praca sprawy społeczne

Carrefour poszerza listę bonusów świątecznych dla swoich pracowników

24.11.2021 | Carrefour Polska

Grudzień to najgorętszy okres handlowy w całym roku. Carrefour Polska doceniając wysiłek i zaangażowanie wszystkich swoich zespołów, poszerzył listę bonusów przygotowanych dla swoich pracowników przed Świętami Bożego Narodzenia.

Carrefour Polska konsekwentnie kontynuuje swoje inwestycje w podnoszenie jakości i warunków pracy swoich pracowników. W połowie tego roku sieć wprowadziła podwyżki wynagrodzenia zasadniczego dla 80% załogi, a także nową politykę wynagradzania, benefitów i rozwoju. Wśród nowych świadczeń pojawiła się premia dla wszystkich pracowników sieci, która uzależniona jest od wyników zespołowych i indywidualnych. Rozbudowany pakiet świadczeń pozapłacowych obejmujący dziś, m.in.: dostęp do ubezpieczeń, rabatów na zakupy w sklepach Carrefour, wyprawek dla dzieci, pakietu sportowo-rekreacyjnego oraz nowego, atrakcyjnego pakietu prywatnej opieki medycznej Lux Med (od 1 zł) dla wszystkich pracowników i ich rodzin. Przed Świętami pracownicy sieci otrzymają również dodatkowo bonusy świąteczne.

Premia za IV kwartał powiększona o 50%

Dla pracowników zatrudnionych w strukturach sklepów na wybranych stanowiskach o profilu wykonawczym i operacyjnym premia za czwarty kwartał 2021 roku podwyższona zostanie jednorazowo o 50%.

Premia indywidualna dla wszystkich pracowników sklepów

Obejmie przed Świętami zarówno sklepy, które zrealizowały swoje cele ekonomiczne jak również te, które ich nie zrealizowały. Chcąc docenić pracowników wszystkich swoich sklepów, Carrefour będzie kontynuował wypłacanie premii za cele indywidualne za IV kwartał 2021 roku wszystkim pracownikom sklepów.

Grudniowy rabat z kartą pracownika - w czwartki 20%

We wszystkie czwartki w grudniu 2021 roku pracownicy Carrefour będą mogli skorzystać z podwojonego rabatu na zakupy w Carrefour z kartą pracownika. W te dni, , pracownicy sieci zaoszczędzą aż 20% na swoich zakupach.

Wyższe bony świąteczne oraz kupony rabatowe

W tym roku świąteczne karty podarunkowe Carrefour przyznawane w ramach działalności socjalnej będą opiewały na wyższe kwoty. Zależnie od wynagrodzenia, pracownicy firmy otrzymają bony o łącznej wartości 1000, 800 lub 600 zł. Do bonów podarunkowych wydane zostaną również kupony rabatowe - Gwiazdkowy Pakiet Podarunkowy.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.