem lub samodzielnie zaprojektować swoją łazienkę oraz inne pomieszczenia.
  9. Nasze salony – zakładka, w której można sprawdzić adres, godziny pracy, a także skorzystać z map Google aby dojechać do salonu. W wersji mobilnej strona automatycznie włącza aplikację Google Mapy.
  10. Usługi – dział, który prezentuje kompletny zakres usług w salonach BLU – od projektowania i wizualizacji przez oferowane formy zakupów aż po najlepszą specjalistyczną obsługę.
  11. Prezentacja katalogów marek własnych – Azario, Vijo oraz IÖ.
  12. Konfigurator kabin prysznicowych IÖ.
informacje o firmie

W SOHOshop.pl pomagamy producentom i dystrybutorom rozwijać sprzedaż online. Dostarczamy platformy B2B zbudowane na bazie 15-letniego know-how w e-commerce. Realizujemy użyteczne platformy B2B dostępne na wszystkich rodzajach urządzeń. Pracujemy na wydajnych systemach Open Source (PrestaShop, Magento), dostarczamy też własne rozwiązanie marketplace oraz system B2B. Integrujemy systemy ERP z elektronicznymi kanałami sprzedaży. W każdej realizacji kierujemy się najlepszymi praktykami w dziedzinie technologii i etyki biznesu!

informacje o firmie

W SOHOshop.pl pomagamy producentom i dystrybutorom rozwijać sprzedaż online. Dostarczamy platformy B2B zbudowane na bazie 15-letniego know-how w e-commerce. Realizujemy użyteczne platformy B2B dostępne na wszystkich rodzajach urządzeń. Pracujemy na wydajnych systemach Open Source (PrestaShop, Magento), dostarczamy też własne rozwiązanie marketplace oraz system B2B. Integrujemy systemy ERP z elektronicznymi kanałami sprzedaży. W każdej realizacji kierujemy się najlepszymi praktykami w dziedzinie technologii i etyki biznesu!